دستگاه حضور و غیاب کارتی

هر آنچه که باید راجب دستگاه حضور و غیاب کارتی بدانید همینجاست

۱۶ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

کارکرد و مرخصی از نظر قانون

کارفرما برای محاسبه‎ی دقیق این موارد نیاز دارد که تعاریف مختلفی را بلد باشد و آن را در گزارش خود به کار بگیرد تا بهترین بازدهی را برای شرکت خود داشته باشد.
تعاریف کارکرد و انواع مرخصی از دید قانون‎کار، دارای تعاریف مشخص و ثابتی است که همه‎ی کارفرمایان باید درباره‎ی محاسبه حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان خود به این تعارف رجوع کنند و الزامات مطرح شده در شرایط کار را مطابق قانون عملی نمایند.

در ادامه درباره‎ی این تعاریف توضیح می‎دهیم.

کارکرد عادی :

بر طبق تبصره ماده ۵۱ قانون کار داریم :
ساعت کار در این قانون مدت زمانی است که کارگر نیرو یا وقت خود را به منظور انجام کار در اختیار کارفرما قرار می‎دهد به غیر از مواردی که در این قانون مستثنی شده است ساعات کار کارگران در شبانه روز نباید از ۸ ساعت تجاوز نماید.
تبصره ۱ – کارفرما با توافق کارگران، نماینده یا نمایندگان قانونی آنان می‎تواند ساعات کار را در بعضی از روزهای هفته کمتر از میزان مقرر و در دیگر روزها اضافه بر این میزان تعیین مشروط به آنکه مجموع ساعات کار هر هفته از ۴۴ ساعت تجاوز نکند.
با توجه به اینکه در تبصره ماده فوق الذکر ساعات کار در هفته ۴۴ ساعت در نظر گرفته شده است پس با فرض ۶روز کاری در هفته ، ساعت کار در هر روز برابر با ۷.۳۳ می باشد و با فرض ۵ روز کاری ، ساعات کار برابر با ۸.۸ ( = ۹ ) می شود. که این ساعت‌ها با سیستم حضور و غیاب ثبت می‌شوند!

مرخصی :

در رابطه با مرخصی و تعطیلات هم بطور مفصل در مواد ۶۲ الی ۷۴ قانون کار توضیحات لازم ذکر شده است :

ماده ۶۲:
روز جمعه ، روز تعطیل هفتگی کارگران با استفاده از مزد می باشد.
تبصره ۱ – در امور مربوط به خدمات عمومی نظیر آب ، برق ، اتوبوس رانی ویا در کارهاییکه حسب نوع یا ضرورت کار و یا توافق طرفین ، به طور مستمر روز دیگری برای تعطیل تعیین شود همان روز در حکم روز تعطیل هفتگی خواهد بود و به هرحال تعطیل یک روزمعین درهفته اجباری است ۰
کارگرانی که به هر عنوان به این ترتیب روزهای جمعه کارمی کنند در مقابل عدم استفادهاز تعطیل روز جمعه ۴۰% اضافه بر مزد دریافت خواهند کرد.

تبصره ۲ – در صورتکیه روزهای کار در هفته کمتر از شش روز باشد مزد روز تعطیل هفتگی کارگر کعادل یک ششم مجموع مزد یا حقوق دریافتی وی در روزهای کار در هفته خواهد بود.

تبصره ۳ – کارگاه هایی که با انجام ۵ روز کار در هفته و۴۴ ساعت کار قانونی کارگرانشان از دو روز تعطیل استفاده می کنند ، مزد هر یک ازدو روز تعطیل هفتگی برابر با مزدروزانه کارگران خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

سیستم مدیریت حضور غیاب بیومتریک

این فناوری بیومتریک دستگاه را قادر می سازد تا مشخصات فیزیکی کارمندان ، معمولاً عنبیه ، رگها و کف دست ، اثر انگشت یا ویژگی های صورت را تشخیص دهد. و هنگامی که جزئیات بدن یک انسان ، تنها منبع اطلاعاتی برای شناسایی ها می شود ، اغلب هک می شود آسیب پذیر می شود.

معایب مرتبط با سیستم های مدیریت حضور بیومتریک باعث محبوبیت فوق العاده این دستگاه شده است. آیا تضمین شده است که یک سیستم حضور کمتر به یک پروکسی ارائه دهید ، بنابراین موارد سو mis استفاده را از بین می برد؟

اما در پی شیوع جهانی ویروس کرونا ، سیستم مدیریت حضور بیومتریک زائد و منسوخ شده است. بیایید ببینیم که چگونه KENT CamAttendance جدید سیستم مدیریت حضور بیومتریک را طبقه بندی می کند.

  1. امنیت:

یک سیستم مدیریت حضور غیاب بیومتریک راه حل هایی را ارائه می دهد که احتمال نشت آنها بیشتر است. با این وجود ، KENT CamAttendance مبتنی بر ابر ، یک فناوری تشخیص چهره TOUCHLESS ، احتمال هک شدن ناچیز است ، زیرا از رمزگذاری داده های AES 128 بیتی پایان به پایان با پروتکل شرکتی HTTPS برای ارتباطات استفاده می کند. به خصوص برای صاحبان مشاغل که خواهان یک راه حل امنیتی قابل اعتماد هستند ، theKENT CamAttendance می تواند بسیار مفید باشد. همچنین ، این یک سیستم ضروری در طول مدت زمانی مانند یک بیماری همه گیر است تا محل کار از هر گونه آلودگی ایمن و مطمئن شود.

  1. دقت:

سیستم های مدیریت حضور بیومتریک با ویژگی های فیزیکی کار می کنند که از هیچ کجا قابل دسترسی نیستند. با این وجود ، سیستم حضور و غیاب لمسی معتبر KENT ، مانند KENT CamAttendance ، با یک الگوریتم اختصاصی برای تمایز بین یک شخص واقعی و یک تصویر چاپ شده ، می تواند یک انتخاب عالی برای هر سازمانی باشد. فناوری تشخیص چهره آنها در کسری از ثانیه و با دقت بیشتر از 99.9٪ کار می کند.

  1. مقیاس پذیری:

حضور بیومتریک بسیار مستعد هک شدن است . امروزه جزئیات بانکی ، طرح های امنیتی ، برنامه های دولتی ، مدیریت کارکنان و غیره ، از داده های بیومتریک برای ارتباط با حساب ما استفاده می کنند. بنابراین ، اگر برخی از عناصر ضد اجتماعی به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند ، ممکن است زندگی شخصی ما را ویران کند. بنابراین ، بهتر است با انتخاب سیستم جدید KENT CamAttendance ، که یک سیستم کاملاً ایمن و ایمن است ، تمام احتمالات بدست آوردن داده ها را پنهان کنید.

  1. پادشاه:

راه حل های بیومتریک که زمانی بهترین سیستم حضور و غیاب محسوب می شدند. با این حال ، از نظر دریافت ROI ، KENT CamAttendance بهترین است. شما می توانید هزاران کارمند را با سرور ابری فراگیر پیگیری کنید و می توانید آن را مستقیماً با HRMS موجود همگام سازی کنید.

  1. انطباق:

کارمندان غالباً اضافه کار می کنند ، سیستم مدیریت حضور بیومتریک به مدیران در مورد جزئیات اضافه کاری کارگران هشدار نمی دهد. و همین امر باید به صورت دستی به اطلاعات فهرست ارسال شود ، که یک کار طاقت فرسا و طاقت فرسا است. بنابراین KENT CamAttendance در مواردی که دستگاه بتواند با توجه به نیازهای کار سفارشی شود ، بسیار مفید خواهد بود. و همچنین ، وقتی کارمندان اضافه کار می کنند ، می توانند اطمینان حاصل کنند که مورد توجه قرار گرفته است.

از آنجا که هر دستگاه الکترونیکی دارای معایبی است ، در اینجا معایب سیستم مدیریت حضور بیومتریک وجود دارد:

  1. نرخ خطا:

دستگاه های بیومتریک ضد عفونی نیستند و می توانند خطا کنند. به طور معمول ، دو نوع اشتباه وجود دارد که دستگاه های بیومتریک می توانند مرتکب شوند: False Rejection Rate (FRR) و False Acceptance Rate (FAR). وقتی سیستم از شخص تأییدشده امتناع می کند به FRR معروف است و در صورت شناسایی شخص غیرمجاز با نام FAR شناخته می شود.

  1. مشکل اسکن:

برخی از روش های بیومتریک ، مانند اسکن اثر انگشت یا عنبیه ، ممکن است در اسکن مشکل داشته باشند. به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد - نوک انگشتان عرق کرده ، مژه ها ، لنزها ، پلک ها و بازتاب قرنیه. عنبیه زن یا اسکن اثر انگشت ممکن است برای این اهداف دقیق نباشد. با این حال ، اکنون با پیشرفت در فن آوری تشخیص چهره ، این معایب برطرف می شوند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

سیستم های مدیریت منابع انسانی جهان گستر پارس رادان


بررسی اجمالی / توضیحات
مدیریت افراد ، سازمان و محیط کار در هسته اصلی نقش سازمانی منابع انسانی است. در این دوره ، شما با برخی از مسائل استراتژیک و جهانی مرتبط با متخصصان ارشد منابع انسانی آشنا خواهید شد. طیف افراد و مسائل مربوط به ارتباط آنها با سازمان به طور عمیق مورد بحث قرار می گیرد. علاوه بر این ، این دوره نمای کلی از ساختار و نقش عملکرد منابع انسانی و چگونگی افزایش منابع انسانی اثربخشی سازمانی را ارائه می دهد. مسائل مربوط به منابع مانند مدیریت نیروی کار و استفاده از فناوری در منابع انسانی پوشش داده شده است. سرانجام ، این دوره به دنبال روشهای حفظ روابط مثبت بین سازمان و کارکنان آن و نمایندگان آنها است. مطالب این دوره بر اساس متن صلاحیت و دانش (BoCK) ، 2015 انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) است.

مخاطبان را هدف قرار دهید
متخصصین منابع انسانی در سطح عالی ، مدیران منابع انسانی و همه افرادی که برای امتحانات صدور گواهینامه SHRM-SCP انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) آماده می شوند. تحلیلگران ، مدیران ، مدیران ستادی و کارمندان استخدام نیز در این مسیر صدور گواهینامه علاقه مند خواهند شد. دوره های آموزشی در این برنامه درسی با در نظر گرفتن گواهینامه ذهن و همچنین کاربران دارای گواهینامه غیرمجاز از محتوا ایجاد می شود. در حالی که این برنامه درسی به زبان آموزان کمک می کند تا خود را برای امتحانات صدور گواهینامه SHRM آماده کنند ، اما برای متخصصان منابع انسانی که می خواهند اثربخشی خود را در محل کار بهبود بخشند و حرفه خود را ارتقا دهند ، به همان اندازه مفید است. پیش نیازها هیچکدام مدت زمان مورد 


سیستم های مدیریت منابع انسانی جهان گستر پارس رادن

مدیریت منابع انسانی پیشرفته: مردم و سازمان

  • نقش متخصصان ارشد منابع انسانی در مدیریت استعداد را شناسایی کنید
  • تشخیص اینکه چرا حفظ کارکنان یک مسئله اساسی در مدیریت استعداد جهانی است
  • بین رویکردهای سازمانی کارکنان جهانی تفاوت قائل شوید
  • راه های ایجاد تعامل قوی کارمندان را شناسایی کنید
  • مدل WIFI تعامل کارمندان را بشناسید
  • درک خود را از نحوه مدیریت استعداد و درگیر کردن کارمندان نشان دهید
  • مسئولیت های کلیدی منابع انسانی ارشد را در عملکرد یادگیری و توسعه تشخیص دهید
  • راه های توسعه رهبری جهانی را شناسایی کنید
  • نقش مدیر ارشد انسانی را در کل جوایز تشخیص دهید
  • ملاحظات جهانی را در جبران خسارت بین المللی واگذار کننده شناسایی کنید
  • درک خود را از نقش ها و مسئولیت های منابع انسانی ارشد در L&D و پاداش های کل نشان دهید
  • نقش متخصصان ارشد منابع انسانی در توسعه عملکرد منابع انسانی را تشخیص دهید
  • روشهای همسویی عملکرد منابع انسانی با برنامه استراتژیک را شناسایی کنید
  • نقش HR را در اثربخشی و توسعه سازمانی تشخیص دهد
  • راه های ادغام اندازه گیری در چارچوب OE&D را شناسایی کنید
  • درک خود را از نقش ها و مسئولیت های منابع انسانی ارشد در توسعه سازمان نشان دهید
  • مسئولیت های مدیریت نیروی انسانی ارشد را تشخیص دهد
  • نقش ارشد منابع انسانی در استفاده از فناوری و سیستم ها را تشخیص دهد
  • عناصر ارزیابی عملکرد موثر را بشناسید
  • تشخیص دهید که منابع انسانی ارشد در مدیریت روابط کارمندان نقش دارند
  • بهترین روشها را برای شناسایی کارمندان شناسایی کنید
  • درک خود را از نحوه مدیریت نیروی کار و روابط کارمندان نشان دهید

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جوانب مثبت و منفی استفاده از سیستم بیومتریک برای گزارش حضور و غیاب

دستگاه بیومتریک حضور غیاب  به سازمان کمک می کند تا به طور سیستماتیک میزان حضور کارکنان خود را ردیابی کند . این کار از بیومتریک هر کارمند استفاده می کند تا بتواند در زمان و ساعت خارج از کار خود ثبت کند. بیومتریک یک مکانیسم امنیتی است که برای دسترسی به فرد مبتنی بر تشخیص اثر انگشت استفاده می شود و از قبل در سیستم امنیتی بیومتریک ذخیره شده است. سیستم های بیومتریک مستقر در نیروی کار برای از بین بردن سرقت زمان است. در زیر برخی از جوانب مثبت و منفی سیستم بیومتریک آورده شده است.

جوانب مثبت سیستم بیومتریک:

  • شناسایی بیومتریک دقیق ترین سیستم برای شناسایی هر کارمند است. مدارک بیومتریک برای هر فرد منحصر به فرد است و نمی توان آن را کپی کرد. این در پیگیری زمان کارمند کمک می کند و از سرقت زمان مانند ورود زودهنگام ، عزیمت زودهنگام و اضافه کاری غیرمجاز جلوگیری می کند.
  • سیستم حضور بیومتریک باعث افزایش دقت در لیست حقوق و دستمزد در طول دوره پرداخت می شود. محاسبه حضور و غیاب دستی برای هر کارمند زمان بردن کار است. با استفاده از سیستم حضور بیومتریک ، به طور خودکار بدون هیچ خطایی محاسبه می شود و داده ها قابل دستکاری نیستند.
  • بیومتریک زمان دقیق حضور و حضور در سیستم حقوق و دستمزد را ارائه می دهد زیرا باعث صرفه جویی در زمان کار کارمندان و کاهش هزینه های اضافی می شود. به طوری که می تواند به طور موثر عملیات تجاری را مدیریت کرده و بهره وری را افزایش دهد.
  • بعضی اوقات کارمندان باید اضافه کار کنند. سیستم حضور بیومتریک کارمندان را از موقعیت های اضافه کاری بیش از حد که به تعادل بار کار کمک می کند ، آگاه می کند. و همچنین وقتی کارمندان اضافه کار می کنند می توانند احساس اطمینان کنند که مورد توجه قرار گرفته است
  • سیستم بیومتریک پاسخگویی و مسئولیت پذیری را در قبال کارمندان بهبود می بخشد زیرا می تواند وقفه های حضور در اواخر مواقع ، تعطیلات مکرر ، طولانی یا برنامه ریزی نشده را تشخیص دهد. بنابراین کارمندان تمایل دارند مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به مدیریت 
موافقین ۰ مخالفین ۰

قیمت نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان

نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان

ارزیابی عملکرد کارکنان در دوره‌ی پیشرفت تکنولوژی، یک امر بسیار مهم و کاربردی است.
هر شرکت و سازمان برای اطلاع از کیفیت و مطلوبیت فعالیت‌های خودش، نیاز دارد که همه‌ی منابع نیازها، اهداف، کارکنان و همه‌ی بخش‌های مختلف سازمان خود را ارزیابی و مدیریت کند تا روند کارها و پیشرفت‌ها. از دستش در نرود!
بنابراین محاسبه‌ی ارزیابی عملکرد، یکی از فعالیت‌های مهمی است که موقع ارزیابی استراتژی باید به آن توجه شود.

قیمت نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان چقدر است؟

دانلود رایگان نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان، اصلا کارسختی نیست!

کافی است که کمی در اینترنت جستجو کنید و یک نسخه‌ی رایگان از این نرم افزار را به دست بیاورید!
اما در این صورت باید حسابی حواستان جمع باشد که کلاهی بر سرتان نرود و اطلاعات و عملکردهای شرکتتان توسط نرم افزارهای متفرقه، به بیرون درز پیدا نکند!
خب همانطور که متوجه شدید، انگار به همین سادگی هم نیست!
نیازاست که نرم افزار ارزیابی عملکرد سازمان‌تان را از یک شرکت معتبر تهیه کنید و برای ثبت دقیق ارزیابی اهداف شرکتتان کمی پول خرج کنید!

موافقین ۰ مخالفین ۰

نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان

چرا ارزیابی عملکرد سازمان مهم است؟

به طور ساده‌تر می‌توان گفت که ارزیابی عملکرد سازمان، از جمله حیاتی‌ترین پروژه‌های هر شرکت به شمار می‌رود.
چرا که یک سازمان هرچقدر هم که فعالیت‌های متفاوت و مفیدی انجام بدهد، اگر در آخر کارها، فعالیت‌های انجام شده، هزینه‌های مصرفی و موارد دیگر را بررسی و ارزیابی نکند، انگار که همه‌ی کارهایی که انجام داده‌اند بی‌فایده است.
چرا که فعالیت‌ها اصلا ارزیابی و آنالیز نشده‌اند تا مدیران و کارکنان از میزان مطلوبیت کارهای خود اطلاع شوند و این برای سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر سم است!

امکانات نرم افزار ارزیابی عملکرد

  • کنترل مداوم امور مربوط به سازمان
  • تعریف دوره‌های ارزیابی
  • تعیین مداوم فرم‌های مورد نیاز سازمان
  • طراحی انواع فرم‌های ارزیابی عملکرد در سازمان
  • ثبت و نگهداری برنامه‌های کاری کارمندان و کارکنان
  • ثبت سوابق ارزیابی عملکرد کارکنان در پرونده‌هایشان
  • درج نتایج ارزیابی عملکرد کارکنان در پرونده سوابقشان
  • تعیین اهداف کارکنان بر اساس مشاغل و پست‌های سازمانی‌شان
  • تبادل اطلاعات با سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی و استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد در گزارشات
  • امکان ساخت و دریافت انواع گزارشات بر اساس عوامل ارزیابی عملکرد
  • سیستم حضور غیاب اثرانگشتی 

مهم‌ترین مزایای ارزیابی عملکرد برای سازمان‌ها

  • انگیزه‌ی کارکنان را برای ادامه‌ی کار افزایش می‌دهد
  • آشنایی مدیران درباره‌ی کارمندان خود بیشتر می‌شود
  • وظایف هر شخص و معیارهای ارزیابی به طور کامل مشخص می‌شود
  • شناخت کارمندان از خود و توانایی‌هایشان بیشتر می‌شود
  • حقوق و پاداش کارکنان منصفانه محاسبه می‌شود
  • اهداف سازمان به طور کلی مشخص می‌شود
  • تعهد به وظایف و مسئولیت‌ها افزایشش پیدا می‌کند
  • تغییر مثبتی در سازمان شکل می‌گیرد
موافقین ۰ مخالفین ۰

نور پردازی پاساژ

 

شاید تا به حال نمی‌دانستید اما نورپردازی یکی از اصلی‌ترین عناصر نمای پاساژ شماست.
در نمای خارجی ساختمان‌ها نورپردازی باید به صورت تخصصی طراحی شود.

http://cardtimeattendance.blog.ir/post/200
به خصوص در ساحتمان هایی مانند پاساژ که نیاز دارند در شب نیز نمایی جذاب و گیرا داشته باشند.
با یک نورپردازی نما دقیق و طراحی شده می‌توانید کاری کنید که پاساژ شما مانند الماس در شب بدرخشد.
نمادیزاینی‌ها در طراحی نورپردازی حرف اول را می‌زنند!ش

موافقین ۰ مخالفین ۰

ضوابط اجرای نمای داروخانه

 

شاید برایتان جالب باشد اما در ساخت نمای داروخانه ضوابط و الزاماتی وجود دارد که شاید اجازه ندهند که نمای رویایتان عینا به واقعیت تبدیل شود.
اما شاید در مواقعی این ضوابط خودشان الگو و راه مناسبی برای تصور نمای داروخانه‌تان باشند و به شما در جهت داشتن نمایی جذاب و کارآمد کمک کند.

http://cardtimeattendance.blog.ir/post/215
این ضوابط برای نمای داروخانه شما که شاید در محیط بیمارستان ساخته شده و باید هماهنگی خود را با نمای بیمارستان حفظ کند نیز وضع شده‌اند.
فکر می‌کنیم که بد نباشد اگر با چند ضوابط نمای داروخانه آشنا شوید.
جنس متریال و مصالح نمای داروخانه نباید جاذب آلودگی باشد.
در طراحی نمای داروخانه از به کارگیری گوشه‌های تیز و کنج‌های باریک باید خودداری کنید.
این درزها جاذب آلودگی محیط بوده و اجازه پاک کنندگی را به راحتی نمی‌دهند.
بهتر است که از مصالحی با رنگ روشن در نمای داروخانه استفاده شود.
مصالح نمای داروخانه باید به راحتی تمیز شوند.
اگر ارتفاع نمای داروخانه زیاد باشد باید از مصالحی استفاده شود که امکان سقوط قطعات آن نزدیک به صفر باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نمای بایرامیکس

 

قبل از اجرای نمای بایرامیکس شما موظف هستید که سطح زیرین نمای خود را تمیز کنید.
سطح زیرین نما باید عاری از گرد و خاک و چربی باشد.
هم‌چنین اگر رطوبتی در بستر نماسازی وجود دارد باید اول آن را خشک کرد و سپس کار نماسازی را انجام داد.
برای اجرای نمای بایرامیکس نیز پورد بایرامیکس را با مقدار مورد نیازی آب مخلوط کرده و با استفاده از ملات فلزی ضدزنگ آن را اجرا می‌کنیم.
در بعضی موارد از دستگاه پیستوله برای اجرای نما استفاده شده و ملات بایرامیکس بر روی نما پاشیده می‌شود.

http://cardtimeattendance.blog.ir/post/214

یکی از مسائلی که امروزه به صورت ویژه‌ای به آن پرداخته می‌شود مسئله اهمیت به محیط زیست در ساخت ساختمان و اجرای نماست.
نمای بایرامیکس به دلیل استفاده نکردن از حلال‌های سمی، مضر و نبودن مواد نفتی در آن، یکی از بهترین مصالح اجرای نما و دوستدار محیط زیست است.
به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته و نظر دوستداران و طرفداران محیط زیست را به خود جلب کرده است.

نمای بایرامیکس به دلیل ضخامت کمی که دارد باعث می‌شود که نمایی سبک را برای ساختمان‌تان اجرا کنید.
نمای بایرامیکس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دیگر نگران وزن بالای نما و خطر سقوط مصالح نباشید.
نمای بایرامیکس احتمال سقوط مصالح از سطح نما را ندارد و سبکی آن از وزن ساختمان می‌کاهد.
با خیال راحت از این نما استفاده کنید اما فراموش نکنید که تمامی مجریان نماهایاساختمانی نمی‌توانند نمایی بهینه را برایتان اجرا کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

امکانت و مزایای نرم افزار ارزیابی عملکرد

امکانات نرم افزار ارزیابی عملکرد

  • کنترل مداوم امور مربوط به سازمان
  • تعریف دوره‌های ارزیابی
  • تعیین مداوم فرم‌های مورد نیاز سازمان
  • طراحی انواع فرم‌های ارزیابی عملکرد در سازمان
  • ثبت و نگهداری برنامه‌های کاری کارمندان و کارکنان
  • ثبت سوابق ارزیابی عملکرد کارکنان در پرونده‌هایشان
  • درج نتایج ارزیابی عملکرد کارکنان در پرونده سوابقشان
  • تعیین اهداف کارکنان بر اساس مشاغل و پست‌های سازمانی‌شان
  • تبادل اطلاعات با سایر نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی و استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد در گزارشات
  • امکان ساخت و دریافت انواع گزارشات بر اساس عوامل ارزیابی عملکرد 

مهم‌ترین مزایای ارزیابی عملکرد برای سازمان‌ها

  • انگیزه‌ی کارکنان را برای ادامه‌ی کار افزایش می‌دهد
  • آشنایی مدیران درباره‌ی کارمندان خود بیشتر می‌شود
  • وظایف هر شخص و معیارهای ارزیابی به طور کامل مشخص می‌شود
  • شناخت کارمندان از خود و توانایی‌هایشان بیشتر می‌شود
  • حقوق و پاداش کارکنان منصفانه محاسبه می‌شود
  • اهداف سازمان به طور کلی مشخص می‌شود
  • تعهد به وظایف و مسئولیت‌ها افزایشش پیدا می‌کند
  • تغییر مثبتی در سازمان شکل می‌گیرد

این عوامل نشان دهنذه ضرورت نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان است.

موافقین ۰ مخالفین ۰