اکسس کنترل zkt با گارانتی بعد پنجم, دستگاه اثر انگشتی و کارتخوان zkt بعد پنجم. از این قسمت نرم افزار اکسس کنترل می توان کاربران ثبت شده در نرم افزار را به دستگاه مورد نظر انتقال داد. شماره پورت سریال(Com Port) را وارد نموده و Buadrate را نیز روی 9600 می گذاریم, سپس روی دکمه Ok کلیک می کنیم تا ارتباط با سنسور اثر انگشت دستگاه برقرار گردد. با توجه به نوسانات قیمت ارز لطفا برای دریافت لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب به صورت … قابلیت ثبت 3000 الگوی چهره 2000 اثر انگشت و 100000 عدد رکورد. با توجه به در خواست مشتریان و همکاران عزیز در خصوص آموزش منو دستگاه حضور و غیاب zkteco قسمت چهارم را خدمت شما ارائه می نمائیم. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارت بدون تماس K30 از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی ها برای شناسایی اثر انگشت استفاده می کند.  کمترین حساسیت به طرز قرار گرفتن اثر انگشت .  طراحی مهندسی جهت سهولت قرارگیری انگشت . شرایط این سیستم و قابلیتهای آن به لحاظ کیفیت و قیمت، این دستگاه را برای مجموعههایی که خواهان امنیت، سهولت و سرعت بالا در ثبت ترددها میباشند، فراهم میسازد.

برای معرفی بیشتر دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل EB-142 می توانیم به داشتن قابلیت ثبت ۳۰۰۰ اثر انگشت، ۳۰۰۰ کارت، با پردازشگر ۳۳۶mH و سرعت تشخیص کمتر از یک ثانیه آن اشاره کنیم. در این دستگاه، سرعت شناسایی اثر انگشت بسیار بالا بوده و در مقایسه با سایر مدل ها، تشخیص چهره نیز بسیار سریع انجام می شود. با استفاده از تکنولوژی اندازهگیری ظرفیت خازنی خطوط اثر انگشت ( Minutia ) و سطح سنسور به دقتی بالا و حساسیت ایدهآل برای تشخیص اثر انگشت دست یافتهایم . در دستگاه های امروزی، به جای استفاده از کارت مقوایی که هر ماه تعویض می ­شود، از کارت دائمی که شماره شناسایی هریک از پرسنل روی آن حک شده است، استفاده می شود. رابط های کاربری EB-142 از طریق WiFi,USB Host/Client تعریف شده است. کار کمی حرفهایتر این است که خاطره را در مقابل دوربین موبایل خود تعریف کنید و بعداً فریم به فریم به تماشای چهرهی خود بنشینید. یکی از محبوب ترین ویژگی ها و امکانات دوربین های مدار بسته قابلیت تشخیص چهره می باشد. دستگاه حضور و غیاب توتکو مدل TTA-28771 دارای قابلیت های تشخیص چهره، اثر انگشت، کارت … سیستم حضوروغیاب،قیمت فروش و خرید بهترین و ارزانترین دستگاه ورودوخروج و ساعت زنی افراد و کارکنان با ریدر اثرانگشتی کارتی و رمز عبور تبریز.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی K30 مجهز به باتری پشتیبان است که در زمان نوسانات برق می توان از آن استفاده کرد. از دیگر امکانات همراه دستگاه EB-142 می توان به داشتن سخنگوی فارسی، سیستم عامل لینوکس، قابلیت تعریف ۱۰ اثر انگشت برای هر نفر و تعریف کلید چهار عملیاتی اشاره کرد. دستگاه ثبت اطلاعات مشتری همراه بدون نیاز به اتصال به اینترنت ، آسان و کاربردی … هدایتگر برای مشتری; صفحه نمایش مناسب همراه با لوگو ، تاریخ و ساعت جاری و . دستگاههای ساعت زنی یک ابزار الکترونیکی برای ثبت ورود و خروج ، مرخصی ها …. 5 فوریه 2018 … دستگاه ساعت زنی یا حضور و غیاب مکانیزه چیست و چه مزایایی دارد ؟ دستگاه حضور و غیاب EB-103 با قیمت ارزان و مناسب و امکاناتی همچون سنسور اثرانگشت، نمایشگر رنگی با منوی فارسی و تقویم شمسی، پیشنهادی مقرون به صرفه برای فروشگاهها، موسسات و مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل اندک می باشد.




     
  • 10-3-2 ساعت خاتمه ماموریت



  •  
  • زنگ هشدار هوشمند



  •  
  • امکان تعریف کدهای مجزا برای کارت, اثر انگشت و چهره



  •  
  • 0 جواب میانگین بازدید روزانه 0.83630 بازدید



  •  
  • امکان اختصاصی کردن Wallpaper نمایشگر برای هر سازمان



  •  
  • 7-5 نحوه احتساب مرخصی در دیگر پارامترها



  •  
  • 11 فوریه 2020



  •  
  • دارای کارتخوان برای تعریف کارت برای بعضی پرسنل


  •  

 

 

 

روش های قدیمی کنترل تردد و حضور و غیاب مواردی همچون فراموشی و جاماندن، سرقت، گم شدن، تقلب و سوءاستفاده را به همراه دارد. مقایسه دستگاه حضور غیاب زد کی تی اکو مدل EB-110 3.0از 2 رای 1,039,000 تومان. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و کارتی وینا مدل v26 با ویژگی های کلی ثبت 3,000 اثر … کارت بدون تماس , کد و کلمه عبور قادر به ثبت ساعت های تردد افراد خواهد بود. دستگاهی است که اگرچه مجهز به سنسور اثر انگشت نیست ولی با توجه به دقت و قدرت تشخیص چهره، عملاً کاستی ها را در تشخیص پرسنل و ثبت ورود و خروج به وجود نمی آورد. با توجه به اهمیتی که به این موضوع در ای بی ام داده شد، دستگاه های حضور و غیاب در مدت زمان کوتاهی توسعه یافتند. این موضوع باعث می شود که تغییرات چهره از جمله تغییر در جهت تابش نور و حالت چهره, باعث تغییر ویژگی های موضعی چهره یک فرد نشود. با وجود اینکه تشخیص چهره مرئی و مادون قرمز بر مبنای الگوریتم های مشابه عمل می کنند، امتزاج تصاویر حرارتی و مرئی روش قابل رشد و ترقی است که موجب بهبود کارآیی می¬شود. آرایش چهره هم می تواند یکی از این روش ها باشد. استفاده از نرم افزارهای حضور و غیاب یکی از روش های خیلی خوب و عاقلانه می باشد.

توانایی های کنترل دسترسی مدرن بسیار فراتر از کنترل کردن ورود و خروج افراد به ساختمان است. حجم بسیار پایین ذخیره سازی تصاویر صورت با کیفیت بالاتر در مقایسه با فیلم ضبط شده . اپ کالاماری با هدف مدیریت حضور و غیاب توسعه داده شده ولی به عنوان ابزار مدیریت پروژه نیز کاربرد دارد. شما برای خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان چه آیتمهایی را در نظر میگیرید . لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب پالیز افزار Timax TX2 … ثبت تردد توسط کارتهای بدون تماس، بارکد ، مغناطیس ،مایفر( کارتهای هوشمند ) و اثر انگشت …. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی G2 یکی از جدیدترین سخت افزارها در زمین حضور و غیاب و کنترل تردد می باشد. ارزانترین این دستگاه ها مربوط به سیستم حضور و غیاب هایی است که به صورت ساده بوده و امکانات کمتری دارند. دستگاه حضوروغیاب پالیزافزار/اثر انگشت و کارتی. حسگرهای اثر انگشت چگونه کار میکنند؟ مقیاس: از اختلاف فشاری که فرد در هر بار اخذ اثر انگشت به سطح دستگاه یا کاغذ وارد می کند ناشی می شود.

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

 

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/05/07/2316247/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7