دستگاه حضور و غیاب کارتی

هر آنچه که باید راجب دستگاه حضور و غیاب کارتی بدانید همینجاست

۲۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

تشخیص چهره / Facial Recognition

تشخیص چهره / Facial Recognition

 

اما مدل ویردی AC2100 دارای ظرفیت تردد ۱۰۰٫۰۰۰ می ­باشد که میزان آن بسیار کمتر است. برای مثال دستگاه ویردی AC7000 دارای ظرفیت تردد ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بوده و به این معناست که تا ۱۰ میلیون بار تردد را می ­توان در این دستگاه ثبت و ذخیره کرد. بنابراین هنگام خرید می توانید با حذف این آیتم ، هزینه تمام شده دستگاه را کاهش دهید. برای داشتن اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با مشاورین امنیت شاپ تماس بگیرید. اگر به دنبال نرم افزار حضور و غیاب رایگان رادیکال یا دستگاه های کنترل تردد هستید می توانید از اینجا با ما در تماس باشید. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته ای که باید در هنگام بررسی نرم افزار های حضور و غیاب به آن ها نیاز دارید. به منظور انتخاب مناسب ترین و بهترین نوع دستگاه حضور غیاب، بهتر است شناخت کافی از محیط، دستگاه، انواع مدل ها و کارایی هر یک صورت بگیرد و یک سری نکات ضروری رعایت شود. خرید دستگاه حضور غیاب اغلب در ابتدای فرایند تحقیق گام بزرگی به نظر می رسد.

http://cardtimeattendance.blog.ir/post/139






     
  •  
  •  
  • شناسایی مجرمین دید



  •  
  •  
  •  
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز





  •  
  •  
  •  
  • امکان نمایش مشخصات و عکس پرسنل بر روی مانیتور دستگاه





  •  
  •  
  •  
  • Anaconda Navigator [+]





  •  
  •  
  •  
  • فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند برادر و خواهر





  •  
  •  
  •  


 

فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود. این ویژگی ها که برای هر دو طرف کارفرما و کارکنان مزیت به شمار می آید، با افزایش اعتماد، دقت و صحت پرداخت دستمزد به بهبود بهره وری سازمان کمک می کند. با توجه به افزایش قیمت دستگاه حضور و غیاب در پی افزایش قیمت دلار، حس محافظه کاری شرکت ها و سازمان ها در انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب نسبت به قبل بیشتر شده است. برندهای ساعت حضور و غیاب بر دو نوع خارجی و داخلی هستند. امروزه دستگاه های حضور غیاب به طور گسترده ای توسط شرکت های تجاری در زمینه های مختلف و در هر اندازه استفاده می شوند که ردیابی زمان کاری هر کارمند را به طور خودکار ممکن می سازند. در تهران قیمت سیستم دستگاه حضور و غیاب نسبت به اصفهان کمتر است؟ این اپلیکیشن قادر به ارسال نوتیفیکشن یا هشدار برای مدیران است. نرم افزار Face PRO WV-ASF950 قادر است تا چهره ها را با سرعت بالا شناسایی کند و با دیتابیس خود مطابقت دهد و پس از مقایسه در صورتیکه با چهره های موجود در دیتابیس یکسان باشد، هشدار می دهد. با شهرنشینی انسان ها و ایجاد مجموعه های کاری به همراه شاغلین آنها، قوانینی برای نحوه حضور پرسنل بر سر کار تعیین شده است. برای خرید دستگاه های حضور غیاب باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا می خواهید در مکان های مختلف این سیستم را استفاده کنید؟

بهتر است نرم افزار محیطی کاملا کاربر پسند و راحت داشته باشد تا نیازی نباشد هر ماه شما برای محاسبه کارکرد افراد با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس با ما تماس بگیرید. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد. ظرفیت کاربر یکی از این ویژگی هاست و هر مدلی که ظرفیت پذیرش تعداد کاربر بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری دارد. جهت خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب و اطلاع از قیمت، بر روی هر کالا کلیک نموده و پس از مقایسه قیمت فروش و مشخصات فنی با فروشنده یا نمایندگی مورد نظرتان تماس حاصل فرمایید. اساسی ترین استفاده از سیستم حضور و غیاب، توانایی پیگیری زمان کارکنان است. کارکنان می توانند زمان بندی خود را مدیریت کنند، ساعت ها کار خود را بررسی کرده و جریمه های خود را پیگیری کنند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با تساوی بدون گل تیم فوتبال آمیا در خانه استراسبورگ پیگیری شد.

تیم ترابزوناسپور در بازی خارج از خانه برابر تیم بشیکتاش به یک امتیاز دست یافت. بوآتنگ (57) و ویدا (64) 2 گل تیم بشیکتاش را به ثمر رساندند. به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه و در حساسترین دیدار هفته ترابزون اسپور صدرنشین از ساعت 20 و30 دقیقه در ورزشگاه ودافون پارک به مصاف رقیب سنتی خود بشیکتاش رفت. ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. در نرم افزار زمان و مدت اجازه تردد تعریف می شود و دستگاه می تواند اجازه ثبت یا عدم ثبت تردد کاربران را بدهد. مواردی از قبیل ساعت کاری، تاخیر در ورود، خروج زود هنگام و زمان غیبت، نظارت و کنترل می گردد. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می­ شد. را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. صفحه نمایش این دستگاه حضور غیاب 2.8 اینچی و رنگی است.

این دستگاه‌ها با استفاده از اسکنر اثر انگشت، ویژگی‌های بیولوژیک کارمندان یک سازمان را در حافظه‌ی خود ثبت می‌کنند و با استفاده از شناسایی نقشه‌ی اثرانگشت آن‌ها، افراد را شناسایی کرده و وضعیت تردد آن‌ها را ثبت می‌کنند.سپس با توجه به این اطلاعات، حقوق و دستمزد آن‌ها را محاسبه می‌کنند.

حال که فهمیدیم اسکنر اثرانگشت چیست و از کجا سر و کله‌اش پیدا شده، می‌خواهیم بدانیم که این اسکنرهای عجیب، چگونه اثرانگشت انسان را شناسایی می‌کنند و با نحوه‌ی عملکرد آن‌ها به طور مفصل آشنا شویم!

اسکنرهای اثرانگشتی که در دستگاه‌های حضور و غیاب مورد استفاده قرار می‌گیرند عموما در یکی از سه دسته‌ی زیر جای می‌گیرند

 

https://www.yjc.ir/fa/news/7462739/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

موافقین ۰ مخالفین ۰

قیمت دستگاه اکسس کنترل و حضور و غیاب

 

4- قابلیتهای جانبی: علاوه بر پارامترهای اصلی گفته شده در بخش های قبل، برخی امکانات جانبی دستگاه های حضور و غیاب نیز می توانند در انتخاب آنها تاثیرگذار باشند. تصور نمایید که برای کارکنان بخش حسابداری چقدر سخت خواهد بود که بخواهند ساعت های ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقیق و بدون هیچ گونه خطا در انتهای هر ماه محاسبه نمایند. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. با توجه به هزینه تولید بالا و سود بسیار جزئی ، همواره یک عدد پکیج کامل از دستگاه (منظور مجموعه ی 3 دستگاهی می باشد) موجود بوده و برای سفارش در تعداد بیشتر ، زمانی حدود 2 ماه لازم است. انتخاب دستگاه بر اساس روش ارتباطی نیز بستگی به محیط مورد نظر جهت استفاده و همچنین امکانات موجود در آن محیط دارد. با اینکار کلیه اثر انگشتهای موجود در دستگاه حضور و غیاب در یک فایل با فرمت db ذخیره می شود.

 

آمازون در آخرین اطلاعیه خود ادعا کرد سیستم تشخیص چهره آن قادر است با دیدن یک تصویر ترس را در چهره کاربر تشخیص دهد. به وسیله این نرم افزار می توان برنامه کاری و تایم کاری اعلام کرد. شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. این امر به طور خودکار به مدیران اطلاع داده خواهد شد که مدیران می توانند درخواست آنها را تایید یا رد نمایند. یک کارمند به راحتی می تواند ببینند چه شیفت هایی در دسترس هستند، آنها را درخواست کرده و مدیریت آن را تایید می کند. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. این دوربین می تواند TF Card، دو سره audio و خروجی آلارم را پشتیبانی کند.

ورود و خروج کارکنان

  • کارت خوان های بدون تماس (دستگاههای RFID)
  • سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن تردد پرسنل
  • ظرفیت ثبت 5000 کاربر
  • 98 - 97 - 96 - 09120339195

این برنامه قابلیت برنامه ریزی برای ارسال هشدار به کارکنان و سرپرستان در مورد مسائل حضور و غیاب را دارد. با یک سیستم حضور و غیاب، کارکنان می توانند در پایان هر ماه ترددهای ورود و خروج خود را ببینند. یک سیستم حضور و غیاب، نیاز به مرتب سازی کاغذها را حذف می کند. برخی از کسب و کارها پس از گذشت چندین سال استفاده از دستگاه حضور و غیاب، تمایل به تعویض دستگاه خود با سایر دستگاههای حضور و غیاب را دارند. اگر تا به حال یک دستگاه حضور و غیاب در سازمان خود نصب نکرده اید، وقت آن رسیده است که برای سازمان تان یک سیستم حضور و غیاب تهیه نمایید. این اپلیکیشن در سه تا پنج ثانیه میتواند فرد مقابل دوربین را شناسایی کند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت ارائه ی گزارش های دقیق در مورد اضافه کاری روزانه و هفتگی همراه با اطلاعات مشخص شده را دارد و به طور خودکار زمان معافیت را پس از ساعات کاری کسر می کند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد.

پوشیدن دستکش به هنگام کار: در بعضی مشاغل که افراد به هنگام کار مجبور به دست کردن دستکش های صنعتی هستند استفاده از دستگاه های تشخیص چهره می تواند در وقت کارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جویی نماید. در این سیستم از یک الگوریتم پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت استفاده میشود که تغییر وضعیت انگشت مانند تغییر رطوبت پوست یا زخم شدن آن را نیز تشخیص میدهد. … های تولید روغن در کشور ما نیز به صورت کارخانجات بومی و کوچک درآید . محصولات ما شامل دستگاه حضور و غیاب در طرح های متنوع می باشد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. و یا شاید با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در ساختمان مورد نظر، امکان استفاده از تجهیزات بی سیم نباشد. همچنین ممکن است در برخی مراکز به دلایل مختلف استفاده از تجهیزات شبکه غیرممکن باشد که در آن صورت استفاده از حافظه های جانبی USB راهکاری کاربردی خواهد بود. چرا سازمان ها باید از دستگاه های حضور و غیاب استفاده کنند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰

قیمت دستگاه اکسس کنترل و حضور و غیاب

 

4- قابلیتهای جانبی: علاوه بر پارامترهای اصلی گفته شده در بخش های قبل، برخی امکانات جانبی دستگاه های حضور و غیاب نیز می توانند در انتخاب آنها تاثیرگذار باشند. تصور نمایید که برای کارکنان بخش حسابداری چقدر سخت خواهد بود که بخواهند ساعت های ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقیق و بدون هیچ گونه خطا در انتهای هر ماه محاسبه نمایند. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. با توجه به هزینه تولید بالا و سود بسیار جزئی ، همواره یک عدد پکیج کامل از دستگاه (منظور مجموعه ی 3 دستگاهی می باشد) موجود بوده و برای سفارش در تعداد بیشتر ، زمانی حدود 2 ماه لازم است. انتخاب دستگاه بر اساس روش ارتباطی نیز بستگی به محیط مورد نظر جهت استفاده و همچنین امکانات موجود در آن محیط دارد. با اینکار کلیه اثر انگشتهای موجود در دستگاه حضور و غیاب در یک فایل با فرمت db ذخیره می شود.

ورود و خروج کارکنان

آمازون در آخرین اطلاعیه خود ادعا کرد سیستم تشخیص چهره آن قادر است با دیدن یک تصویر ترس را در چهره کاربر تشخیص دهد. به وسیله این نرم افزار می توان برنامه کاری و تایم کاری اعلام کرد. شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. این امر به طور خودکار به مدیران اطلاع داده خواهد شد که مدیران می توانند درخواست آنها را تایید یا رد نمایند. یک کارمند به راحتی می تواند ببینند چه شیفت هایی در دسترس هستند، آنها را درخواست کرده و مدیریت آن را تایید می کند. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. این دوربین می تواند TF Card، دو سره audio و خروجی آلارم را پشتیبانی کند.

  • کارت خوان های بدون تماس (دستگاههای RFID)
  • سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن تردد پرسنل
  • ظرفیت ثبت 5000 کاربر
  • 98 - 97 - 96 - 09120339195

این برنامه قابلیت برنامه ریزی برای ارسال هشدار به کارکنان و سرپرستان در مورد مسائل حضور و غیاب را دارد. با یک سیستم حضور و غیاب، کارکنان می توانند در پایان هر ماه ترددهای ورود و خروج خود را ببینند. یک سیستم حضور و غیاب، نیاز به مرتب سازی کاغذها را حذف می کند. برخی از کسب و کارها پس از گذشت چندین سال استفاده از دستگاه حضور و غیاب، تمایل به تعویض دستگاه خود با سایر دستگاههای حضور و غیاب را دارند. اگر تا به حال یک دستگاه حضور و غیاب در سازمان خود نصب نکرده اید، وقت آن رسیده است که برای سازمان تان یک سیستم حضور و غیاب تهیه نمایید. این اپلیکیشن در سه تا پنج ثانیه میتواند فرد مقابل دوربین را شناسایی کند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت ارائه ی گزارش های دقیق در مورد اضافه کاری روزانه و هفتگی همراه با اطلاعات مشخص شده را دارد و به طور خودکار زمان معافیت را پس از ساعات کاری کسر می کند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد.

پوشیدن دستکش به هنگام کار: در بعضی مشاغل که افراد به هنگام کار مجبور به دست کردن دستکش های صنعتی هستند استفاده از دستگاه های تشخیص چهره می تواند در وقت کارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جویی نماید. در این سیستم از یک الگوریتم پیشرفته برای تشخیص اثر انگشت استفاده میشود که تغییر وضعیت انگشت مانند تغییر رطوبت پوست یا زخم شدن آن را نیز تشخیص میدهد. … های تولید روغن در کشور ما نیز به صورت کارخانجات بومی و کوچک درآید . محصولات ما شامل دستگاه حضور و غیاب در طرح های متنوع می باشد و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. و یا شاید با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در ساختمان مورد نظر، امکان استفاده از تجهیزات بی سیم نباشد. همچنین ممکن است در برخی مراکز به دلایل مختلف استفاده از تجهیزات شبکه غیرممکن باشد که در آن صورت استفاده از حافظه های جانبی USB راهکاری کاربردی خواهد بود. چرا سازمان ها باید از دستگاه های حضور و غیاب استفاده کنند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰

تشخیص چهره / Facial Recognition

تشخیص چهره / Facial Recognition

 

اما مدل ویردی AC2100 دارای ظرفیت تردد ۱۰۰٫۰۰۰ می ­باشد که میزان آن بسیار کمتر است. برای مثال دستگاه ویردی AC7000 دارای ظرفیت تردد ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بوده و به این معناست که تا ۱۰ میلیون بار تردد را می ­توان در این دستگاه ثبت و ذخیره کرد. بنابراین هنگام خرید می توانید با حذف این آیتم ، هزینه تمام شده دستگاه را کاهش دهید. برای داشتن اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با مشاورین امنیت شاپ تماس بگیرید. اگر به دنبال نرم افزار حضور و غیاب رایگان رادیکال یا دستگاه های کنترل تردد هستید می توانید از اینجا با ما در تماس باشید. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته ای که باید در هنگام بررسی نرم افزار های حضور و غیاب به آن ها نیاز دارید. به منظور انتخاب مناسب ترین و بهترین نوع دستگاه حضور غیاب، بهتر است شناخت کافی از محیط، دستگاه، انواع مدل ها و کارایی هر یک صورت بگیرد و یک سری نکات ضروری رعایت شود. خرید دستگاه حضور غیاب اغلب در ابتدای فرایند تحقیق گام بزرگی به نظر می رسد.



     
  •  
  • شناسایی مجرمین دید




  •  
  •  
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز




  •  
  •  
  • امکان نمایش مشخصات و عکس پرسنل بر روی مانیتور دستگاه




  •  
  •  
  • Anaconda Navigator [+]




  •  
  •  
  • فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند برادر و خواهر




  •  
  •  


 

فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود. این ویژگی ها که برای هر دو طرف کارفرما و کارکنان مزیت به شمار می آید، با افزایش اعتماد، دقت و صحت پرداخت دستمزد به بهبود بهره وری سازمان کمک می کند. با توجه به افزایش قیمت دستگاه حضور و غیاب در پی افزایش قیمت دلار، حس محافظه کاری شرکت ها و سازمان ها در انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب نسبت به قبل بیشتر شده است. برندهای ساعت حضور و غیاب بر دو نوع خارجی و داخلی هستند. امروزه دستگاه های حضور غیاب به طور گسترده ای توسط شرکت های تجاری در زمینه های مختلف و در هر اندازه استفاده می شوند که ردیابی زمان کاری هر کارمند را به طور خودکار ممکن می سازند. در تهران قیمت سیستم دستگاه حضور و غیاب نسبت به اصفهان کمتر است؟ این اپلیکیشن قادر به ارسال نوتیفیکشن یا هشدار برای مدیران است. نرم افزار Face PRO WV-ASF950 قادر است تا چهره ها را با سرعت بالا شناسایی کند و با دیتابیس خود مطابقت دهد و پس از مقایسه در صورتیکه با چهره های موجود در دیتابیس یکسان باشد، هشدار می دهد. با شهرنشینی انسان ها و ایجاد مجموعه های کاری به همراه شاغلین آنها، قوانینی برای نحوه حضور پرسنل بر سر کار تعیین شده است. برای خرید دستگاه های حضور غیاب باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا می خواهید در مکان های مختلف این سیستم را استفاده کنید؟

بهتر است نرم افزار محیطی کاملا کاربر پسند و راحت داشته باشد تا نیازی نباشد هر ماه شما برای محاسبه کارکرد افراد با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس با ما تماس بگیرید. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد. ظرفیت کاربر یکی از این ویژگی هاست و هر مدلی که ظرفیت پذیرش تعداد کاربر بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری دارد. جهت خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب و اطلاع از قیمت، بر روی هر کالا کلیک نموده و پس از مقایسه قیمت فروش و مشخصات فنی با فروشنده یا نمایندگی مورد نظرتان تماس حاصل فرمایید. اساسی ترین استفاده از سیستم حضور و غیاب، توانایی پیگیری زمان کارکنان است. کارکنان می توانند زمان بندی خود را مدیریت کنند، ساعت ها کار خود را بررسی کرده و جریمه های خود را پیگیری کنند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با تساوی بدون گل تیم فوتبال آمیا در خانه استراسبورگ پیگیری شد.

تیم ترابزوناسپور در بازی خارج از خانه برابر تیم بشیکتاش به یک امتیاز دست یافت. بوآتنگ (57) و ویدا (64) 2 گل تیم بشیکتاش را به ثمر رساندند. به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه و در حساسترین دیدار هفته ترابزون اسپور صدرنشین از ساعت 20 و30 دقیقه در ورزشگاه ودافون پارک به مصاف رقیب سنتی خود بشیکتاش رفت. ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. در نرم افزار زمان و مدت اجازه تردد تعریف می شود و دستگاه می تواند اجازه ثبت یا عدم ثبت تردد کاربران را بدهد. مواردی از قبیل ساعت کاری، تاخیر در ورود، خروج زود هنگام و زمان غیبت، نظارت و کنترل می گردد. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می­ شد. را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. صفحه نمایش این دستگاه حضور غیاب 2.8 اینچی و رنگی است.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/952443-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF

موافقین ۰ مخالفین ۰

تشخیص چهره / Facial Recognition

تشخیص چهره / Facial Recognition

 

اما مدل ویردی AC2100 دارای ظرفیت تردد ۱۰۰٫۰۰۰ می ­باشد که میزان آن بسیار کمتر است. برای مثال دستگاه ویردی AC7000 دارای ظرفیت تردد ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ بوده و به این معناست که تا ۱۰ میلیون بار تردد را می ­توان در این دستگاه ثبت و ذخیره کرد. بنابراین هنگام خرید می توانید با حذف این آیتم ، هزینه تمام شده دستگاه را کاهش دهید. برای داشتن اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با مشاورین امنیت شاپ تماس بگیرید. اگر به دنبال نرم افزار حضور و غیاب رایگان رادیکال یا دستگاه های کنترل تردد هستید می توانید از اینجا با ما در تماس باشید. در اینجا برخی از ویژگی های برجسته ای که باید در هنگام بررسی نرم افزار های حضور و غیاب به آن ها نیاز دارید. به منظور انتخاب مناسب ترین و بهترین نوع دستگاه حضور غیاب، بهتر است شناخت کافی از محیط، دستگاه، انواع مدل ها و کارایی هر یک صورت بگیرد و یک سری نکات ضروری رعایت شود. خرید دستگاه حضور غیاب اغلب در ابتدای فرایند تحقیق گام بزرگی به نظر می رسد.





     
  •  
  • شناسایی مجرمین دید




  •  
  •  
  • امکان تعریف شناوری تأخیر برای هر روز




  •  
  •  
  • امکان نمایش مشخصات و عکس پرسنل بر روی مانیتور دستگاه




  •  
  •  
  • Anaconda Navigator [+]




  •  
  •  
  • فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند برادر و خواهر




  •  
  •  


 

فناوری RFID: که در این فناوری از کارت های RFID به منظور ثبت تردد، ورود و خروج افراد استفاده می شود. این ویژگی ها که برای هر دو طرف کارفرما و کارکنان مزیت به شمار می آید، با افزایش اعتماد، دقت و صحت پرداخت دستمزد به بهبود بهره وری سازمان کمک می کند. با توجه به افزایش قیمت دستگاه حضور و غیاب در پی افزایش قیمت دلار، حس محافظه کاری شرکت ها و سازمان ها در انتخاب و خرید دستگاه حضور و غیاب نسبت به قبل بیشتر شده است. برندهای ساعت حضور و غیاب بر دو نوع خارجی و داخلی هستند. امروزه دستگاه های حضور غیاب به طور گسترده ای توسط شرکت های تجاری در زمینه های مختلف و در هر اندازه استفاده می شوند که ردیابی زمان کاری هر کارمند را به طور خودکار ممکن می سازند. در تهران قیمت سیستم دستگاه حضور و غیاب نسبت به اصفهان کمتر است؟ این اپلیکیشن قادر به ارسال نوتیفیکشن یا هشدار برای مدیران است. نرم افزار Face PRO WV-ASF950 قادر است تا چهره ها را با سرعت بالا شناسایی کند و با دیتابیس خود مطابقت دهد و پس از مقایسه در صورتیکه با چهره های موجود در دیتابیس یکسان باشد، هشدار می دهد. با شهرنشینی انسان ها و ایجاد مجموعه های کاری به همراه شاغلین آنها، قوانینی برای نحوه حضور پرسنل بر سر کار تعیین شده است. برای خرید دستگاه های حضور غیاب باید این نکته را در نظر بگیرید که آیا می خواهید در مکان های مختلف این سیستم را استفاده کنید؟

بهتر است نرم افزار محیطی کاملا کاربر پسند و راحت داشته باشد تا نیازی نباشد هر ماه شما برای محاسبه کارکرد افراد با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس با ما تماس بگیرید. زیرا در هنگام ثبت تعداد بالای اثر انگشت در دستگاه های حضور غیاب ساده تر، اغلب عملکرد تشخیص اثر انگشت در آن ها کند می شود و گاهی تا چندین ثانیه طول می کشد. ظرفیت کاربر یکی از این ویژگی هاست و هر مدلی که ظرفیت پذیرش تعداد کاربر بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری دارد. جهت خرید اینترنتی دستگاه حضور و غیاب و اطلاع از قیمت، بر روی هر کالا کلیک نموده و پس از مقایسه قیمت فروش و مشخصات فنی با فروشنده یا نمایندگی مورد نظرتان تماس حاصل فرمایید. اساسی ترین استفاده از سیستم حضور و غیاب، توانایی پیگیری زمان کارکنان است. کارکنان می توانند زمان بندی خود را مدیریت کنند، ساعت ها کار خود را بررسی کرده و جریمه های خود را پیگیری کنند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) با تساوی بدون گل تیم فوتبال آمیا در خانه استراسبورگ پیگیری شد.

بیشتر بخوانید

تیم ترابزوناسپور در بازی خارج از خانه برابر تیم بشیکتاش به یک امتیاز دست یافت. بوآتنگ (57) و ویدا (64) 2 گل تیم بشیکتاش را به ثمر رساندند. به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و سوم سوپر لیگ ترکیه و در حساسترین دیدار هفته ترابزون اسپور صدرنشین از ساعت 20 و30 دقیقه در ورزشگاه ودافون پارک به مصاف رقیب سنتی خود بشیکتاش رفت. ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. در نرم افزار زمان و مدت اجازه تردد تعریف می شود و دستگاه می تواند اجازه ثبت یا عدم ثبت تردد کاربران را بدهد. مواردی از قبیل ساعت کاری، تاخیر در ورود، خروج زود هنگام و زمان غیبت، نظارت و کنترل می گردد. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می­ شد. را ثبت نمایند، در سازمان های بزرگ ثبت ورود و خروج کارمندان بدون دستگاه حضور و غیاب کار دشواریست و لزوم وجود دستگاهی جهت کنترل تردد پرسنل امری ضروری برای افزایش امنیت و مدیریت آسان محسوب می شود. صفحه نمایش این دستگاه حضور غیاب 2.8 اینچی و رنگی است.

مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

دستگاه حضور و غیاب کارتی

موافقین ۰ مخالفین ۰

دستگاه حضور و غیاب سوپریما V-Station

دستگاه حضور و غیاب سوپریما V-Station

 

از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. دیتابیس محلی اپلیکیشن Sql lite می باشد. شیشه سنسور، شیشه ذره بینی با انکسار بسیار کم با ضخامت 14 میلی متر می باشد و در مقابل خراش یا فشار های دیگر مقاوم است و قابلیت کار سنگین را دارا می باشد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی K30 توسط شرکت ZKTeco وارد بازار ایران شده است که از قابلیت های آن رمز ، کارت و اثر انگشت می باشد. کلیه محاسبات و … در انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید به امکانات دستگاه و نحوه ثبت ورود و خروج پرسنل و کیفیت دستگاه توجه داشت. کلیه محصولات شرکت کلاوز فریدریش دارای یک سال ضمانت از تاریخ خرید میباشند. تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش بعهده شرکت مهندسی آردکار صنعت نماینده انحصاری شرکت کلاوز فریدریش میباشد .

مقاله

پزشکان اعلام کردهاند که پس از انتقال این خانم 59 ساله به بیمارستان بدن وی سرد شده بود و 24 ساعت طول کشید تا دوباره گرم شود. ولی اگر این پیغام صوتی به گوش تان نرسید یعنی یک جای کار مشکل دارد، دوباره انگشتتان را روی صفحه قرار دهید. فارس: زنی پس از 17 ساعت مردن دوباره زنده شد. هرچه تعداد پرسنل شرکت شما بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و قاعدتا حافظه دستگاه زودتر پر خواهد شد . اگر قصد تهیهی یک دستگاه حرفهای مناسب برای استفاده در سازمانهای کوچک تا متوسط را دارید، دستگاه T21F میتواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد. مدیران محترم می … قیمت مناسب. … توان به قیمت مناسب این دستگاه به همراه قابلیت استفاده به عنوان دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد به صورت همزمان اشاره نمود. دستگاه حضور و غیاب را می توان به عنوان یکی از کارامد ترین ابزار های کنترل تردد قلمداد کرد.

 

  • Security Technologies
  • قابلیت اتصال به 2000 دستگاه حضور غیاب
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 16:00 تا ساعت 20:00
  • نام کاربری
  • راه اندازی اولیه نرم افزار

2 سخنگوی … به همراه باطری UPS (با توان 6 تا 8 ساعت در زمان قطع برق). از خصوصیات جالب توجه این محصول این که با دارا بودن منوی فارسی، تقویم شمسی و قابلیت نمایش نام پرسنل به فارسی برای استفاده ایرانیان نیز به طور مناسبی آماده شده است، به اضافه اینکه دارای سخنگوی فارسی نیز هست. 5- با ثابت بودن میزان رطوبت گندم میتوان با حداکثر باردهی در والسها بدون ترس از گرفتگی و توقف با حداکثر ظرفیت بصورت ثابت و مداوم تولید کرد. با توجه به کم بودن رطوبت اولیه در گندم مصرفی کارخانجات آرد باید جهت مشروط کردن به گندم نم زده شود. 4- با یکنواخت بودن میزان رطوبت گندم تنظیم والسها راحتتر بوده و کمتر احتیاج به دستکاری و تنظیم مکرر دارند. نمزن اتوماتیک مقدار آب لازمه جهت رسیدن به رطوبت دلخواه را بصورت تمام اتوماتیک تنظیم مینماید. گندم وارد دستگاه رطوبت سنج شده و رطوبت اولیه آن در یک مدار الکتریکی با فرکانس بالا بصورت مدام با توجه به ثابت دیالکتریک، دما و وزن حجمی آن اندازهگیری و توسط کامپیوتر دستگاه محاسبه می شود. 7- و بالاخره تنظیم دقیق و ثابت رطوبت آرد جهت جلوگیری از ضرر اقتصادی و یا مشکلات تعزیراتی. ساخت و فروش ماشین آلات تولید بلوک - جدول - سنگفرش-موزائیک سیمانی و ساب نواری ، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به صورت موبایل و ثابت .

در صورت لزوم ، معتمد معرفی می کند . محصولی دیگر از سری محصولات GREEN LABEL را معرفی می کند. از طرفی به جهت دستیابی سریع به اطلاعات طبقه بندی شده ی تردد پرسنل، این سیستم ها توانایی بهره مندی از فضای ابری را دارند. سیستم های دزدگیر بهترین راه برای جلوگیری از سرقت است. دستگاه Secure-IO یک مکمل امنیتی جهت ارتقای سطح امنیتی سیستم های کنترل تردد است. 3-دستگاه حضوروغیاب بارکدی با کشیدن کارت بارکد به ریدر ساعت وود و خروج ثبت … در فاصله حداکثر 10 سانتی متریکارتخوان دستگاه ساعت تردد فرد ثبت میشود. در این دستگاه مبنای شناسائی اثر انگشت ، اثر انگشت در کنار ارائه کارت (از نوع کنتاکتلس ، بارکد و یا مغناطیسی) و یا کد و کارت به تنهایی می باشد . • خطای کل سیستم برای تنظیم رطوبت نهایی معادل ±0.3% میباشد که البته بستگی به نوع گندم و مقدار ناخالصیهای آن دارد.

سنسور اسکنر اثر انگشت فوترونیک نوع پیشرفته سنسور FS80 با رابط USB 2.0 بوده و در لیست محصولات تأیید شده توسط اداره کل سرویس های عمومی (GSA) در ارزیابی FIBS 201 قرار دارد. … سنسور اثرانگشتی در هنگام ثبت اولیه، دو نمونه از انگشت دریافت میکند. آزمایش اول: کد مربوط به این بخش را می توانید از اینجا دریافت کنید. به طوری که تنظیم و کنترل صحت ورود داده ها در بخش های ورود و خروج کارت ها به صورت اتوماتیک انجام می ­پذیرفت. اینک از متغیر faceCascade که در بخش قبلی تعریف کردیم استفاده میکنیم. ماهیت این الگو که از روی یک شابلون از پیش تعریف شده تولید میشود (یک استاندارد ثابت)، ماتریسی از صفر و یک میباشد. سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. کدام دستگاه حضور و غیاب را انتخاب کنیم؟ تنها تفاوت اسکنر اثر انگشت FS88HS با FS88H درگاه کارت خوان این دستگاه است، که توانایی شناسایی کارت های هوشمندی که با تکنولوژی ISO7816 سازگار است را دارد.

اسکنر اثر انگشت فوترونیک مدل FS88HS از تکنولوژی پیشرفته سنسور های CMOS و سیستم پردازش تصویری قوی برای تأمین کردن شرایط سخت استاندارد کیفیت تصویر انگشت یعنی PIV-071006 استفاده کرده است. اسکنراثر انگشت بایومینی 410 با داشتن طراحی بسیار ارگونومیک ، زیبا و دارای سنسور نوری با قدرت ۵۰۰dpi می باشد.. افق فرا ویژن و تنها شرکتی در ایران است که سنسور دستگاه حضور غیاب خود را 4 سال گارانتی میکند. همچنین تعهد و توجه عمیق در برآوردن نیازهای مشتریان، اصلی ترین هدف آن است. در باز شناخت تصویر یک چهره تصویر ورودی با توجه به اطلاعات موجود در بانک اطلاعات، مورد شناسایی قرار میگیرد. یکی از نکات قابل توجه در مورد نرم افزار شرکت آیریک، Open Platform بودن آن یعنی انعطاف پذیری برای کارکرد با نرم افزارهای جانبی استاندارد موجود در بازار جهت استفاده بهینه از قابلیت هوشمندی سیستمهای تحت شبکه می باشد. 6- جلوگیری از احتمال پایین بودن رطوبت گندم که باعث تیره شدن آرد استحصالی شده و همچنین در اثر آن استهلاک غلتکهای والس بیشتر میشود.

منابع

 

موافقین ۰ مخالفین ۰

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب چیست؟

لیست قیمت محصولات علف زن برقی ( داس برقی ) به همراه قیمت خرید و فروش علف زن برقی ( داس برقی ) در فروشگاه اینترنتی ایران بوش نمایندگی رسمی بوش و متابو. شرکت حساب تدارک پارسیان نماینده رسمی فروش دستگاه های حضور و غیاب جهان گستر پارس. تو جمع اگر خالی باشه 24 ساعت حساب میکنه . در ادامه این دستگاه ها اطلاعات را در حافظه ای ذخیره می کنند و در زمان های خاص گزارش گیری، از اطلاعات جمع آوری شده گزارش سازماندهی شده و کاملی ارائه می دهند. دستگاه ارزان قیمت قبلی، جز دستگاههای وارداتی و ارزان بوده، و مدتی است که شرکت وارد کنندهی آن به کلی جمع شده است. • تمایز: هر دو نفر باید به اندازه کافی ا ز نظر آن مشخصه بیومتریکی تفاوت داشته باشند. 9. مراحل 3 تا 8 را برای کلیه پرسنل باید تکرار نمایید. لذا برای تهیهی دستگاه حضور و غیاب نباید به دنبال ارزانترین دستگاه باشید بلکه باید دستگاهی را پیدا کنید که خدمات مطلوب و مورد نیاز شما را ارائه دهد. این دستگاه ها در قرن بیستم بسیار رواج پیدا کردند . تیغه های دستگاه علف علف تراش قطعات فرز برش سنگ زنی ماشین گام های موفقی در عرضه. علف تراش موتوری 4 کاره دوو نوع موتور تک سیلندر دو زمانه قدرت موتور 2.3 اسب بخار نوع سوخت ترکیبی بنزین و روغن.

کلیک

 

علف زن برقی بوش دارای تیغ کنافی می باشد این نوع تیغه برای جاهایی که به غیر از علف سنگ نیز موجود است و اگر تیغه … مدل :art 23 Easy توان دستگاه : 280 W عرض. جهت مشاهده مشخصات علف تراش های پشتی به ادامه مطلب مراجعه نمایید. … فروش ویژه دستگاه علف تراش و یونجه چین دوشی و کوله پشتی KNC کره ای در سایت فروشگاه . همچنین برای استفاده از آن نیاز به ابزار و تکنولوژی های پیچیده ای نباشد و هزینه زیادی را به سازمان تحمیل نکند. آزمایش Welsh یک چالش دیگر هم برای سیستمهای تشخیص چهره شناسایی کرد و آن هم افرادی هستند که شبیه افراد زیادی به نظر میرسند. این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است. ⚡ قدرت بالا و کیفیت بی نظیر از مزیت های این دستگاه ها است. یک نوع دیگر از دستگاه ها نیز وجود دارد که دارای حداقل دو نوع از این روش های تشخیص (مثلا تشخیص چهره و اثر انگشت) به صورت همزمان است. امکان استفاده از دستگاههای کارتخوان و اثر انگشتی جهت ثبت ورود و خروج راننده ها.

 

پروژه سنگ شکن چند تن در هر, و تهیه آسفالت با استفاده از روش های, در ظرفیت هایالیتن . استفاده از دستگاه های سنگ شکنتن در سا% تن در ساعت سنگ شکن استفاده می شود قیمت. دوربین های مادون قرمز می توانند سیگنال های تصویری واضحی در طول روز و شب و حتی شرایط هوایی نامناسب مانند مه¬آلودگی تهیه کنند. شرکت آمریکایی Vuzix با یک شرکت اماراتی به نام NNTC شروع به همکاری کرده تا عینک هوشمند تشخیص چهره را تولید کنند. سیستم های حضور و غیاب میتوانند با ثبت دقیق زمانهای تردد و کاهش خطای انسانی حس اعتماد را در مدیران و پرسنل ایجاد کنند. مدیران می توانند هشدارهای اضافه کاری و یادآوری کارکنان را برای بهبود حضور تنظیم کنند. دوربین های هوشمند و دوربین های امنیتی به خوبی توانسته اند جایگاه مناسبی در عصر امروز پیدا کنند. که شما میتوانید با یک سرچ ساده در اینترنت، به روشهای جعل آن دست پیدا کنید.

  1. گزارشگیری آنلاین از محاسبات کارکرد
  2. سیستمی شدن فرآیندهای ثبت ماموریت و مرخصی کارکنان
  3. تعداد افراد بیشتری را پوشش میدهد،
  4. ارتباط از طریق شبکه TCP/IP و پورت سریال
  5. گزارش کارکرد ماهانه فردی و گروهی

27 فوریه 2016 … دستگاه علف زن 4 کاره TimberTech AKS52 از طراحی بسیار حرفه ای و … بنابراین می توانید آن را با قیمت مناسبی سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید. این دستگاه کنترل تردد با یک طراحی فوق العاده و ظاهری حرفه ای دارای قفل کنترل، هشدار، دکمه خروج و سنسور در می باشد. … این دستگاه با دسته ای که از روکش پلاستیکی پوشش دهی شده به منظور راحتی بیشتر کاربر به طور ارگونومیک طراحی شده که ایجاد … قیمت: 660,000 تومان. تحقیقات آناتومیک "مالپیگی " دارای اهمیت ویژه ای است بنحوی که یکی از لایه های دست با نام وی Stratum Malpighi" " به ثبت رسیده است. سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. همچنین در این نرم افزار کلیه ترددهای ماهانه و کارکرد پرسنل نیز با دقت کامل انجام می شود و دارای امکان محاسبه و گزارش گیری از عملکرد ماهانه کارکنان نیز می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

آشنایی با دوربین هایی که قابلیت تشخیص چهره دارند

در این قسمت مشاهده سوابق کارکنان در هر بخش به همراه جزئیات در دسترس می باشد. در قسمت «طول دوره الگوی کاری» یکی از دو گزینه «دوره ای» یا «هفتگی» را انتخاب نمایید. یک شیفت و گروه کاری می تواند برای تمامی سازمان باشد و یا می تواند برای یه عده از پرسنل خاص باشد و یا حتی فقط به یک نفر اختصاص داده شود. TESCO نیز کاربرد مشابه دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را از این لحاظ دارد که توانایی تشخیص و ذخیره اطلاعات ۵۰۰۰ اثر انگشت را حتی در صورتی که فرد دارای اثرانگشت ضعیف باشد، دارا است. در مدل Face 160 حتی امکان تشخیص چهره در محیط کاملا تاریک امکان پذیر است. مدیران با بهرهگیری از این سیستم به راحتی میتوانند تفاوت بین دستمزد افراد قائل شوند و همین امر موجب به وجود آمدن فضای رقابتی در محیط اداری شده که در نتیجه راندمان کاری را نیز افزایش میدهد. باید توجه داشت این دستگاه قابلیت استفاده در محیط های داخلی است و نباید جلوی نور آفتاب قرار گیرد و همچنین با کمترین تاخیر که افراد در مقابل دوربین قرار میگیرند شناسایی خواهند شد .

دستگاه حضور و غیاب ST-Shine یک دستگاه کنترل حضور و غیاب پرسنل است که با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. با ورود نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب، نظیر دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه، تقلب کردن و از زیر کار در رفتن روز به روز برای کارمندان سخت و سختتر میشود. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است. تکنولوژی کارت هوشمند (Smart Card) به عنوان یکی از دستاوردهای نوین بشری، تحولی شگرف در حوزه سیستمهای کاربردهای روزمره انسانها ایجاد کردهاست. اینکه ایجاد این مدل، خودش کار سختی است و احتمال دارد این مدل با اثر انگشت شما هم خوانی نداشته باشد؛ چون این مدل در یک پروسه ی غیر صنعتی تولید می شود. این دستگاه هم با تمامی نرم افزار های علم و صنعت سازگاری دارد .

البته لازم به ذکر است سنسورهای نوریای که در این دستگاه وجود دارند، ضد خش هستند و کیفیت آنها تضمینی است. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند، کاهش پیدا کردن هشدار های نادرست می باشد. در سال 2016 شرکت مسترکارت یک اپلیکیشن پیشرو پرداخت توسط خویشانداز روانه بازار نمود که مشتریان مسترکارت به جای استفاده از روشهای معمول با استفاده از این اپ و سیستم تشخیص چهره آن میتوانند فعالیتهای بانکی خود را انجام دهند. در ابتدای نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، هر کارمند سازمان موظف است در مقابل دستگاه قرار بگیرد و اثر انگشت خود را از طریق حسگر تعبیه شده در دستگاه، ثبت کند. نصب و راه اندازی دستگاه حضور غیاب، به ویژه هنگامی که نیاز به قرار دادن اطلاعات سازمان و کارمندان در نرم افزار وجود داشته باشد، مقداری زمان می برد.

کلیک کنید




     
  1.  
  2. Secure Pin Entry



  3.  
  4.  
  5. از قیمت مناسبی برخوردار است،



  6.  
  7.  
  8. نمایش سابقه و جزئیات و وضعیت تاخیر و غیبت دانش آموز



  9.  
  10.  
  11. تعداد پستها و حداقل نیروها



  12.  
  13.  
  14. زبان دستگاه : انگلیسی | فارسی



  15.  
  16.  

 

 

بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در مکان مورد نظر شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد یا نه ؟ یعنی ما یک عکس را به صورت یک بردار سطری یا ستونی با nm مولفه در نظر می گیریم. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. برای تنظیم خروجی مد نظر خود باید در گوشی و درقسمت تماس بلندگو و میکروفون خروجی خود را انتخاب کنید . هنگامی پر کردن بخش های اطلاعات شرکت، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات لازم، به درستی وارد شوند. پس از تکمیل مشخصات و تنظیمات مربوط، اطلاعات وارد نرم افزار می شود. ازین مرحله به بعد نرم افزار زمان های لازم را بررسی و ثبت می کند. در این مرحله آیکون برنامه روی دسکتاپ اضافه می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

نرم افزار اکسس کنترل ویسمن

سپس شما هر موقع اقدام به بازگشایی قفل گوشی کنید، دوربین گوشی اطلاعات موجود را با موارد ثبت شده مقایسه می کند و در صورت تطابق با نمونه ثبت شده اقدام به بازگشایی قفل گوشی می کند. این دوربین های مدار بسته در مقایسه با سایر دوربین هایی که وجود دارند هزینه نسبتا بالایی دارند و شما برای خرید آن باید بودجه زیادی داشته باشید. شناسایی افراد ناشناس: هنگامی که یک سازمان (به عنوان مثال اداره پلیس) می خواهد چهره ای را شناسایی کند، از الگوریتم هایی برای مقایسه آن چهره با پایگاه داده ای از چهره ها استفاده می کند. برنامه به اشتباه دو بخش از تصویر را به عنوان چهره شناسایی کردهاست. اما فرا افزار حسابی از خجالت این ایراد کسل کننده درآمد و سیر تا پیاز پروسه شناسایی را در نیم ثانیه ی ناقابل رفع و رجوع کرد . تا قبل از ارائه ی PCA برای تشخیص چهره, بیشتر کارها روی شناسایی ویژگی های بخشهای صورت مانند چشمها, بینی, دهان و … و تعریف روابط بین این اعضا متمرکز بود. مقاله او طوری طراحی شده بود که جزییات نه نمونه متمایز اثر انگشت را به زبان لاتین با استفاده از تصاویر و توضیحات مربوطه به نمایش میگذاشت. قفل چهره فرایند های اسکنر اثر انگشت، پین یا الگو برای باز کردن قفل گوشی ندارد.

منابع

همزمان در بریتانیا، نیروهای پلیس برخی مناطق به صورت آزمایشی از تکنولوژی تشخیص چهره برای پیدا کردن افراد در بین تماشاچیان راگبی و فوتبال، در خیابانهای شهر، در بزرگداشتها و جشنوارههای موسیقی استفاده میکنند. زیرا در هنگام تبدیل عکس رنگی به سیاه سفید، ابعاد آن تغییری پیدا نمیکند و در نتیجه مشخصات مکانی چهره نیز ثابت میماند. 3-وجود باطری UPS در دستگاه حضور و غیاب بسیار حایض اهمیت است در هنگام قطع برق این باطری UPS است که برق مورد نیاز دستگاه حضور و غیاب را تأمین می نماید. یک اسکنر خوب در هنگام ذخیره سازی تصویری از اثر انگشت باید آن را رمزگذاری کند. چگونه میتوان تشخیص داد که در تصویری چهره انسان وجود دارد یا نه؟ ویژگی های انتخاب شده عمدتاً حاصل ارزیابی های ذهن انسان بودند و پیاده سازی آنها کار مشکلی بود. این پیشرفت به گونه ای بود که آنها میتوانستند وضعیت کاری کارمندان را با رنگهای متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص نمایند.

  1. دارای راهنمای Online
  2. قابلیت حفظ اطلاعات دستگاه در صورت قطع برق و باطری
  3. امکان تعیین دو سطح دسترسی جهت کاربر و مدیر
  4. قابلیت ذخیره سازی ۳,۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰,۰۰۰ تردد
  5. امکان مشاهده احکام پرسنل زیر مجموعه
  6. ابعاد و اندازه ها
  7. بلوتوث نسخه 3.0

از این طریق پرسنل از کارتهای بدون تماس (RFID) جهت ثبت ورود و خروج استفاده می کنند. سنسور شناسایی چهره در این دستگاه به ویژگیهایی در چهره اهمیت می دهد که حداکثر انعطاف با تغییرات چهره یک فرد را داشته باشد. دوربین های مدار بسته امکانات و ویژگی های متعددی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یک دوربین مدار بسته مناسب برای خود انتخاب کنید. با داشتن یک منبع مناسب و معقول از عکس ها، این ویژگی باید برای بازکردن قفل تلفن با چهره شما به خوبی کار کند. البته همراه با دستگاه یک عدد DVD آموزشی و دفترچه راهنمای فارسی ارسال می شود که شما می توانید قبل از استفاده از دستگاه فیلم آموشی آن را ببینید. اگر فیلم های جنایی و پلیسی را دیده باشید فرآیند های تشخیص چهره را در این گونه فیلم ها دیده اید. اگر شما با برنامه های قفل چهره اندروید بیشتری آشنایی دارید و یا تجربه استفاده از این گونه برنامه ها را دارید می توانید تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

 

سپس نحوه استفاده از برنامه AutoInput برای قفل تشخیص چهره اندروید را آموزش می دهیم. برای فعال کردن Trusted Face و باز کردن دستگاه اندروید با استفاده از تشخیص چهره، باید وارد تنظیمات امنیتی گوشی خود شوید. اگر به قفل کردن اثر انگشت علاقمند هستید می توانید پست نحوه خاموش و قفل کردن صفحه نمایش اندروید با استفاده از حسگر اثر انگشت را مطالعه بفرمایید. برنامه IObit Applock به تازگی قفل چاپ اثر انگشت و قفل صفحه نمایش را برای محافت از حریم خصوصی اضافه کرده است. یک حافظه مربوط به ثبت ترددها و حافظه دیگر محل نگهداری نمونه اثر انگشت یا چهره می باشد. حجم محاسبات برای استخراج ویژگی های یک اثر انگشت بسیار بالا می باشد. دستگاه هایی که Android 8.0 Oreo دارند یک متن سبز خواهند دید که از شما می خواهد AutoInput را فعال کنید. بیشتر قسمت ها حداقل به مدیری برای بررسی این برگه ها قبل از ارائه به بخش کارپردازی نیاز دارند. شاید بدانید که در آن زمان بیشتر افراد در اروپا و آمریکا به جای داشتن کسب و کار شخصی در کارخانه های بزرگ مشغول به کار می ­شدند و کنترل تردد و ساعت حضور و غیاب کارکنان، اهمیت بالایی داشت.

 

اگر فایلهای شما در مسیر دیگری وجود دارند حتما آدرس صحیح فایل را در ابتدای کد وارد کنید و توجه داشته باشید که در آدرسها به جای استفاده از علامت Backslash از علامتSlash استفاده کنید. در سال 1888 نوع دیگری از دستگاه حضور و غیاب توسط دکتر الکساندر دی اختراع شد که به دستگاه حضور و غیاب دی شهرت یافت. Face ID و برنامه های مشابه: برای راه اندازی فیس ای دی (یا سیستم ها مشابه) رو تلفن همراهتان، عکس های مختلفی از صورت شما ثبت می شود و فاصله بین ویژگی های صورت را اندازه گیری می کند. نخستین کار در سیستم کنترل ورود و خروج پرسنل، جمعآوری اطلاعات تردد پرسنل با سرعت و دقت کافی میباشد. وصل می شود، ورود و خروج کارمندان را کنترل می کند. همین نکته باعث شده تا هنگامی که به امنیت بالا در سیستم­ های کنترل دسترسی نیاز است، تکنولوژی­ های بیومتریک بیش از پیش مورد توجه باشند. دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به یک سنسور الکترونیک برای ثبت تصویر دیجیتالی الگوی اثر انگشت وابسته است. سنسور اثر انگشت خازنی نوعی از سنسور های اثر انگشت هستند که بجای استفاده از فناوری اپتیکال و یا فناوری های پیشرفته سنسور های پلیمری از مجموعه از خازن ها برای تشخیص الگو های آثار انگشت استفاده می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

قیمت دستگاه ثبت ساعت

اکسس کنترل zkt با گارانتی بعد پنجم, دستگاه اثر انگشتی و کارتخوان zkt بعد پنجم. از این قسمت نرم افزار اکسس کنترل می توان کاربران ثبت شده در نرم افزار را به دستگاه مورد نظر انتقال داد. شماره پورت سریال(Com Port) را وارد نموده و Buadrate را نیز روی 9600 می گذاریم, سپس روی دکمه Ok کلیک می کنیم تا ارتباط با سنسور اثر انگشت دستگاه برقرار گردد. با توجه به نوسانات قیمت ارز لطفا برای دریافت لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب به صورت … قابلیت ثبت 3000 الگوی چهره 2000 اثر انگشت و 100000 عدد رکورد. با توجه به در خواست مشتریان و همکاران عزیز در خصوص آموزش منو دستگاه حضور و غیاب zkteco قسمت چهارم را خدمت شما ارائه می نمائیم. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارت بدون تماس K30 از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی ها برای شناسایی اثر انگشت استفاده می کند.  کمترین حساسیت به طرز قرار گرفتن اثر انگشت .  طراحی مهندسی جهت سهولت قرارگیری انگشت . شرایط این سیستم و قابلیتهای آن به لحاظ کیفیت و قیمت، این دستگاه را برای مجموعههایی که خواهان امنیت، سهولت و سرعت بالا در ثبت ترددها میباشند، فراهم میسازد.

برای معرفی بیشتر دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل EB-142 می توانیم به داشتن قابلیت ثبت ۳۰۰۰ اثر انگشت، ۳۰۰۰ کارت، با پردازشگر ۳۳۶mH و سرعت تشخیص کمتر از یک ثانیه آن اشاره کنیم. در این دستگاه، سرعت شناسایی اثر انگشت بسیار بالا بوده و در مقایسه با سایر مدل ها، تشخیص چهره نیز بسیار سریع انجام می شود. با استفاده از تکنولوژی اندازهگیری ظرفیت خازنی خطوط اثر انگشت ( Minutia ) و سطح سنسور به دقتی بالا و حساسیت ایدهآل برای تشخیص اثر انگشت دست یافتهایم . در دستگاه های امروزی، به جای استفاده از کارت مقوایی که هر ماه تعویض می ­شود، از کارت دائمی که شماره شناسایی هریک از پرسنل روی آن حک شده است، استفاده می شود. رابط های کاربری EB-142 از طریق WiFi,USB Host/Client تعریف شده است. کار کمی حرفهایتر این است که خاطره را در مقابل دوربین موبایل خود تعریف کنید و بعداً فریم به فریم به تماشای چهرهی خود بنشینید. یکی از محبوب ترین ویژگی ها و امکانات دوربین های مدار بسته قابلیت تشخیص چهره می باشد. دستگاه حضور و غیاب توتکو مدل TTA-28771 دارای قابلیت های تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … سیستم حضوروغیاب،قیمت فروش و خرید بهترین و ارزانترین دستگاه ورودوخروج و ساعت زنی افراد و کارکنان با ریدر اثرانگشتی کارتی و رمز عبور تبریز.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی K30 مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق می توان از آن استفاده کرد. از دیگر امکانات همراه دستگاه EB-142 می توان به داشتن سخنگوی فارسی، سیستم عامل لینوکس، قابلیت تعریف ۱۰ اثر انگشت برای هر نفر و تعریف کلید چهار عملیاتی اشاره کرد. دستگاه ثبت اطلاعات مشتری همراه بدون نیاز به اتصال به اینترنت ، آسان و کاربردی … هدایتگر برای مشتری; صفحه نمایش مناسب همراه با لوگو ، تاریخ و ساعت جاری و . دستگاههای ساعت زنی یک ابزار الکترونیکی برای ثبت ورود و خروج ، مرخصی ها …. 5 فوریه 2018 … دستگاه ساعت زنی یا حضور و غیاب مکانیزه چیست و چه مزایایی دارد ؟ دستگاه حضور و غیاب EB-103 با قیمت ارزان و مناسب و امکاناتی همچون سنسور اثرانگشت، نمایشگر رنگی با منوی فارسی و تقویم شمسی، پیشنهادی مقرون به صرفه برای فروشگاهها، موسسات و مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل اندک می باشد.




     
  • 10-3-2 ساعت خاتمه ماموریت



  •  
  • زنگ هشدار هوشمند



  •  
  • امکان تعریف کدهای مجزا برای کارت, اثر انگشت و چهره



  •  
  • 0 جواب میانگین بازدید روزانه 0.83630 بازدید



  •  
  • امکان اختصاصی کردن Wallpaper نمایشگر برای هر سازمان



  •  
  • 7-5 نحوه احتساب مرخصی در دیگر پارامترها



  •  
  • 11 فوریه 2020



  •  
  • دارای کارتخوان برای تعریف کارت برای بعضی پرسنل


  •  

 

 

 

روش های قدیمی کنترل تردد و حضور و غیاب مواردی همچون فراموشی و جاماندن، سرقت، گم شدن، تقلب و سوءاستفاده را به همراه دارد. مقایسه دستگاه حضور غیاب زد کی تی اکو مدل EB-110 3.0از 2 رای 1,039,000 تومان. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی وینا مدل v26 با ویژگی های کلی ثبت 3,000 اثر … کارت بدون تماس , کد و کلمه عبور قادر به ثبت ساعت های تردد افراد خواهد بود. دستگاهی است که اگرچه مجهز به سنسور اثر انگشت نیست ولی با توجه به دقت و قدرت تشخیص چهره، عملاً کاستی ها را در تشخیص پرسنل و ثبت ورود و خروج به وجود نمی آورد. با توجه به اهمیتی که به این موضوع در ای بی ام داده شد، دستگاه های حضور و غیاب در مدت زمان کوتاهی توسعه یافتند. این موضوع باعث می شود که تغییرات چهره از جمله تغییر در جهت تابش نور و حالت چهره, باعث تغییر ویژگی های موضعی چهره یک فرد نشود. با وجود اینکه تشخیص چهره مرئی و مادون قرمز بر مبنای الگوریتم های مشابه عمل می کنند، امتزاج تصاویر حرارتی و مرئی روش قابل رشد و ترقی است که موجب بهبود کارآیی می¬شود. آرایش چهره هم می تواند یکی از این روش ها باشد. استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب یکی از روش های خیلی خوب و عاقلانه می باشد.

توانایی های کنترل دسترسی مدرن بسیار فراتر از کنترل کردن ورود و خروج افراد به ساختمان است. حجم بسیار پایین ذخیره سازی تصاویر صورت با کیفیت بالاتر در مقایسه با فیلم ضبط شده . اپ کالاماری با هدف مدیریت حضور و غیاب توسعه داده شده ولی به عنوان ابزار مدیریت پروژه نیز کاربرد دارد. شما برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان چه آیتمهایی را در نظر میگیرید . لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب پالیز افزار Timax TX2 … ثبت تردد توسط کارتهای بدون تماس، بارکد ، مغناطیس ،مایفر( کارتهای هوشمند ) و اثر انگشت …. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی G2 یکی از جدیدترین سخت افزارها در زمین حضور و غیاب و کنترل تردد می باشد. ارزانترین این دستگاه ها مربوط به سیستم حضور و غیاب هایی است که به صورت ساده بوده و امکانات کمتری دارند. دستگاه حضوروغیاب پالیزافزار/اثر انگشت و کارتی. حسگرهای اثر انگشت چگونه کار میکنند؟ مقیاس: از اختلاف فشاری که فرد در هر بار اخذ اثر انگشت به سطح دستگاه یا کاغذ وارد می کند ناشی می شود.

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

 

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/07/2316247/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7

 

موافقین ۰ مخالفین ۰