با توجه به اینکه برخی از علف زن ها به شکل چندکاره تولید شده است. دستگاه های حضور غیاب بسته به نوع فعالیت کسب و کار و ظرفیت تردد و پرسنل به انواع مختلفی تقسیم می گردد. شما در این بخش می توانید تمامی محصولات شرکت ماداکتو با قیمت مناسب را ملاحظه بفرمائید تنوع محصولات مانند دستگاه حضور و غیاب این امکان را به شما می دهد تا بتوانید قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید. عنبیه قسمت رنگی چشم است که ترکیبی است از نوعی ماهیچه به شکل دایره با یکسری خطوط شعاعی، لایهای یا توری مانند که در پیش از تولد انسان شکل گرفته است و تا زمان مرگ تقریباً هیچ تغییری نمیکند. ماجرای زنی که اثر انگشت ندارد! … قیمت انواع دستگاه علف زنی - قیمت و معرفی کالا. البته در این سیستم وسیله ای جهت کنترل تردد افراد به جای یکدیگر وجود ندارد در نتیجه امکان کارت زنی افراد به جای هم وجود دارد. ۴٫ صحت: هیچ تاییدی در صحت ثبت دستی زمان توسط کارمند وجود ندارد. سیستم ورود و خروج قابلیت محاسبه اتوماتیک کارکردها و غیبت ها را دارا می باشد از قابلیت های دیگر سیستم ورود و خروج امکان مدیریت دستی اطلاعات برای مدیران سیستم و ارسال اطلاعات به سیستم کارتابل الکترونیکی می باشد. این سیستم کلیه عملیات مورد نیاز را که قبلاً در قالب دفاتر و سیستمهای دستی یا کاردکس انبار انجام میگرفت را با اضافه نمودن آخرین استانداردهای موجود بهصورت خودکار و با قابلیتهای بیشتر در اختیار شما قرار خواهد داد. بسیار خوب است بدانید که شما چه تعداد دستگاه حضور و غیاب نیاز دارید و جایی که برای آن در نظر گرفته اید دارای چه امکاناتی می باشد.

 

در کنار هر دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد، یک نرم افزار نیاز است که بتوان انواع گزارش را از اطلاعات خام دستگاه گرفت. این سیستم جز زیر سیستم های نرم افزار هوشمند یکپارچه مدیریت منابع انسانی می باشد. نرم افزار یکپارچه حضور و غیاب علم گستر صدف ، امکان کنترل حضور وغیاب را از هر نقطه وزمانی فراهم می سازد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. چند دستگاه حضور و غیاب برای مدرسه شما مورد نیاز است ؟ نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته یک سیستم حضور و غیاب حرفه ای با تمامی امکانات نسخه پایه است که ظرفیت ها و قابلت های ویژه ای به آن اضافه شده. نرم افزار انبارداری میزان نرم افزاری حرفه ای با هدف مدیریت نگهداشت دقیق آماری و ریالی کالاها طراحی و پیادهسازی شدهاست.

 

نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته نسخه حرفه ای یک سیستم جامع و کامل جهت محاسبه کارکرد پرسنل و ارائه گزارش به مدیران است . دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره RF900 ، کامل ترین دستگاه تولید جهان گستر است. دستگاه ثبت تردد و کنترل دسترسی G3 یکی دیگر از محصولات شرکت ZKTECO و یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در نوع خود محسوب می شود. 3-نوع ارتباط با دستگاه حضور و غیاب جهت خواندن ترددها ، یکی دیگر از مواردی است که باید بهنگام خرید توجه داشته باشید و با امکانات و بستر ارتباطی شرکت خود تطابق دهید. در تقسیم بندی دیگر، نرمافزار افزار های حضور و غیاب به دو دسته نرمافزار های ویندوزی و نرمافزار های تحت وب تقسیم می شوند. با استفاده هر چه گستردهتر از سیستم های کامپیوتری در امور مختلف اداری ، نقش نرمافزار مناسب و بهینه در این سیستم ها بسیار ضروری بوده و در این بین سیستم های کنترل کارکرد از جایگاه خاصی برخوردار هستند .

  • درگاه یو اس بی
  • همگامسازی با موقعیت جغرافیایی
  • مجهز به GPS داخلی برای موقعیت یابی
  • امکان درخواست کالاهای مصرفی از انبار مصرفی
  • حفظ حریم خصوصی

اجزا سیستم میتواند فقط یک نرمافزار باشد که تصاویر دریافتی از دوربینهای مدار بسته به تلویزیونی (cctv) را پردازش میکند یا یک سیستم کامل شامل دوربینها، ایستگاههای کاری و پردازشگر نهایی باشد. ما در این مطلب برای شما مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بیان می کنیم. برای خرید ساعت حضور و غیاب ابتدا باید کاربرد آن را برای سازمان خود مشخص کنید. نرم افزار حضور و غیاب فوق صرفه جویی در زمان قابل توجهی را برای صاحبان مشاغل و مدیران امور انسانی و مالی جهت محاسبه ساعت حضور و غیاب پرسنل بدنبال خواهد داشت . نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته مناسب برای محیط های متوسط و بزرگ که تعداد پرسنل آنها کمتر از 200 نفر است ,بسیار ایده آل می باشد. در نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته می توان 12 شیف کاری برای حداکثر 200 نفر پرسنل ایجاد کرد . سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . پس از ارتباط دستگاه با کامپیوتر نرم افزار کشت و نگهبانی را بر روی سیستم نصب و اجرا نمایید.

مشخصات کاملتر نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته و قیاس با نسخه های دیگر در جدول زیر آمده است . دستگاه حضور و غیاب کارتی یا دستگاه کارت ساعت زنی: این دستگاهها بدون تماس و لمس اثرانگشت و تشخیص چهره بوده و شناسایی تنها از طریق کد و کارت انجام میشود. پشتیبانی از سیستم های عامل مختلف از دیگر ویژگی های دستگاه های اسکنر اثر انگشت است که بر میزان کاربری آن ها تاثیر مثبت و مستقیمی دارد. ۹- تشخیص هویت، در سیستم های تشخیص هویت مشخصه بیومتریک فرد به سیستم ارائه میشود و سیستم با جستجوی پایگاه اطلاعات مشخصات فرد را در صورت موجود بودن استخراج میکند. ۴- ماژول پایگاه دادهها: این ماژول برای تعریف، نگهداری و واکشی قالب چهره کاربران را بر عهده دارد. برای بدست آوردن یک تصویر با کیفیت خوب و متمرکز باید چشمها نزدیک دوربین قرار گیرد و این موضوع و اینکه از اشعه لیزر استفاده میشود باعث شده افراد زیادی به این روش علاقه نشان ندهند. سپس تصویر بدست آمده تحت فرایندهای محاسباتی و عملیاتی پیچیده برای استخراج اطلاعات مربوط به ویژگیهای سطحی چهره و تجزیه اطلاعات کلی تصویر قرار میگیرد.

۲- ماژول مخصوص تشخیص و استخراج اطلاعات: تصاویر بدست آمده توسط این ماژول در ابتدا ارزیابی محتوایی شده و دادههای نامربوط ازقبیل پس زمینه، موها و گردن و شانه و غیره حذف و تنها محتوای ناحیه چهره را شناسایی میکند. در طول تعریف ماژول سنسور تصاویر را ثبت کرده و مجموعه این تصاویر همان گالری تصاویر را ایجاد میکند که در مرحله طبقه بندی مورد استفاده قرار میگیرد. روش تشخیص چهره در تصاویر دوربین مداربسته بسیار پیچیده است . نرم افزار حضور و غیاب «تایمنیکس» جایگزین بسیار خوبی برای دستگاه حضور و غیاب(دستگاه ساعتزن) است. از دیگر ویژگی های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو Fara Techno F400 می توان به امکان تعریف مدیر باشد تا هر شخص به جز مدیر نتواند به منوهای آن دسترسی داشته باشد. S12 ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان است که کوچکترین و ارزانترین دستگاه ضبط مکالمات تلفنی خانگی برای یک خط میباشد. در حقیقت در این مرحله تصویر خروجی که بایستی توسط ماژول طبقهبندی کننده برای تعیین هویت و تشخیص چهره مورد استفاده قرار میگیرد.