دستگاه حضور و غیاب سوپریما V-Station

 

از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. دیتابیس محلی اپلیکیشن Sql lite می باشد. شیشه سنسور، شیشه ذره بینی با انکسار بسیار کم با ضخامت 14 میلی متر می باشد و در مقابل خراش یا فشار های دیگر مقاوم است و قابلیت کار سنگین را دارا می باشد. دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی K30 توسط شرکت ZKTeco وارد بازار ایران شده است که از قابلیت های آن رمز ، کارت و اثر انگشت می باشد. کلیه محاسبات و … در انتخاب دستگاه حضور و غیاب باید به امکانات دستگاه و نحوه ثبت ورود و خروج پرسنل و کیفیت دستگاه توجه داشت. کلیه محصولات شرکت کلاوز فریدریش دارای یک سال ضمانت از تاریخ خرید میباشند. تأمین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش بعهده شرکت مهندسی آردکار صنعت نماینده انحصاری شرکت کلاوز فریدریش میباشد .

مقاله

پزشکان اعلام کردهاند که پس از انتقال این خانم 59 ساله به بیمارستان بدن وی سرد شده بود و 24 ساعت طول کشید تا دوباره گرم شود. ولی اگر این پیغام صوتی به گوش تان نرسید یعنی یک جای کار مشکل دارد، دوباره انگشتتان را روی صفحه قرار دهید. فارس: زنی پس از 17 ساعت مردن دوباره زنده شد. هرچه تعداد پرسنل شرکت شما بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و قاعدتا حافظه دستگاه زودتر پر خواهد شد . اگر قصد تهیهی یک دستگاه حرفهای مناسب برای استفاده در سازمانهای کوچک تا متوسط را دارید، دستگاه T21F میتواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد. مدیران محترم می … قیمت مناسب. … توان به قیمت مناسب این دستگاه به همراه قابلیت استفاده به عنوان دستگاه حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد به صورت همزمان اشاره نمود. دستگاه حضور و غیاب را می توان به عنوان یکی از کارامد ترین ابزار های کنترل تردد قلمداد کرد.

 

  • Security Technologies
  • قابلیت اتصال به 2000 دستگاه حضور غیاب
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 16:00 تا ساعت 20:00
  • نام کاربری
  • راه اندازی اولیه نرم افزار

2 سخنگوی … به همراه باطری UPS (با توان 6 تا 8 ساعت در زمان قطع برق). از خصوصیات جالب توجه این محصول این که با دارا بودن منوی فارسی، تقویم شمسی و قابلیت نمایش نام پرسنل به فارسی برای استفاده ایرانیان نیز به طور مناسبی آماده شده است، به اضافه اینکه دارای سخنگوی فارسی نیز هست. 5- با ثابت بودن میزان رطوبت گندم میتوان با حداکثر باردهی در والسها بدون ترس از گرفتگی و توقف با حداکثر ظرفیت بصورت ثابت و مداوم تولید کرد. با توجه به کم بودن رطوبت اولیه در گندم مصرفی کارخانجات آرد باید جهت مشروط کردن به گندم نم زده شود. 4- با یکنواخت بودن میزان رطوبت گندم تنظیم والسها راحتتر بوده و کمتر احتیاج به دستکاری و تنظیم مکرر دارند. نمزن اتوماتیک مقدار آب لازمه جهت رسیدن به رطوبت دلخواه را بصورت تمام اتوماتیک تنظیم مینماید. گندم وارد دستگاه رطوبت سنج شده و رطوبت اولیه آن در یک مدار الکتریکی با فرکانس بالا بصورت مدام با توجه به ثابت دیالکتریک، دما و وزن حجمی آن اندازهگیری و توسط کامپیوتر دستگاه محاسبه می شود. 7- و بالاخره تنظیم دقیق و ثابت رطوبت آرد جهت جلوگیری از ضرر اقتصادی و یا مشکلات تعزیراتی. ساخت و فروش ماشین آلات تولید بلوک - جدول - سنگفرش-موزائیک سیمانی و ساب نواری ، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به صورت موبایل و ثابت .

در صورت لزوم ، معتمد معرفی می کند . محصولی دیگر از سری محصولات GREEN LABEL را معرفی می کند. از طرفی به جهت دستیابی سریع به اطلاعات طبقه بندی شده ی تردد پرسنل، این سیستم ها توانایی بهره مندی از فضای ابری را دارند. سیستم های دزدگیر بهترین راه برای جلوگیری از سرقت است. دستگاه Secure-IO یک مکمل امنیتی جهت ارتقای سطح امنیتی سیستم های کنترل تردد است. 3-دستگاه حضوروغیاب بارکدی با کشیدن کارت بارکد به ریدر ساعت وود و خروج ثبت … در فاصله حداکثر 10 سانتی متریکارتخوان دستگاه ساعت تردد فرد ثبت میشود. در این دستگاه مبنای شناسائی اثر انگشت ، اثر انگشت در کنار ارائه کارت (از نوع کنتاکتلس ، بارکد و یا مغناطیسی) و یا کد و کارت به تنهایی می باشد . • خطای کل سیستم برای تنظیم رطوبت نهایی معادل ±0.3% میباشد که البته بستگی به نوع گندم و مقدار ناخالصیهای آن دارد.

سنسور اسکنر اثر انگشت فوترونیک نوع پیشرفته سنسور FS80 با رابط USB 2.0 بوده و در لیست محصولات تأیید شده توسط اداره کل سرویس های عمومی (GSA) در ارزیابی FIBS 201 قرار دارد. … سنسور اثرانگشتی در هنگام ثبت اولیه، دو نمونه از انگشت دریافت میکند. آزمایش اول: کد مربوط به این بخش را می توانید از اینجا دریافت کنید. به طوری که تنظیم و کنترل صحت ورود داده ها در بخش های ورود و خروج کارت ها به صورت اتوماتیک انجام می ­پذیرفت. اینک از متغیر faceCascade که در بخش قبلی تعریف کردیم استفاده میکنیم. ماهیت این الگو که از روی یک شابلون از پیش تعریف شده تولید میشود (یک استاندارد ثابت)، ماتریسی از صفر و یک میباشد. سیستم حضور و غیاب شامل دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارمندان به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل، مدیران بتوانند برای برنامه کاری و حقوق آنها برنامه ریزی کنند. کدام دستگاه حضور و غیاب را انتخاب کنیم؟ تنها تفاوت اسکنر اثر انگشت FS88HS با FS88H درگاه کارت خوان این دستگاه است، که توانایی شناسایی کارت های هوشمندی که با تکنولوژی ISO7816 سازگار است را دارد.

اسکنر اثر انگشت فوترونیک مدل FS88HS از تکنولوژی پیشرفته سنسور های CMOS و سیستم پردازش تصویری قوی برای تأمین کردن شرایط سخت استاندارد کیفیت تصویر انگشت یعنی PIV-071006 استفاده کرده است. اسکنراثر انگشت بایومینی 410 با داشتن طراحی بسیار ارگونومیک ، زیبا و دارای سنسور نوری با قدرت ۵۰۰dpi می باشد.. افق فرا ویژن و تنها شرکتی در ایران است که سنسور دستگاه حضور غیاب خود را 4 سال گارانتی میکند. همچنین تعهد و توجه عمیق در برآوردن نیازهای مشتریان، اصلی ترین هدف آن است. در باز شناخت تصویر یک چهره تصویر ورودی با توجه به اطلاعات موجود در بانک اطلاعات، مورد شناسایی قرار میگیرد. یکی از نکات قابل توجه در مورد نرم افزار شرکت آیریک، Open Platform بودن آن یعنی انعطاف پذیری برای کارکرد با نرم افزارهای جانبی استاندارد موجود در بازار جهت استفاده بهینه از قابلیت هوشمندی سیستمهای تحت شبکه می باشد. 6- جلوگیری از احتمال پایین بودن رطوبت گندم که باعث تیره شدن آرد استحصالی شده و همچنین در اثر آن استهلاک غلتکهای والس بیشتر میشود.

منابع