در این قسمت مشاهده سوابق کارکنان در هر بخش به همراه جزئیات در دسترس می باشد. در قسمت «طول دوره الگوی کاری» یکی از دو گزینه «دوره ای» یا «هفتگی» را انتخاب نمایید. یک شیفت و گروه کاری می تواند برای تمامی سازمان باشد و یا می تواند برای یه عده از پرسنل خاص باشد و یا حتی فقط به یک نفر اختصاص داده شود. TESCO نیز کاربرد مشابه دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را از این لحاظ دارد که توانایی تشخیص و ذخیره اطلاعات ۵۰۰۰ اثر انگشت را حتی در صورتی که فرد دارای اثرانگشت ضعیف باشد، دارا است. در مدل Face 160 حتی امکان تشخیص چهره در محیط کاملا تاریک امکان پذیر است. مدیران با بهرهگیری از این سیستم به راحتی میتوانند تفاوت بین دستمزد افراد قائل شوند و همین امر موجب به وجود آمدن فضای رقابتی در محیط اداری شده که در نتیجه راندمان کاری را نیز افزایش میدهد. باید توجه داشت این دستگاه قابلیت استفاده در محیط های داخلی است و نباید جلوی نور آفتاب قرار گیرد و همچنین با کمترین تاخیر که افراد در مقابل دوربین قرار میگیرند شناسایی خواهند شد .

دستگاه حضور و غیاب ST-Shine یک دستگاه کنترل حضور و غیاب پرسنل است که با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. با ورود نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب، نظیر دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه، تقلب کردن و از زیر کار در رفتن روز به روز برای کارمندان سخت و سختتر میشود. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است. تکنولوژی کارت هوشمند (Smart Card) به عنوان یکی از دستاوردهای نوین بشری، تحولی شگرف در حوزه سیستمهای کاربردهای روزمره انسانها ایجاد کردهاست. اینکه ایجاد این مدل، خودش کار سختی است و احتمال دارد این مدل با اثر انگشت شما هم خوانی نداشته باشد؛ چون این مدل در یک پروسه ی غیر صنعتی تولید می شود. این دستگاه هم با تمامی نرم افزار های علم و صنعت سازگاری دارد .

البته لازم به ذکر است سنسورهای نوریای که در این دستگاه وجود دارند، ضد خش هستند و کیفیت آنها تضمینی است. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند، کاهش پیدا کردن هشدار های نادرست می باشد. در سال 2016 شرکت مسترکارت یک اپلیکیشن پیشرو پرداخت توسط خویشانداز روانه بازار نمود که مشتریان مسترکارت به جای استفاده از روشهای معمول با استفاده از این اپ و سیستم تشخیص چهره آن میتوانند فعالیتهای بانکی خود را انجام دهند. در ابتدای نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، هر کارمند سازمان موظف است در مقابل دستگاه قرار بگیرد و اثر انگشت خود را از طریق حسگر تعبیه شده در دستگاه، ثبت کند. نصب و راه اندازی دستگاه حضور غیاب، به ویژه هنگامی که نیاز به قرار دادن اطلاعات سازمان و کارمندان در نرم افزار وجود داشته باشد، مقداری زمان می برد.



     
  1. Secure Pin Entry


  2.  
  3. از قیمت مناسبی برخوردار است،


  4.  
  5. نمایش سابقه و جزئیات و وضعیت تاخیر و غیبت دانش آموز


  6.  
  7. تعداد پستها و حداقل نیروها


  8.  
  9. زبان دستگاه : انگلیسی | فارسی


  10.  

 

 

بررسی کنید که امکان استفاده از کدام یک از موارد ذکر شده در مکان مورد نظر شما ، آسانتر است و آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز ، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد یا نه ؟ یعنی ما یک عکس را به صورت یک بردار سطری یا ستونی با nm مولفه در نظر می گیریم. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. برای تنظیم خروجی مد نظر خود باید در گوشی و درقسمت تماس بلندگو و میکروفون خروجی خود را انتخاب کنید . هنگامی پر کردن بخش های اطلاعات شرکت، اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات لازم، به درستی وارد شوند. پس از تکمیل مشخصات و تنظیمات مربوط، اطلاعات وارد نرم افزار می شود. ازین مرحله به بعد نرم افزار زمان های لازم را بررسی و ثبت می کند. در این مرحله آیکون برنامه روی دسکتاپ اضافه می شود.