دستگاه حضور و غیاب کارتی

هر آنچه که باید راجب دستگاه حضور و غیاب کارتی بدانید همینجاست

۱۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیمت اکسس کنترل اثر انگشتی جهان گستر پارس چقدر است؟

اکسس کنترل اثر انگشتی چیست؟
دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی یکی از زیرمجموعه‌های دستگاه‌های اکسس کنترل است.
دستگاه اکسس کنترل هم همان گونه که احتمالا از اسم آن هم فهمیده‌اید؛ دستگاهی است که اجازه‌ی تردد و دسترسی به افراد می‌دهد.
احتمالا بارها در موقعیتی قرار گرفته‌اید که جا گذاشتن کلید در خانه یا محل کار، برایتان دردسر درست کرده و نیاز به کلیدساز برای باز کردن در، پیدا کرده‌اید!
نسل دستگاه‌های اکسس کنترل به بازار آمده‌اند تا این مشکل را برای شما برطرف کنند. منابع اصلی
در این مقاله تصمیم داریم با دستگاه‌های کنترل دسترسی بیشتر آشنا شویم و یکی از پرطرفدارترین انواع آن، یعنی دستگاه کنترل دسترسی اثرانگشتی را بیشتر و بهتر بشناسیم.
اگر شما هم علاقه دارید درباره‌ی دستگاه کنترل دسترسی و مزایا و معایب آن بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید!

قیمت اکسس کنترل

اکسس کنترل چیست؟

دستگاه‌های اکسس کنترل، دستگاه‌هایی هستند که تردد اشخاص و اشیا را بدون دخالت نیروی انسانی کنترل می‌کنند.
هر روزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های جدیدتری تولید می‌شود که سطح امنیت و آرامش زندگی انسان را بالا می‌برند و به کیفیت زندگی انسان، رنگ تازه‌ای می‌بخشند.
دستگاه‌های کنترل دسترسی هم، یکی از این دستگاه‌ها اکسس کنترل اثر انگشتی به شمار می‌آیند!
این دستگاه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند که می‌توانند تعیین کنند چه شخصی در چه زمانی به کجا دسترسی باشد!
در حقیقت دستگاه‌های کنترل دسترسی، مجوزی را برای ورود و خروج افراد صادر می‌کنند و مدیران می‌توانند با تهیه‌ی این دستگاه‌ها، تردد پرسنل خود را کنترل کنند و با جلوگیری از ورود و خروج افراد متفرقه، امنیت سازمان خود را بهبود ببخشند.

لیست قیمت دستگاه کنترل تردد

با انواع مختلف دستگاه اکسس کنترل آشنا شوید!

دستگاه‌های کنترل دسترسی، انواع مختلفی دارند و در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف، با توجه به نوع نیاز سازمان، از یکی از انواع آن استفاده می‌شود.
پیش از آنکه سراغ اصل مطلب بروم و انواع این دستگاه‌ها را به شما معرفی کنم، باید خدمتتان مطلبی را عرض کنم که راحت‌تر موضوع را متوجه شوید!
از دستگاه‌های کنترل دسترسی هم برای کنترل اشیا استفاده می‌شود و هم برای کنترل تردد اشخاص.
کنترل تردد اشیا شامل روش‌های تگ زدن و RFID هایی است که معمولا در کارخانه‌ها و فروشگاه‌ها، برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاها و رهگیری آن‌ها انجام می‌شود.
همچنین کنترل تردد خودروها در پارکینگ‌های عمومی هم توسط دستگاه‌های کنترل دسترسی اشیا انجام می‌شود.
و اما درباره‌ی دستگاه‌هایی که کنترل تردد اشخاص رو انجام می‌دهند؛ باید بگویم که اصل موضوع مورد بررسی ما در این مقاله همین دستگاه‌ها هستند.
دستگاه‌های کنترل دسترسی برای اشخاص، به انواع زیر تقسیم می‌شوند:

  • دستگاه اکسس کنترل کارتی

دستگاه‌های اکسس کنترل کارتی، بیشتر در محیط‌های اداری با تعداد کارمندان زیاد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
برای استفاده از این نوع دستگاه‌های اکسس کنترل، یک کارت در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد و کارمندان با استفاده از این کارت ورود و خروج خود را به دستگاه اعلام کرده و از دستگاه مجوز تردد را می‌گیرند.

  • دستگاه اکسس کنترل با رمز عبور

نوع دیگری از دستگاه‌های کنترل دسترسی وجود دارد که کنترل تردد اشخاص را با استفاده از رمز عبور به انجام می‌رسانند.
به این ترتیب که برای هر فرد، کدی در نظر گرفته می‌شود و فرد با وارد کردن رمز عبور، مجوز عبور از دستگاه و دسترسی به ناحیه‌ی طرف دیگر را خواهد داشت.

  • دستگاه اکسس کنترل اثرانگشتی

در این نوع از دستگاه اکسس کنترل، اجازه‌ی عبور و مرور و تردد با استفاده از شناسایی اثرانگشت برای افراد صادر خواهد شد.
در استفاده از این نوع دستگاه کنترل دسترسی، باید حتما توجه داشته باشید که اثرانگشت شما توسط دستگاه ثبت شود اگر نه گزارشی از تردد شما در سامانه ثبت نخواهد شد و به شما اجازه‌ی عبور داده نخواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

دستگاه حضور و غیاب

برخی از سیستمهای امنیتی بیومتریک با استفاده از نرمافزارهای تشخیص چهره انسان و دوربینهای فیلمبرداری دیجیتال، هویت فرد را تایید میکنند. سیستمهای بیومتریک در دستگاه حضور و غیاب نیز برای محدود کردنن دسترسی به داخل ساختمانهای دارای امنیت بالا، یا اتاقها بکاربرده میشوند، و برای تشخیص قطعی فردد مظنون توسط مجریان قانوناستفاده شده است. امروزه با توجه به استفاده زیاد کاربران از تلفن های هوشمند و تبلت ها داشتن یک وب سایت Responsive یا واکنشگرا خیلی مهم و ضروری می باشد. این زبان میتواند با ارائه افکتهای بسیار جالب و کاربرپسند جلوه ای زیبا و عمیق را به وب سایت شما ببخشد. برای تشخیص چهره افراد به صورت بهتر و موثر بجای استفاده از کارت شناسایی میتوان از این دوربین در ورودی ها یا خروجی های معابر عمومی استفاده کرد. بهتر است در هنگام خرید دوربین مدار بسته به این نکته توجه کنید که دوربین شما این قابلیت را دارد یا خیر. اینجا

ویژگی که برای اکثر طرفداران این گجتها مورد اهمیت واقع است قابلیت نصب سیمکارت و کارت حافظه بوده که با کمک میکروفون و اسپیکر داخلی، مدل Modio را به یک تلفن همراه مچی تبدیل شده است. کامپیوترها مجهز به میکروفون و نرمافزار تشخیص صدا هستند، که قادر است هویت فرد را بر اساس صدای فرد تایید کند. نوع اول شبکیه چشم فرد را اسکن میکند و الگوهای عروق خونی در داخل شبکیه را آنالیز میکند. چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار میدهد. شبکه وسیع فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در سریع ترین زمان محصولات و خدمات خود را در اختیار مشتریان می گذارد. امروز مفتخریم که ویدیوهای آموزشی تهیه شده به دست اساتید مجرب و با سواد را در اختیار مشتریان میگذاریم تا در هر زمان و مکان به این محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند. همچنین سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد.




     
  •  
  • کارت خوان های بدون تماس (دستگاههای RFID)



  •  
  •  
  • Comparing Ultrasound with Conventional Finger-Scan Technologies ۱ اوت ۲۰۰۲



  •  
  •  
  • عملیات فیلترینگ جهت حذف نویز



  •  
  •  
  • جلوگیری از ثبت تکراری چهره



  •  
  •  
  • امکان مدیریت کارکرد و قوانین



  •  
  •  

 

 

سنسور اثرانگشت دستگاه ضد تقلب و ضد خش و آنتی باکتریال میباشد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب PW1600 با واحد فروش به شماره 84288 تماس حاصل فرمائید. شماره پیامکی پشتیبانی سایت / لطفا قوانین پشتیبانی رو در صفحه تماس با ما مطالعه کنید.پشتیبانی به وسیله خط بالا فقط از طریق پیامک امکان پذیر می باشد. قدم بعدی پیدا کردن ipمشخص شده دستگاه است.شما می توانید از ۲ طریق این کار را انجام دهید . این دستگاه حضور و غیاب علاوه بر سنسور اثر انگشت جهت ثبت ورود و خروج پرسنل، دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که می توان برای افراد از هر کدام به دلخواه استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه با ما در تماس باشید و بر روی دکمه مشاهده نمونه کار کلیک نمایید. در این وضعیت نیز تنها استفاده از یک سامانه کنترل تردد قابلیت برگزاری با شکوه واقعه ورزشی را فراهم میاورد.

مدل «MW01» در کنار کیفیت مطلوب و طراحی شیک، قابلیتهای ویژه و حایز اهمیت دیگری نیز دارد که به محبوبیت این مدل میافزاید. این زمینه از بیومتریک، در مطالعه ویژگیهای بیولوژی شخص، دخیل است. دستگاه های حضور و غیاب سری رادن مجهز به سنسور اثر انگشت -کارت هوشمند - کارت شبکه - WIFI و فلش مموری می باشد.این شرکت با بیش از ۳۰۰۰۰ شرکت همکاری دارد و دارای نمایندگی در سراسر کشور است. و این کنترل جز با سیستم های پیشرفته حضور و غیاب میسر نمی شود . اگر بخواهید وب سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد باید از این زبان با بالاترین کیفیت استفاده شده باشد. موشن گرافیک (و اینفو موشن) معرفی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب جهان گستر رادن برای نمایش در غرفه رادن در نمایشگاه الکامپ انیمیت شد. از سبک موشن گرافیک گرفته تا ایزومتریک ، فلت و رئال ! طراحی دوربین ها به نوعی بوده که پس از ثبت اثر انگشت تنها در صورتی که فرد در جلوی دوربین بوده و چهره او ثبت شود دستگاه مجوز ورود را به کاربر می دهد.

به دلیل اینکه حضور و غیاب نوعی شناسایی افراد محسوب میشود، از چاپ کارت حضور و غیاب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردی افراد، اعضا و پرسنل روی کارت حضور غیاب استفاده میشود. پس از آن که نرم افزار در کامپیوتر قرار گرفت، ویژگیهای مختلف صورت، مانند چشمها، بینی، و دهان و همچنین شکل چنین ویژگیهایی، تجزیه و تحلیل میشود. همچنین عملیات آن برای اشخاص ساده بوده و کاملاً پذیرفتنی است. نرم افزار تشخیص چهره نیز توسط برخی از دولتها که به دنبال تروریستهای مظنون هستند،، بکار گرفته شده است. برخی از لبتاپها دارای یک شکاف کوچکک بر روی بدنه، واقع در نزدیکی صفحه کلید هستند. برخی از کامپیوترها مجهز به دستگاهی هستند که نوک انگشت یک شخص را برای تعیین هویت فرد، اسکن میکند. نرمافزار تشخیص صدا، ویژگیهای صوتی فرد، مانند لحن یا فرکانس امواج صدای فرد را اندازهگیری میکند. سازمانها می توانند با نصب این دستگاه خود را از نیاز به کلمه عبور و یا کارتهای متعدد خلاص کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰

دستگاه حضور و غیاب با اثر انگشت

این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. الگوریتم پیشنهادی یک تصویر ناشناخته را با تصاویر آموزشی شناخته شدهای مقایسه میکند که این تصاویر آموزشی در پایگاهداده ذخیره شدهاند و اطلاعاتی را در رابطه با فرد تشخیص داده شده ارائه میدهد. شما می توانید اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را از طریق فلش به نرم افزار حضور وغیاب تردد انتقال داده و گزارش کارکرد کلی پرسنل را پرینت بگیرید . با استفاده از این منو می توانید اطلاعات کد کار کاربران را از دستگاه به حافظه Usb انتقال دهید . همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد. همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد. چرا که کیفیت و درآمد کار یک شرکت، در کوتاه مدت و یا بلند مدت، تاثیر کاملا مستقیمی از میزان کار کارمندان و همچنین کیفیت کاری کارمندان دارد. هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تعداد پرسنل شرکت و نیز گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه (خواندن) ترددها را بررسی کنید.

امکان دارد که پرسنل بعضی از مشاغل اثر انگشت شان هنگام ورود به راحتی ثبت شود، ولی هنگام خروج اثر انگشت آن ها با مشکل مواجه شود. اگر شما عینک زده اید و یا کلاه بر سر دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بدون آن ها به اسکن چهره بپردازید . بطورکلی اگر بخواهیم نقاط آسیب پذیر و مستعد ه کشد ندر سیستمهای اثر انگشتر ابا زگ و کنیم اولین نقطه را میتوان خودکار بردان ست که اثر ان گشت او ه ک شود . مدت زمان این کار زیاد طول نمی کشد . این مشکلات به این علت به وجود می آید که این افراد در طول روز مثلاً با آب سروکار داشته اند یا پوستشان متورم شده است. در بین همه دستگاههای بیومتریک ، فناوری اثر انگشت بیشترین رشد تکنولوژی و با صرفه ترین قیمت را دارد که می توان با توجه به نیازهای هر مجموعه سازگار کرد. در کل، با وجود همه ی مطالبی که گفته شد، هم اکنون درصد بسیار زیادی از کارمندان هستند که از این فناوری استفاده می کنند.

 

در دنیای دیجیتالی امروز با پیشرفت دانش و تکنولوژی و افزایش نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. با به کار بردن این سنسورها در دستگاه، دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی عملا غیر ممکن است! کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا مهمترین محصول ممکن را برای مخاطبان خود ارائه دهند و این محصول چیزی نیست جز «شادی». این ریدر ممکن است یک دستگاه کارت خوان یا یک سنسور تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد. سنسور اثر انگشت خازنی معمولا از تعداد زیادی سلول تشکیل شده اند که هر یک از آنها شامل دو صفحه رسانا هستند که از با لایه ایی از مواد عایق الکریسیته پوشانده شده اند. شما میتوانید وارد صفحه حساب کاربری خود شوید و از طریق منوی سفارشات، مراحل سفارشتان را پیگیری کنید. منبع اصلی

موافقین ۰ مخالفین ۰

تکنولوژی بیومتریک: سیستم تشخیص چهره - فراست

تکنولوژی های پیشرفته امروزه به کمک مدیران آمده است. احراز هویت چهره در سال جاری به نظر می رسد. Megvii Face، که چندین اداره پلیس در چین از سال ۲۰۱۶ برای دستگیری ۴۰۰۰ نفر از آنها استفاده کرده اند، دارای محدودیت های تکنولوژیکی جدی است. برای مثال اگر کابر شناسایی شده مذکر و در بازه سنی 12 الی 22 سال باشد، تبلیغات مرتبط با بازیهای کامپیوتری فیفا برای وی ارسال میگردد. این راه به گونه ایی برای شناسایی اثر انگشت جعلی که با موادی مانند پلاستیک و ژلاتین و غیره ساخته شده به کار می رود. این دوربین ها به راحتی می توانند چهره افراد و اشیا و حیوانات را تشخیص دهند. نکته ی دیگر در خصوص اثر انگشت که بعضاً مورد تأکید و مورد توجه برخی از سازمان ها ست، بحث انتقال آلودگی از این طریق است. عروق، خون گرم را از طریق بدن منتقل می کنند و پوست بالای خود را گرم می کنند. در این سیستم، پرسنل ورود و خروجشان را به شکل اتوماتیک از طریق دستگاه کنترل تردد (دستگاه کارتخوان، ساعتزن، کارتزن، ورود خروج و ثبت تردد از اسامی رایج دیگر این دستگاه هستند.)، کامپیوتر و یا موبایل ثبت کنند. از جمله مصداقهای این کنترل که اهمیت خاصی دارد داشتن امکان نظارت و کنترل ساعت ورود و خروج پرسنل است، زیرا این مساله مهمترین فاکتور محاسبه حقوق افراد به حساب می آید. کلیک کنید

  • تخصیص دوره به صورت گروهی
  • با تغییرات چهره و نور تقریبا ثابت است
  • امکان کار تحت شبکه محلی و شبکه اینترنت
  • امکان گزارش گیری هم به صورت ماهانه و هم به صورت روزانه
  • 100 زدن شیمی کنکور 97 ، با 4 ماه مطالعه
  • سنسور اثر انگشت : دارد

هرکدام از عکسها روی مقدار خاصی از نور IR تمرکز میکند (موجهای بلند، کوتاه و معمولی). اشکالات خاصی در ارتباط با تشخیص صورت وجود دارد. به این لیست می توان مواردی را که در هر مجموعه بر اساس نیازهای سازمانی آن تعریف می گردد، به صورت سفارشی شده اضافه نمود. SDK استاندارد برای توسعه کاربردهای بیومتریکی مبتنی بر PC در نظر گرفته شده است و شامل کامپوننت های استخراج کننده و تطبیق دهنده ، خودآموزها و نمونه های برنامه نویسی ، کتابخانه مدیریت دوربین و مستندات نرم افزار می باشد. حالا در روزگاری زندگی میکنیم که تکنولوژی تشخیص چهره به مدد دادههای دریافتی از دوربینهای امنیتی و پروفایلهای آنلاین، ابزار قدرتمندی برای جستجوی افراد و پایش تک تک اقدامات آنها محسوب میشود. همچنین دو نوع سازنده تلفن های همراه هوشمند وجود دارد ، سازندگانی که فکر می کنند سنسورهای اثر انگشت جایگاه بهتری در تلفن های هوشمند دارند و سازندگانی که به طور کامل به قابلیت تشخیص چهره اعتقاد دارند. در سایر سیستم های حضور و غیاب ممکن است گذرواژه را فراموش کنید اما در دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی شما همیشه اجزای بیومتریک خود را به همراه دارید. نظارت بر پرسنل دورکار: دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت با تلفن همراه و یا اینترنت نیز قابل کنترل است. اکثر سنسورهای اثر انگشت در زیر صفحه نمایش تقریبا سریع و قابل اعتماد هستند ، اما استثنائاتی نیز وجود دارد.

افزایش بهره وری:با دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشت کارکنانی بهتر کار می کنند. … ارائه آن با قیمت بسیار مناسب, بتوانیم موجب افزایش بهرهوری و رونق شرکت شما شویم. با توجه به نیاز عدیده مدیران جهت کنترل پرسنل خود، کارت فینگر با بکارگیری فناوریهای روز دنیا، اقدام به تولید نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را، نموده است. در بین همه دستگاههای بیومتریک ، فناوری اثر انگشت بیشترین رشد تکنولوژی و با صرفه ترین قیمت را دارد که می توان با توجه به نیازهای هر مجموعه سازگار کرد. با خرید از دیاکالا در هر کجای ایران تجهیزات مورد نیاز خود را بدون پرداخت هزینه حمل بصورت رایگان دریافت کنید. اگر شما عینک زده اید و یا کلاه بر سر دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بدون آن ها به اسکن چهره بپردازید . در این حالت، بسیاری از انسانها حتی بدون آموزش رسمی، میتوانند علائم احساسی را درک کنند و تشخیص دهند. شرکتهای تکنولوژیکی در سراسر دنیا سیستمهای تشخیص چهره مختلفی را پیادهسازی کردهاند اما امریکا، روسیه، چین، ژاپن، اسرائیل و اتحادیه اروپا در این زمینه پیشرو هستند.

بحث bias یا جانبدارانه شدن نتایج، مدتهاست که الگوریتمهای تشخیص چهره را دچار مشکل کرده است. کاربران میگویند برای فناوری تشخیص چهره گوگل پیکسل 4 (Google Pixel 4) باز یا بسته بودن چشمان شما فرقی ندارد و همین باعث به دردسر افتادن کاربران و احساس خطر از هک شدن گوشیشان در هنگام خواب شده است! به شما پیشنهاد میکنیم قبل از تصمیم گیری نهایی و سفارش دوربین مدار بسته، با کارشناسان فروش شرکت پویا بین تماس بگیرید و از راهنمایی آنها استفاده کنید تا بهترین انتخاب ها را در زمینه دوربین مدار بسته داشته باشید. با توجه به پیشرفت علم، فناوری ها و تکنولوژی های جدیدی به دوربین های مدار بسته اضافه شده است و شما به راحتی می توانید از این دوربین های هوشمند در خانه و محیط کسب و کار خود استفاده کنید. کسانی که از دوربین های مدار بسته استفاده می کنند این موضوع را به خوبی می دانند که دوربین هوشمند ممکن است هشدار های نادرست ارسال کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نرم افزار حضور و غیاب قدرتمند برای کنترل رفت و آمد کارمندان به محیط کار

 

دستگاه حضور و غیاب را در ارتفاع مناسبی از کف نصب کنید. مدلهای جدید این دستگاه ها قابلیت تایید هویت افراد را به روش های مختلف از جمله اسکن چهره، اسکن اثر انگشت، اسکن کف دست، کارت شناسایی، رمز عبور و یا ترکیبی از این موارد را دارا می باشد. دستگاه تشخیص عنبیه و چهره EF-45 دارای استاندارد ISO 10794-6 برای کیفیت شناسایی عنبیه چشم می باشد در نتیجه دقت بسیار بالایی را در احراز و تطبیق هویت افراد دارد. به طوریکه با استفاده از دستگاه حضور غیاب صرفه جویی مالی حداقل حدود 1.5 میلیون تومان در سال برای یک شرکت 10 نفره خواهد داشت. • پارامترهای فیزیولوژیکی: اساس شناسایی در این کلاس، اندازهگیری و آنالیز مشخصههای ثابت یک شخص میباشد. بیومتریک به روشهای خودکار تشخیص یا تأیید هویت یک شخص زنده از طریق اندازهگیری مشخصههای فیزیولوژیکی یا رفتاری وی اطلاق میشود. امروزه در زمینههای فراوانی ما به وسایلی نیاز داریم که هویت اشخاص را شناسایی کند و بر اساس ویژگیهای بدن اشخاص آنها را بازشناسی کند و این زمینه هر روز بیشتر و بیشتر رشد پیدا میکند. امروزه یکی از مسائل مهم در اداره ها و سازمانهای مختلف، ثبت، ضبط و کنترل ترددها است.

 

دستگاه های حضور و غیاب همیشه در مکان ثابتی قرار گرفته و از این رو توانایی جابجایی برای مشاغلی که عمدتا محل انجام آن در محیط بیرون از اداره می باشد، مشکل خواهد بود. شامل ان نمی شود (طبق قانون اداره کار). به عنوان مثال، اگر شما 1000 کارمند در سازمان شما مشغول کار باشند و بطور متوسط هر کارمند در روز 5 بار تردد ثبت کند، در روز 5000 تراکنش ثبت خواهد شد. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. نرم افزار حضور غیاب تحت وب از سرعت و دقت بالایی برخوردار است، بنابراین با وجود این ویژگی دیگر دغدغه ای بابت کندی و خطای آن به جهت حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت. تبصره 1: در صورت تحقق هر یک از موارد فوق و فسخ قرارداد تضمین مأخوذه به نفع کارفرما بابت جبران خسارت وارده ضبط خواهد شد و پیمانکار حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می نماید.




     
  •  
  • دارای خصوصیت تصویر اثر انگشت زنده(LFD) می باشد



  •  
  •  
  • 4- نرم افزار حضور و غیاب سازگار با دستگاه



  •  
  •  
  • دردسترس بودن. ( گم نشدن )



  •  
  •  
  • تعریف انوع مرخصی و ماموریت



  •  
  •  
  • مجوز انواع مرخصی تاخیر تعجیل



  •  
  •  

 

 

 

دستگاه حضور و غیاب مدل S-38788 یک دستگاه مجهز به کارت زنی و اثر انگشت است که توانایی شناسایی چهره را هم دارا میباشد و الگوریتم ساخت آن طوری است که این دستگاه کنترل تردد ساده نیز محسوب می شود. به طوری که امکان اسکن هم زمان هردو چشم را دارد و هم چنین امکان شناسایی و تشخیص چهره را دارد. برخورداری از سیستم نوری مادون قرمز، این دستگاه را قادر می سازد که در نور کم و نامناسب نیز به تشخیص هویت بپردازد. که دستها بیشتر درگیر کار هستند و ممکن است انگشتان دست وضعیت مناسبی جهت شناسایی و احراز هویت نداشته باشند، تشخیص چهره جایگزین مناسبی برای اثر انگشت است. «یکی از مسائلِ مربوط به بایدها و نبایدهای این مجلس، این است که ذرّه ذرّه وقت آن، قیمت دارد. در صورتی که حضور و غیاب نمایندگان به اطلاع عموم مردم برسد، ضمانت حضور به موقع و حاضر بودن نمایندگان در مجلس خواهد بود. کلیک

 

اما برخی دیگر از سازمان ها از قبل دارای نرم افزار حضور و غیاب هستند. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند. معمولاً یک سیستم بیومتریک به کمک الگوریتمهای تشخیص الگو (Pattern Recognition) سعی در استخراج ویژگیهایی (features) از رفتار یا ساختار فیزیولوژی فرد میکند و سپس این ویژگیها را در دیتابیسی (برای تشخیص و تأیید هویت) ذخیره میکند. دستگاه EF-45 یک دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد مبتنی بر پردازش تصویر و شناسایی عنبیه چشم ساخته و برای طیف وسیعی از برنامه های احراز هویت طراحی شده است. دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی SFace900 ساخت شرکت ZKTECO یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتالی ثبت تردد و کنترل دسترسی است. دستگاه SFace900 همانند سایر دستگاه های ثبت تردد و کنترل دسترسی مبتنی بر ویژگی های بیومتریک، با وجود برخورداری از مزایای بسیار، ضعف هایی نیز دارد. در نتیجه با وجود قوانین و بخشنامه های مختلفی که منجر به محدودیت و سختی واردات شده اند، قیمت این دستگاه ها افزایش یافت.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مقاله 2020 در مورد تشخیص چهره با الگوریتم ژنتیک

چرا پستاتونو به روز نمیکنید ؟ دوما کارکنان بعضی از سازمان ها به دلایل شرایط خاص کاریشون در طول روز همش با مواد شیمیایی و آب سر و کار دارن. بنابراین سازمان ها بیش از پیش مجبور به بررسی گزینه ها هستند تا بودجه خود را صرف خرید مناسبی نمایند. بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. دستگاه حضور و غیاب با توجه به قابلیت تشخیص چهره ، اثر انگشت و… با هدف استفاده خودکار از روش حضور در مراکز آموزشی با استفاده از فناوری بیومتریک است. انتخاب درست یک دستگاه حضور و غیاب کارامد و مناسب می­تواند تا چندین سال، دغدغه­های یک سازمان را در خصوص امور اداری و مالی از قبیل محاسبه حقوق و دستمزد، ثبت مرخصی، ماموریت و … را مرتفع سازد. اثر انگشت شما می شود می توانید از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کنید.

 

حافظه دیگر در دستگاه حضور و غیاب ، محل نگهداری نمونه اثر انگشت و یا نمونه چهره پرسنل جهت تطابق هنگام ثبت ورود و خروج است. تعداد کاربر قابل تعریف : 3000 نمونه . نمونه ای از این استفاده را می توانید اینجا بخوانید. منظور از دستگاه حضور و غیاب چیست؟ خرید دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها یکی از چالش های مدیریت منابع انسانی است. یکی دیگر از نقاط ضعف این اسکنرها این است که اگر زیر شیشه یا هر چیز دیگری قرار بگیرند کارایی خود را از دست میدهند. اما اگر موضوع امنیت در اولویت بوده و سازمان بزرگ است، می­ توان از برندهای خارجی و دستگاهای بیومتریک استفاده کرد که هم میزان امنیت بسیار بالایی دارند و هم کارآیی بسیار بهتر. دستگاه حضور و غیاب مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر ممکن است بعد از مدتی به مشکل بر خورده و نیاز به پشتیبانی و خدمات پس از فروش داشته باشد. آنها با نرم افزار حضور و غیاب و دیگر ساعت های حضور و غیاب موجود در شبکه برای ارائه قابلیت های پیشرفته و حفاظت در برابر تقلب کردن کارمندان به طور یکپارچه برنامه ریزی شده اند. چه بسا خرید دستگاه حضور و غیاب وجود دارد که قابلیت داشتن هر دو روش را داراست. آیا افرادی را برای دوره آموزش و کار با سیستم حضور و غیاب در نظر دارید که در حوزه IT و کامپیوتر از دانش بروزی برخوردار باشند؟ دستگاه­هایی در بازار وجود دارند که امکان انتقال اطلاعات خود را هم از طریق کابل شبکه و هم از طریق وصل نمودن حافظه فلش مهیا می­سازد. منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰

شرکت فن آوران اطلاعات سوشیانس

هدف نهایی آشکارسازی رنگ پوست ایجاد قانون تصمیمگیری است که بتواند میان پیکسلهای پوست و غیر پوست تفاوت قائل شود. این کار با تعریف یک متریک که فاصله را از رنگ پیکسل تا تیرگی پوست را اندازه میگیرد، انجام میشود. مقادیر اندازه گیری شده در برابر متغیر مرتبط با نقاط چهره یک شخص در شناسایی و یا تأیید صحیح شخص به شما کمک می کند. بیومتریک به روشهای خودکار تشخیص یا تأیید هویت یک شخص زنده از طریق اندازهگیری مشخصههای فیزیولوژیکی یا رفتاری وی اطلاق میشود. • پارامترهای فیزیولوژیکی: اساس شناسایی در این کلاس، اندازهگیری و آنالیز مشخصههای ثابت یک شخص میباشد. از دیگر مزیت های این دستگاه، باتری هایی است که در هنگام قطع برق انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم کرده و نگرانی ها در مورد قطع شدن دستگاه در هنگام نبود برق را از بین میبرد. اگرچه، هزینه تعمیر و نگهداری این قبیل دستگاه ها در مقایسه با دیگر سیستم های رایج بسیار پایین تر است. با این امکان همه ی اطلاعات به صورت دائمی در حافظه دستگاه حضور و غیاب نگهداری میشود. منابع




     
  1.  
  2. امکان ثبت مأموریت ساعتی و روزانه



  3.  
  4.  
  5. نرم افزار حضوروغیاب پرسنل تحت اکسل



  6.  
  7.  
  8. دستگاه های حضور و غیاب اثر انگشتی



  9.  
  10.  
  11. از قیمت مناسبی برخوردار است،



  12.  
  13.  

 

 

دستگاه حضور و غیاب مدل S-38788 یک دستگاه مجهز به کارت زنی و اثر انگشت است که توانایی شناسایی چهره را هم دارا میباشد و الگوریتم ساخت آن طوری است که این دستگاه کنترل تردد ساده نیز محسوب می شود. الگوریتم های تصویر برداری در دستگاههای مختلف با هم متفاوت است. شبکههای اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند. همراه این دستگاه دو نرم افزار است که امکان گزارش گیری و چاپ فیش حقوقی را دارد. صفحه نمایش خیره کننده لمسی (Touch) این دستگاه به همراه واسط گرافیکی متفاوت آن، سهولت کاربری و تجربه فوق ا لعاده را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. بعد از تصویربرداریهای مختلف میتوان سوژه را تشخیص داد. برای تشخیص چنین فردی چه چیزی مورد نیاز است و چطور می توان این فرد را از دیگران تشخیص داد؟

در یک روش یک تصویر کامل و یک جا از چهره، بدون مشخص کردن نقاط ویژه تهیه شده و مورد پردازش قرار می گیرد. سیستم حضور و غیاب S-38788 دستگاهی است که با اسکن اسکلت بندی صورت و کد گذاری فاصله نقاط مختلف صورت در کمتر از ۱ ثانیه کار شناسایی چهره را انجام میدهد. یکی از مزایای دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره این است که جهت ثبت تردد، نیازی به لمس کردن سطح دستگاه نیست. یکی دیگر از مهمترین مزایای خرید و نصب این دستگاه، داشتن یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش است. از جمله مثالهای دیگر حوزه فناوریهای قفل بیومتریکی میتوان به اسکن اثر انگشت و سیستمهای اسکن عنبیه و چشم اشاره کرد. ها و دوربین های ارزان قیمت دیگر نیز می توانند جهت دریافت تصاویر مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه تشخیص عنبیه و چهره EF-45 دارای استاندارد ISO 10794-6 برای کیفیت شناسایی عنبیه چشم می باشد در نتیجه دقت بسیار بالایی را در احراز و تطبیق هویت افراد دارد.

به لطف وجود فلیکر، اینستاگرام، گوگل و سایر شبکههای اجتماعی میلیاردها تصویر از چهره انسانها در اینترنت وجود دارد که در دیتاستهای تصویری بزرگ تجمیع شدهاند. در کنار روشهای نوری، برای کاستن از هزینهها، روشهایی نیز ابداع شدهاند که در آنها از خازن استفاده میشود. ازجمله آنها میتوان به اثرانگشت، الگوی شبکیه، عنبیه، چهره نگاری و غیره اشاره کرد که در کنار روشهای رمز و کارت شناسایی قرار گرفته و امنیت احراز هویت را به صورت کامل تامین مینماید. نرمافزار اطلس حضور و غیاب طوری طراحی شده است که امکانات گسترده ای را در این حوزه فراهم مینماید. به گونه ای که امکان تشخیص افرادی را دارد که توسط سیستم های مرسوم اثر انگشت و تشخیص چهره قابل شناسایی نبودند. نرم افزار کاربری ساده با نصبی راحت دارد که پایگاه داده SQL می دهد و امکان گزارش گیری های مختلف از جملهTXT,PDF,EXCEL و… را نیز دارد. به گزارش پلیس در ایالتهای واشنگتن و اورگان، صحت نتایج این سیستم 75% است. دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب تشخیص عنبیه و چهره EF-45 نسل جدید سیستم های کنترل تردد و حضورغیاب است و از دقت بسیار بالایی برخوردار میباشد.

این دستگاه حضور و غیاب بارکدی مجهز به کارت خوان بارکد میباشد که قادر به خواندن بارکدهای استاندارد و بارکدهای ویژه ی آراز است. دستگاه حضور غیاب و کنترل دسترسی SFace900 ساخت شرکت ZKTECO یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتالی ثبت تردد و کنترل دسترسی است. شناسایی و تطبیق کاربران با استفاده از فناوری تشخیص چهره، اثر انگشت، کلمه عبور یا ترکیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-950 می باشد. موفقیت در کنکور در همین استفاده از زمان های کوتاه برای یادگیری شروع می شود. با انتخاب دکمه «خیر» برنامه به صورت اتوماتیک تاریخ شروع تخصیص الگوی کاری هفتگی را به ابتدای هفته جاری تنظیم خواهد کرد. شبکه های عمیق، نتایج شگفت انگیزی تولید می کردند به گونه ای که هم اکنون محققین هوش مصنوعی، به مزاح، دوره ی قبل از ۲۰۱۲ را به دوره ی ماقبل تاریخ یاد می کنند. تعریف کالاهایی که تاریخ مصرف دارند و ثبت تاریخ مصرفکالا در ورود به انبار و خروج از انبار.

موافقین ۰ مخالفین ۰

آموزش فعال سازی امکان تشخیص چهره در ویندوز 10

انجام این کار سبب میشود که تمام تنظیمات شخصی که روی آیفون اعمال کردهاید حذف شده و به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده شوند. دقت داشته باشید که با فکتوری ریست کردن آیفون تمام اطلاعات آن از بین خواهند رفت و تنظیمات گوشی به حالت پیش فرض کارخانه باز میگردد. آیفون را در حالت و فاصله مناسب جلوی صورتتان بگیرید تا شناسایی چهره شما با موفقیت انجام شود و قابلیت فیس آیدی تایید گردد. آیفون را در فاصله مناسب و حالت های مختلف جلوی صورت خود بگیرید تا دایره اطراف تصویر نشان داده شده سبز رنگ و کامل شود. آیفون خود را با یک کابل مناسب به کامپیوتری متصل کنید که بکاپ آیتیونز در آن ذخیره شده و برنامه آیتیونز هم در آن نصب است. پیش از انجام هر کاری ابتدا سنسور های جلوی آیفون و محل نصب این سنسور ها را با یک پنبه یا دستمال مناسب به خوبی تمیز کنید. اگر این شرایط رو ندارید یا نمی تونید پیاده کنید، لطفا ادامه متن رو نخونید که وقتتون گرفته نشه. مقاله

در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد. حالا میتوانید عملکرد Face ID را در گوشی بررسی کنید. گزینه Face ID & Passcode را انتخاب کنید. بنابراین، یک برنامه را انتخاب کنید که دوست دارید، و محافظت از رایانه خود را از بیگانه ها. برنامه آیتیونز را اجرا کنید و کمی منتظر باشید تا آیفونتان توسط برنامه شناسایی شود. کمی منتظر بمانید تا ریستور اطلاعات انجام شود و آیفونتان ریستارت گردد. از این رو برای خرید می توانید از شرکت و سایت قسطی کلاب کمک بگیرید و در اسرع وقت بدون پس انداز خرید خود را انجام دهید. اگر عینک یا کلاه دارید، پیشنهاد می کنیم که چهره را بدون این وسایل اسکن نمایید. احتمالا با قابلیت فیس آیدی یا تشخیص چهره آشنا هستید. مجددا قابلیت Face ID را تست نمایید. ریست Face ID تقریبا در 80 درصد مواقع منجر به رفع مشکلات و باگ هایی میشود که در عملکرد آن به وجود آمدهاند. ما بخش ویدئوهای آموزشی را برای رفع مشکلات نرم افزاری شما راه اندازی کردیم که در تمامی ساعات شبانه روز می توانید آنها را دانلود و مشاهده نمایید و به آسانی مشکلات نرم افزاری خود را حل کنید. بروز این مشکل میتواند واقعا آزاردهنده باشد، اما خوشبختانه راه حل هایی برای رفع مشکلات مربوط به Face ID آیفون وجود دارد. سنسور Ultrasonic نسبت به سنسور خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است.

  • 300000 ظرفیت ثبت تردد
  • 3دستگاه حضور غیاب فراافزار مدلFara Af 490w
  • 10-3-2 ساعت خاتمه ماموریت
  • اسلایدر کنار گزینه های موجود را مجددا فعال نمایید
  • ایجاد صفحات داینامیک
  • 1- امکان گرفتن انواع گزارش برای مدیریت وجود دارد

سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. سنسور اثرانگشت به کار رفته در این دستگاه، سنسور نوری ضدخش با سرعت بسیار بالا می باشد که ثبت تردد را در مراکز پرتردد و پر جمعیت بسیار ساده می کند. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 8 راه حلی پرداختیم که با استفاده از آن ها قادر به رفع مشکل فیس آیدی یا تشخیص چهره آیفون خواهید بود. در صورت نیاز دوباره فیس ایدی یا تشخیص چهره گوشی را راه اندازی نمایید. اگر مشکل همچنان وجود داشت یک مرتبه دیگر تنظیمات فیس ایدی را ریست نمایید. با رونمایی از فیس آیدی شاهد حذف کامل تاچ ایدی بودیم و بدین ترتیب آیفون X، آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون 11، آیفون 11 Pro و آیفون 11 Pro Max به جای تاچ آیدی از فیس آیدی بهرهمند هستند.

 

فیس آیدی یا همان FACE ID قابلیت تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفتهای است که شرکت اپل آن را ارائه کرده و از زمان معرفی آیفون ایکس (iPhone X) آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) تبدیل کرده است. تاچ آیدی در واقع همان دکمه هوم آیفون های قدیمی تر بود که قابلت اسکن انگشت و آنلاک نمایشگر را فراهم میکرد. ST-PRO ساعت حضور غیاب با تشخیص اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد. نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن با محیطی ساده، زیبا و کاربرپسند دسترسی سریع به قابلیت های نرم افزار را برای شما فراهم می کند. سیستم فرمر دارای قابلیت باز شدن و شستشو دارد. اگر هیچ کدام از روش های فوق منجر به برطرف شدن مشکل Face ID آیفون شما نشدند مطمئنا مشکل از بخش سخت افزاری گوشی شماست و باید برای انجام تعمیرات آیفون وارد عمل شوید. پس از ریستور شدن آیفون میتوانید اتصال آن را از کامپیوتر قطع کنید. دستگاههای حضور و غیاب هوشمند، خودمحاسب بوده و حقوق پرسنل را خود بدون نیاز به کامپیوتر محاسبه می نمایند.

 

قیمت دستگاه های تشخیص بیومتریک نسبت به نوع کارتی بالاتر است.دستگاه حضور و غیاب توسط درگاه RS-232 و RJ-45 و پورت USB به کامپیوتر متصل می گردند. دستگاههای حضور و غیاب کارتی، برای سازمانهایی که دارای چندین هزار نفر کارمند هستند و تمایل دارند در کمترین زمان، تردد این حجم از کارمندان خود را ثبت کنند؛ بهترین گزینه به شمار میآیند. در این نرم افزار به ازای هر دانش آموز باید جزئیات و سابقه ی اطلاعات حضور و غیاب او بر حسب انتخاب تاریخ برای معلم در دسترس باشد، معلم بتواند آن را تصحیح کند و برای آن یادداشت بگذارد. در حال حاضر سازگارترین دستگاه های موجود در بازار با این نسخه از نرم افزار، دستگاه های حضور و غیاب با برندهای virdi و zkteco و سوپریما و … می باشد. در این مطلب موضوعات مختلفی در رابطه با نقاط ضعف تشخیص چهره گفته شد که با استفاده از روشهای جدید تا حدی برطرف میشوند. هفت مورد از راه حل هایی که معرفی کردیم مربوط به روش های نرم افزاری میشوند و روش آخر مربوط به روش سخت افزاری خواهد بود. یکی از مشکلاتی که در برخی مواقع کاربران آیفون های جدیدتر اپل با آن رو به رو میشوند مربوط به درست عمل نکردن فیس آیدی (Face ID) یا تشخیص چهره میشود. یکی از فایل های بکاپی که میخواهید ریستور شود را از لیست دراپ داون (Drop Down) انتخاب نمایید. گزینه Reset را انتخاب نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

دستگاه حضور غیاب ارزان -راهنمای راه اندازی سیستم حضور غیاب

شبهای تابستان آب و هوای این شهر رو به سردی میگراید. این قضیه باعث میشه تا اثر انگشتشون محو بشه و موقع حضور و غیاب، دستگاه اثر انگشتشون رو نخونه! هدف نرم افزارهای حضور و غیاب، سرعت و سادگی انجام روند ثبت اطلاعات است. در این نسخه از نرم افزار حضور و غیاب می توان خروجی اکسل جهت اتصال دستگاه به نرم افزار حسابداری ایجاد کرد . پروسیس یک سیستم نوآوری اجتماعی حرفه ای است که در آن برای ارتباطات اجتماعی در کنار ایجاد و مدیریت دفاتر مجازی در سازمان ها و کسب و کارها به صورت سلسله مراتبی ابزار های مختلفی ارائه می شود. در صورت تخصیص الگوی کاری هفتگی، سیستم تاریخ شروع تخصیص را بررسی می کند. 55. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «8:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «12:00» را وارد نمایید. ابتدا فلش خود را به پورت USB در سمت چپ دستگاه متصل کنید سپس برای ورود به صفحه اصلی گزینه ی MENU را لمس کنید. با استفاده از گزارشهای متنوع در هریک از سیستمها و گزارشهای فعالیتهای روز به صورت تجمیعی به شما امکان میدهد خرید و فروش روزانه خود را بررسی و در جریان آخرین تحولات کسب و کار خود قرار بگیرید. عملیات پرحجم پایان سال مالی را به صورت اتوماتیک انجام میدهد. بسته بازرگانی سپیدار این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه بتوانید موجودی انبار خود را کنترل کنید و با استفاده از امکان مدیریت پیام از حداقل موجودی خود و نقطه سفارش مطلع شوید.

 

شما باید مجددا از ابتدا و با استفاده از ویژگی پیشرفته ویندوز هلو (Windows Hello)، تنظیمات امنیتی را انجام بدهید تا مطمئن شوید مشکل حل شده است. این بسته به شما امکان میدهد تا از آخرین موجودی انبار محصول و مواد اولیه خود با خبر شوید و با استفاده از امکان مدیریت پیام، زمان سفارش و زمان تحویل مواد اولیه خود را شناسایی کنید. هزار ویژگی قبلی به کمتر از ۲۵۰۰ ویژگی کاهش پیدا میکند که صرفه جویی زیادی در زمان و انرژی محسوب میشود. یک تصویر ساده 24 در 24 پیکسل، معمولاً منتهی به 160،000 ویژگی میشود که هر یک از جمع/تفریق کردن مقادیر پیکسلها به دست آمدهاند. در تصویر بالا دو خطا وجود دارد. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 با سرعت و قدرتشناسایی بالا، مناسب سازمان های بزرگ با ورود بالای پرسنل، مراجعه کننده زیاد و امنیت بالا می باشد. علاوه بر این، یادآوری سررسید چکهای پرداختی و دریافتی و نیز صرف مدت زمان زیاد برای تهیهی صورت مغایرت بانکی از دغدغههای مدیریت است. اطلاعات کارکنانتان را به صورت کامل ثبت کنید.

 

  • گیت کنترل تردد سه اهرمی | Tripod Turnstile gate
  • ایجاد دسترسی آنلاین به اطلاعات در تمامی نقاط جهان
  • روند کلی یا کل چهره
  • صفحه نمایش رنگی
  • 10-2 - فوق العاده ماموریت
  • قابلیت پخش آلارم های صوتی و سخنگوی فارسی
  • قابلیت استفاده در حالات کارت، رمز، اثر انگشت

سیستم مشتریان و فروش سپیدار بر اساس واقعیتهای بازار و شناخت کامل فرآیندهای کسب و کار طراحی شده است. گزارشهای مرور فروش خدمات به شما امکان تشخیص خدمات پر کاربرد و پر سود را میدهد و میتوانید سود و زیان خدمات ارائه شده را برآورد کنید. آمازون امروز ادعا میکند که دقت تشخیص احساسات را در سیستم خود افزایش داده است. البته علیرغم کارآمدی این سیستم تشخیص، می توان با آرایش چهره و تغییر در کنتراست بخش هایی از چهره که اسکن می شوند، آن را فریب داد. همچنین می توان برای هر یک از کارکنان 10 اثر انگشت تعریف کرد. این دستگاه برای کلیه شرکت ها ، ادارات و مکان هایی که قصد دارند از یک دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و کارآمد و همچنین با قیمت مناسب بهره مند شوند ، قابل استفاده می باشد. ساعت های حضور و غیاب در بازار از ۱ میلیون تا بالای ۱۲ میلیون تومان قیمت و همچنین کارآیی های بسیار مختلفی دارند که این موضوع انتخاب دستگاه حضور و غیاب را کمی سخت می­ کند. وبسایت اصلی

این شهر از طریق راه زمینی از سمت شمال به مشهد و از سمت جنوب به چابهار مرتبط شده و همچنین دارای ایستگاه راهآهن و فرودگاه بینالمللی است. سیستم دستگاه های حضورو و غیاب دارای روش های شناسایی عنبیه چشم , تشخیص چهره , اثر انگشت , کارت آر اف , بارکد و رمز است. در کنار این وظیفه ی اصلی که ثبت حضور و غیاب افراد می باشد، هر کدام از مدل های دستگاه حضور و غیاب دارای امکانات مختلفی نیز می باشد. پردازنده این سیستم ثبت ورود و خروج یا همان حضور و غیاب 1.2گیگا هرتزی Dual Core می باشد که در زمره پردازنده های قوی قرار گرفته است. شما برای کاهش ریسک، صرفهجویی در زمان و مدیریت وجه نقدتان، نیازمند سیستمی قوی و در عین حال ساده و روان هستید. دستگاه حضور و غیاب FP-ED-307 یک دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی و کارتی می باشد که قادر به تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن است. با استفاده از این دستگاه شما قادر خواهید بود بدون نیاز به کامپیوتر، کاربران، اثر انگشت، چهره یا کلمه عبور آنها را تعریف کرده و دستگاه را در حالت عملیاتی قرار دهید. شناسایی و تطبیق کاربران با استفاده از فناوری تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت ، کلمه عبور یا ترکیبی از این روشها از ویژگیهای منحصر بفرد دستگاه حضور و غیاب مدل KTA-630 می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

دستگاه حضور غیاب کارتی جهان گستر پارس چیست؟

 

 

نرم افزار حضور و غیاب ویرگول

تا پیش از این و در مقاله های قبلی تقریبا تمام انواع دستگاه های حضور و غیاب رو بهتون معرفی کردیم  و مزایا و معایب هر کدوم رو بهتون گفتیم. توی این مقاله تصمیم داریم یکی از عنصرهای مهم و کلیدی دستگاه حضور و غیاب رو بهتون معرفی کنیم. به وبسایت بروید

بیشتر مدیرها فکر میکنن زمانی که دستگاه حضور و غیاب رو بخرن و توی سازمانشون نصب کنن؛ کارشون تموم میشه و بعد از اون دیگه کافیه که کارمندا بیان و حضور و غیابشون رو توی دستگاه ثبت کنن. اما این مدیرای عزیز دارن اشتباه میکنن. بخش عمده و اصلی کار زمانی انجام میشه که نرم افزار حضور و غیاب هم توی سیستمشون نصب بشه.

شاید بعضیاتون الان بپرسین:" خب کارمندها که میان و میرن و ساعتشون توی دستگاه ثبت میشه دیگه چه نیازی به نرم افزار حضور و غیاب و خرج کردن یه پول اضافست؟"

باید بهتون بگم که بله درسته که کارمندا میان و ساعت ورود و خروجشون توی دستگاه ثبت میشه؛ اما فقط ساعت ها ثبت میشه!  کسی که حقوق کارمندها رو محاسبه میکنه دستگاه نیست بلکه نرم افزاریه که روی سیستم مدیریت نصب میشه و محاسبه ی حقوق کارمندها با استفاده از اون انجام میشه.

در ضمن اگر نرم افزار حضور و غیابی در کار نباشه مدیر نمیتونه به صورت لحظه ای و آنلاین به اطلاعات ورود و خروج کارمندها نظارت داشته باشه و اون ها رو کنترل کنه!

پس نصب کردن نرم افزار حضور و غیاب یکی از مهم ترین قدم ها و اقداماتیه که باید بعد از نصب دستگاه انجام بشه.

حالا زمانی که مدیر تصمیم میگیره یه نرم افزار حضور و غیاب خوب انتخاب کنه به نظرتون باید کدوم نرم افزار رو انتخاب کنه که بیشتر به دردش بخوره؟ اینجاست که میریم سراغ بخش بعدی مقاله!

بهترین نرم افزار حضور و غیاب چه ویژگی هایی داره؟

زمانی که مدیر توی اینترنت سرچ میکنه تا بهترین نرم افزار حضور و غیاب رو انتخاب کنه؛ با آپشن ها و نرم افزارهای زیادی رو به رو میشه که بیشتر از این که بهش کمک کنن؛ بدتر گیجش میکنن و از کار و زندگی میندازن! به طوری که اصلا یادش میره از نرم افزار حضور و غیاب چی میخواسته و برای چی دنبالش بوده!

یه نرم افزار حضور و غیاب خوب نرم افزاریه که ساده باشه و کار کردن باهاش برای یه آدم معمولی با تحصیلات متوسط راحت باشه! این که یه نرم افزار پیچیده و عجیب غریب باشه اصلا براش نکته ی مثبتی به حساب نمیاد.

دوما این که باید ببینین از سیستم حضور و غیابتون توقع دارین چه اطلاعاتی رو در اختیارتون بذاره! بعد باید بگردین ببینین کدوم نرم افزار میتونه این امکانات رو به طور کامل در اختیارتون بذاره! نرم افزاری که تا حد زیادی بتونه احتیاجات شما رو برطرف کنه و کار کردن باهاش راحت باشه. این نر افزار نرم افزار خوبیه و میتونین روش حساب کنین!

فقط یادتون نره که قبل از خریدن نرم افزار، حتما دموش رو ببینین تا بتونین بهترین نرم افزار رو انتخاب کنین و توی خریدتون اشتباه نکنین!

اگر هم دوست داشتین میتونین به سایت ما (دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنین و دموی محصولات رو به طور کامل ببینین.

اگر هم سوالی داشتین برای خرید دستگاه، میتونین با شماره ی زیر تماس بگیرین و از مشاوره ی رایگان کارشناسان ما برای خرید استفاده کنین!

موافقین ۰ مخالفین ۰