این اطلاعات با مشخصات پرسنل مورد نظر ذخیره میشود. برای استفاده از این سیستم، فرد در جلوی دوربین قرار میگیرد و اطلاعات چشم او با اطلاعات ذخیره شده در سیستم مقایسه شده و فرآیند تأیید هویت و ثبت زمان تردد انجام میگیرد. بطور کلی، استفاده از روش های احراز هویت مبتنی بر ویژگی های بیومتریک، در مقایسه با سایر روش های مرسوم همانند استفاده از نیروی انسانی، درصد خطای بسیار پایین و یا حتی صفر دارد. این روش اندکی شبیه سونوگرافی است. ورودی این دستگاهها شامل یک صفحه کلید عددی یا حروف است که امکان ورود رمز به شکل عددی یا حروف و یا ترکیبی را فراهم میکند. این دستگاهها دارای یک سیستم ورودی هستند که امکان ورود اطلاعات را به ما میدهد. 5.محیط کاربری آسان و ساده را در اختیار کاربران قرار میدهد. به این ترتیب حتی زمانی که برق قطع است ، باز هم کاربران می توانند از این دستگاه استفاده کنند. همچنین برای مراکزی که به دلیل فعالیتی که انجام می دهند امکان آسیب دیدن اثر انگشت پرسنل در آنها بالاست بهتر است که از دستگاه تشخیص چهره استفاده کنند.

 

با توجه به اینکه اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است، سطح امنیت دستگاه اثر انگشت خوان بسیار بالاست و امکان تقلب در نتایج آن وجود ندارد. شما همچنین میتوانید علاوه بر نوشیدن دمنوش گیاه پنج انگشت ۳۰۰ میلیگرم از عصارهی این گیاه دارویی را برای از بین بردن حساسیت پستانها مصرف کنید. همچنین از طریق آی پی می توانید در نرم افزار حضور و غیاب تخلیه اطلاعات دستگاه حضورغیاب خودرا انجام دهید و اقدام به گزارشگیری نمایید. دستگاه RF620 جزء دستگاه های تشخیص چهره شرکت جهان گستر است که علاوه بر قابلیت تشخیص چهره می تواند از طریق کارت بدون تماس و کد پرسنلی، ثبت حضور و غیاب انجام دهد. این دستگاه جهت بعضی از مراکز که قصد دارند ویروس از طریق اثرانگشت منتقل نشود فوق العاده مناسب می باشد. دستگاه رولت زن جهت تولید رنج وسیعی از محصولات که دارای خمیرهای لطیف و سبک شامل کیک اسفنجی، مافین، رولت، تخته ای، تیتابی، لطیفه می باشند طراحی شده است.

 

Guarantee دستگاه حضور و غیاب FC-2500 از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند. دستگاه حضور و غیاب شامل یک سیستم فیزیکی و کامپیوتری است که امکان ثبت زمان ورود و خروج پرسنل به یک سازمان یا اداره را فراهم میکند. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. مقایسه می کردند تا بدانند چه افرادی حاضر و چه افرادی غایب هستند. در این نوع از کاربردها ، عکس موجود بر روی کارت (و یا معادل کد شده آن) باید با تصویری که در همان لحظه از شخص دریافت می شود ، مقایسه شود. سیستم هوشمند دستگاه این اطلاعات را آنالیز کرده و اطلاعات تصویری را به اطلاعات رمزنگاری شده در حافظه دستگاه تبدیل میکند. دستگاه حضور غیاب مدل RADEN دارای حافظه ای با ظرفیت ثبت رکورد های نامحدود است.



     
  • سپس همان فینگر پرینت را 5 بار فشار دهید


  •  
  • امکان محاسبه اضافه کاری در روز تعطیل توافقی


  •  
  • 10-6 حکم ماموریت


  •  
  • روش های ارتباطی : usb | wifi | TCP/IP | Web Server


  •  
  • ناراحت بودن (Sad)


  •  
  • "Pregnancy and Conception." WebMD. WebMD, n.d. Web. 5 Feb. 2017


  •  
  • امکان تعریف شیفت های چرخشی


  •  

 

 

اگر اطلاعات جدید با اطلاعات قدیمی ثبت شده در حافظه سیستم حضور و غیاب مطابقت داشته باشند، فرآیند تأیید هویت انجام گرفته و زمان حضور و غیاب افراد ثبت میشود. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است. بنابراین امکان استفاده چند باره از این دستگاهها وجود دارد و اگر شرکتی به سراغ گزینه خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم برود، معمولاً مشکل خاصی ایجاد نمیشود. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. بنابراین میتوان گفت هیچ کاربرد قابل توجهی به جز مصارف نظامی نخواهد داشت. با توجه به مطالبی که در مورد نحوه عملکرددستگاه حضور و غیاب گفته شد، میبینیم که عملاً هیچ نیروی انسانی در انجام چنین کاری نقشی ندارد و تمامی مراحل توسط یک سیستم هوشمند انجام میشود.

یک الگوریتم به نام فریمورک شناسایی شیء Viola-Jones وجود دارد که شامل همه مراحل مورد نیاز برای شناسایی زنده چهره است. و ساز و کار ها را نداشته باشند،اما در عموم سیستم های حضور غیاب باشگاهی چنین قابلیت هایی وجود دارد. ثبت زمان بصورت خودکار و اتوماتیک از مولفه های اصلی یک سیستم حضور و غیاب باشگاهی است. در این نوع دستگاه ها هر فرد شاغل در سازمان یا شرکت یک رمز اختصاصی دارد که با ورود آن به دستگاه تردد خود را ثبت می کند. نقطه ی مورد نظر را می دهد. سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه ، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد. سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سریعتر می باشد. این دستگاه دارای کارت خوان بدون تماس با تکنولوژی RFID با کیفیت و کارایی بسیار بالا می باشد. هرکدام از این روشها دارای مزایا و معایب خاص خود است که به کیفیت بالا در کنترل تردد کمک میکند. و یا تمرینات بوده و همان اوایل ایده ی بررسی کنترل ورود و خروج شکل گرفت و به سرعت فراگیر شد.