دستگاه حضور و غیاب

از مهمترین قابلیتهای هر سیستم امکانات مربوط به گزارش دهی میباشد.سیستم اطلس حضور و غیاب نیز گزارشات کاربردی و منحصر بفردی را ارائه میدهد.لازم بذکر است که گزارشات به دو دسته شبکه ای و نموداری نمایش داده میشوند. درگاههای ارتباطی دستگاه حضور و غیاب تیارا شامل Wi-Fi 802.11g , USB 2.0 , Weigand , RS485 , RS232 و شبکه LAN با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه می باشد. 1. با وجود سنسور های زبر و زرنگ تعبیه شده در این دستگاه خبری از تفلب و میانبر نیست ؛ چه در شناسایی با اثرانگشت و چه با تشخیص چهره ! مدل دیگر در این مجموعه «دستگاه حضور و غیاب کارتی بدون تماس مایفر» است که تنها تفاوت این دستگاه با مورد قبلی در این است که در دستگاه مایفر از کارت هوشمند حافظه دار استفاده می شود. دستگاه حضور و غیاب کارتی  ارزان دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست.

 

قیمت دستگاه ثبت اثر انگشت

 

شرکت ما با توجه به متخصصان کاربلد در این حرفه توانسته است انواع دستگاه های حضورغیاب را با ویژگی های مختلف برای افراد به وجود آورد. برتری روش سه بعدی در همین سرعت بالای شناسایی و عدم وابستگی به حرکت و جا به جایی صورت است. نکته قابل توجه در مورد این سیستم این که برای استفاده از آن می بایستی پلاک خودرو ها تمیز و قابل خواندن باشند به قیمت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی اضافه این که دوربین و سِروِر می تواند مجموعه را با هزینه بالایی مواجه کند. امکانات این دستگاه شامل کارتخوان بدون تماس آن میباشد که این امکان را میدهد به وب سایت بروید که ارتباط فزیکی با دستگاه برقرار نشود و این خود نیز طول عمر دستگاه را زیاد میکند . دستگاههای ورود و خروج میتواند به صورت انگشتی - کارتی و یا کد عبور باشد یک سری از دستگاههای حضور و غیاب هم دارای دوربین میباشند که بر اساس تشخیص چهره ورود و خروج افراد را ثبت میکند . ۹- تشخیص هویت، در سیستم های تشخیص هویت مشخصه بیومتریک فرد تقلب کارمند  به سیستم ارائه میشود و سیستم با جستجوی پایگاه اطلاعات مشخصات فرد را در صورت موجود بودن استخراج میکند. پس از سال ها بهبودی و تلاش توانسته ایم محصولی مقرون بـه صرفه با امکاناتی باور نکردنی در بـازار ارائه کنیـم .

 

نرم افزار حضور و غیاب اندروید

 

در بخش بعدی به معرفی دو عنصر بعدی الگوریتم Viola Jones یعنی Integral Image و Cascading خواهیم پرداخت. از موارد رعایت شایسته سالاری در سازمانها میتوان رعایت رفتار بی طرفانه در پرداخت حقوق در بین کارمندان را نام برد. شعبهای از رستورانهای زنجیرهای کی اف سی در شهر هانگزو چین گزینهای را برای پرداخت پول در نظر گرفته که مشتریان میتوانند تنها با یک لبخند هزینه غذای خود را پرداخت کنند. در سیستم پلاک خوان، دوربین و سِروِر در مجموع، با خواندن پلاک خودرو  مسیر عبور و مرور را باز می کند. نکته قابل توجه اینکه برخی از انواع دستگاه کنترل تردد دارای چند ویژگی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب هستند و می توانند همزمان دارای قابلیت کارت خوان، تشخیص چهره و یا تشخیص اثر انگشت نیز باشند. استفاده از این روش نتایج امیدوارکننده ای را در تشخیص حالات زنده و جعلی اثر انگشت داشته است. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.




     
  • بلوتوث نسخه 3.0



  •  
  • صفحه نمایش لمسی تمام رنگی 5.7inch VGA Color-Touch-screen



  •  
  • امکان تعریف آلارم های زمان بندی شده



  •  
  • شناسایی اثر انگشت تا 3000 الگو



  •  
  • دستگاه حضور و غیاب دنیای پردازش مدل Multibio700



  •  
  • قابلیت اتصال به تمامی سنسورهای موجود



  •  
  • سهولت در نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب



  •  
  • #قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی


 

این دستگاه با دارا بودن منوی فارسی و انگلیسی امکان ارتباط خوبی با کاربر را مهیا ساخته که میتوانید بسته به نیاز یکی از آنان را انتخاب نمایید. اگر تعداد کارمندان شما زیاد است، شما باید دستگاهی را انتخاب نمایید که حافظه ذخیره سازی اطلاعات ترددها و پرسنل آن زیاد باشد. یک سر این داستان به زمان شناسایی این دستگاه برمیگردد و سر دیگر به حافظه مدل Fara Af 390w ! مناسب کارخانجات، کارگاه ها، تولیدی ها، باشگاه ها، مراکز ورزشی، انواع شرکت ها، بیمارستان ها، و بسیاری از اصناف دیگر. همچنین حالات ترکیبی دیگر نیز برای ثبت تردد می تواند انجام شود. از مزایای نصب پایگاه داده میتوان به کاهش اختلاف بین کارمندان و کارفرما،استفاده در مبادی قانونی در صورت نیاز، و نیز قابلیت نگهداری امن اطلاعات و سهولت بازیابی داده های ثبت شده اشاره نمود. شما می توانید برای دیدن قیمت دستگاه حضور و غیاب  بهترین مزایای iClock360 را دریافت کنید. با استفاده از انواع این دستگاه ها و کنترل ورود و خروج افراد می توان امنیت مجموعه را تا حد زیادی افزایش داد.