نرم افزارهای موبایلی حضور و غیاب بیشتر برای مشاغلی که ایجاب می کنند کارمند در محیط بیرون از اداراه حضور داشته باشد، استفاده می شوند. دستگاه های حضور و غیاب همیشه در مکان ثابتی قرار گرفته و از این رو توانایی جابجایی برای مشاغلی که عمدتا محل انجام آن در محیط بیرون از اداره می باشد، مشکل خواهد بود. از طریق صفحه کلید لمسی AC 2200 میتوان برای استفاده کارتی و یا اثر انگشتی، رمز تعریف کرد. دارای صفجه نمایش عریض تمام لمسی LCD می باشد و یکی از بهترین رابط های گرافیکی کاربری را فراهم می سازد . یعنی هر سه گزینه حضور و غیاب، کارت تغذیه و کارت کتابخانه توسط یک کارت فراهم می گردد. در هرحال، حداقل میزانی از گزارش ها را فراهم و نمایی کلی از وضعیت حضور و غیاب کارکنان درون شرکت را به مدیر یا مسئولی که خارج از شرکت است، ارائه کند. با خرید اپلیکیشن حضور و غیاب آنلاین اتنسی برای شرکت و یا مجموعه خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان خود در هر لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.

  • شخیص چهره و کارتی
  • دارای صفحه کلید جهت نما به صورت دستی می باشد
  • 3- قرارداد کار معین
  • طراحی زیبای ارگونومیک
  • افتادن خط و نویز در صفحه نمایش دستگاه حضور و غیاب
  • نمایش جزئیات سابقه تاخیر و غیبت هر دانش آموز

با استفاده از این ترفند اینستاگرام، قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب  عکسها از اینستاگرام پاک نمیشوند بلکه از روی پروفایل شما پاک شده و دیگران قادر به مشاهدهی آنها نخواهند بود. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. در این پروژه هوشمندسازی گروه طلای نرم LED هایی در سالن مدرسه جهت نمایش تصاویر دانش آموزان و مشخصات آنها همچنین تصاویر پرسنل و مشخصات آنها نصب خواهد گردید. نرم افزار مدیریت مدرسه توانا به جرات قدرتمندترین نرم افزار اتوماسیون مدارس می باشد که با داشتن زیربخش های مستقل زیر توانسته رضایت مدارس و اولیای دانش آموزان را جلب نماید. ابعاد دستگاه حضور غیاب زد کی تی اکو مدل G3 برابر با ۹۶۰۹ × ۱۷۱٫۸ × ۱۹۹٫۲ میلی متر است. اکنون این نرم افزار حضور و غیاب چه امکاناتی را قرار است در اختیار ما قرار دهد؟ ارزش پیشنهادی نرم افزار موبایلی حضور و غیاب امروزه اهمیت بسیار بیشتری از قبل دارد. این شاید مهم ترین کاری باشد که یک نرم افزار موبایلی حضور و غیاب برای مدیر نرم افزار انجام دهد. در واقع در این حالت بسیاری از امور کنتر تردد و مدیریت پرسنل برای کارمندان ساده تر و سریع تر انجام می­ پذیرد. با استفاده از اپلیکیشن نرم افزار حضور و غیاب کارکنان می­ توانند از نگرانی های مربوط به بی نظمی، وابستگی به دستگاه های کنترل تردد، نگهداری کارت های حضور و غیاب و موارد مشابه رهایی یابند.

 

راهنمای دستگاه حضور و غیاب جهان گستر V800

 

برخی امکانات دیگر نیز وجود دارند که در جای خود می­ توانند بسیار کاربردی باشند اما تنها در برخی برندهای خارجی موجود هستند. برای این کار روی عکس بزنید و سپس روی نام کاربری خود زده و گزینه «Show on My Profile» را انتخاب کنید. همانطور که میدانید امروزه تقریبا درهر شرکت وسازمانی برای بررسی و چک کردن ساعات حضوری ککا رمن ددر دفترکار یا ش ، از دستگاههای حضور و غیاب استفاده مینمایند . مهم ترین عملکرد در کل سیستم حضور و غیاب دریافت گزارشات است. قرار داده خواهد شد که همین موارد به صورت اتوماتیک بر روی گوشی اولیا نیز قابل مشاهده است. اما در صورتی که از قابلیت Fake Diagnosis استفاده شود، ۵/۱ ثانیه زمان می برد تا علاوه بر اتصال به سرور اثر انگشت تقلبی را تشخیص دهد. پیامک ورود و خروج و تاخیر و غیبت دانش آموز در کسری از ثانیه در همان لحظه کارتزنی برای گوشی والدین بصورت خودکار ارسال می گردد. در صورتی که دانش آموز یا پرسنل تا موقع مقرر در نرم افزار در مدرسه کارت نزنند پیامک غیبت تشخیص و تفسیر حالت های چهره طرف مقابل در مذاکره و یا عدم کارتزنی ارسال خواهد شد.

 

دستگاه ساعت زنی

 

دستگاه حضور و غیاب مدارس توانا یک سیستم کاملاً هوشمند و اتوماتیک طراحی دستگاه حضور وغیاب ارزان شده ویژه مدارس می باشد که گروه طلای نرم اولین بار ایده اتصال برنامه به یک LED جهت نمایش و کنترل تردد دانش آموزی را ارائه نمود. با زمانگیری پرتال شما می توانید به کارمندان تان URL دهید و یا میانبری ویژه برای شان ایجاد کنید تا با ID و یا pin خود ساعت ورود و خروج را ثبت کنند. گروه طلای نرم تجربه ای موفق را در عرصه هوشمندسازی مدارس با ارائه ایده های خلاق و منحصربفرد را به ویژه در مدارس ابتدایی گذرانده است. برخی از سیستمهای امنیتی بیومتریک با استفاده از نرمافزارهای تشخیص چهره انسان و دوربینهای فیلمبرداری دیجیتال، هویت فرد را تایید میکنند. هنگامی که با افراد ثبت شده همگام می شود، زنگ تطبیق چهره در زمان واقعی نمایش داده می شود و سابقه هشدار را در لیست نشان می دهد. یکی اینکه ما یک نرم افزار تحت وب داریم که می توانید با استفاده از مرورگر موبایلتان آن را اجرا کنید.