نرم افزار اتوماسیون تغذیه جهان گستر پارس، نرم‌افزاری است که محبوبیت بسیاری را در بین سازمان‌ها و کارخانه‌جات مختلف به دست آورده است.
البته که این نرم افزار عمری نسبتا طولانی دارد و بین مشتریان قدیمی خود، چند سالی هست که جا افتاده و توانسته مشکلاتی که سازمان و کارمندان با فرآیند تغذیه و سلف سرویس غذا داشته‌اند را تا حدود زیادی حل کند.
نرم افزار اتوماسیون تحت وب تغذیه، با قابلیت پشتیبانی از انواع سلف سرویس‌های کارمندی، بیمارستان‌ها و سلف‌های دانشجویی به همراه ضمانت و پشتیبانی مناسبی که به مشتریان خود ارائه می‌کند، شاید یک سر و گردن از نمونه‌های مشابه رقبا بالاتر باشد! 🙂

معرفی نرم افزار تحت وب تغذیه جهان گستر پارس

این روزها با روی کار آمدن انواع و اقسام نرم افزارهای مختلف، دیگر صدور ژتون برای غذای کارمندان در سازمان‌های مختلف دارد محبوبیت خود را از دست می‌دهد.
زیرا صدور ژتون‌های کاغذی، علاوه بر این که به محیط زیست آسیب می‌زنند و فرآیندی اضافه را بر سازمان تحمیل می‌کنند؛ شاید کارآیی زیادی هم نداشته باشند و در صورت گم شدن یا مفقود شدن زحمات زیادی را برای کارمندان و سازمان فراهم می‌کنند.
جهان گستر پارس با زیر نظر گرفتن ریزترین رفتارهای کارمندان به فکر راه‌حلی افتاد تا این مشکل ژتون‌های کاغذی و دردسر غذا خوردن را برای کارمندان و سازمان به حداقل برساند.
و این گونه بود که نرم افزار تغذیه تحت وب جهان گستر پارس متولد شد!

نرم افزار تغذیه تحت وب چه امکاناتی در اختیار سازمان شما قرار می‌دهد؟

در نرم افزار رزرو غذا و تغذیه، شما امکانات مختلفی در خصوص رزرو غذا و دریافت غذا از سلف سرویس را خواهید داشت.
در این نرم افزار، این امکان به شما داده می‌شود که وعده های غذایی مختلف را به سلف سرویس های مختلف اختصاص دهید.
همچنین می‌توانید برای هر وعده به تعداد دلخواه غذا انتخاب کرده، غذاها را تعریف نمایید، سپس آن‌ها را به وعده‌ها و سلف سرویس‌ها اختصاص دهید.
برنامه غذایی هفتگی، ماهانه و سالانه را ایجاد نمایید و با استفاده از منوی الگو در کنسول درخواست‌ها مشخص نمایید که چه کسانی، چه وعده‌هایی را می‌توانند درخواست دهند و چه نوعی از غذا را می‌توانند رزرو کنند.
درنهایت بعد از اینکه رزرواسیون و فیش پرینت انجام شد، گزارش‌های لازم را تهیه نمایید.
گزارش ها شامل مواردی است از قبیل اینکه در هر وعده غذایی و در هر سلف سرویس، چند غذا از چه نوعی تحویل مشتریان شده است و یا چه کسانی فیش داشته اند و نگرفته‌اند.
همه این موارد را می‌توانید از طریق گزارش‌های کنسول تغذیه دریافت نمایید.