نرم افزار حضور و غیاب

اما با توسعه و گسترش شرکت ها، تعداد مهمانان و مراجعین آنه ا نیز بیشتر می­ شود. بهمراه نرم افزار رایگان حضور و غیاب و محاسبه کارکرد بدون محدودیت تعریف تعداد پرسنل و شیفت. در ادامه با نرم افزارها و برخی سخت افزارهای کنترل تردد آشنا می شویم. برخی مواقع تصمیم بر در نظرگیری محل های ملاقات ویژه در سازمان می ­شود که می ­توان این گزینه را به نرم افزار نیز تعریف کرد تا مراجعین از محل ویژه ملاقات اطلاع یابند. چرا مدیرها از دستگاه حضور و غیاب استفاده می‌کنند  برخی مواقع نیاز به دسترسی به سوابق مهمان قبل از انجام ملاقات احساس می­­ شود؛ از این رو نرم افزار تمامی سوابق جلسات مهمانان را ثبت می­ کند تا در صورت لزوم به سوابق آنها دسترسی داشت. حتی در برخی سازمان ها، داشتن تعداد بالای مراجعین روزانه یکی از بخش های اصلی آن سازمان محسوب می­ شود. نوع شناسایی و تعداد آن نیز که بر اساس کارت، کد و چهره و اثر انگشت باشد نیز روی قیمت دستگاه موثر است.

قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان

به طور مثال در این مرحله فرد به هنگام ورود انگشت خود را جلوی وب سایت دستگاه اکسس کنترل اثر انگشتی در قسمت ورودی قرار می دهد تا دستگاه اثر انگشت وی را اسکن و شناسایی کند. برای مثال دستگاهی که تنها دارای کارت خوان است، از دستگاهی که دارای حسگر اثر انگشت باشد قیمت کمتری دارد و هردوی آن ها از دستگاه تشخیص چهره قیمت پایین تری دارند. اینجا سپس اطلاعات فرد به نرم افزار کنترل تردد منتقل می شود تا برای بررسی تشخیص هویت شخص با اطلاعات موجود در پایگاه داده نرم افزار مطابقت داده شود. امروزه نرم افزار های کنترل دسترسی فراوانی با قابلیت های متعدد در بازار وجود دارد که به اختصار نام چند مورد از آن ها را ذکر می کنیم. در مواردی ممکن است نیاز به درخواست مجوز برای ملاقات از درون سازمان و توسط ملاقات شونده باشد که این مورد هم توسط نرم افزار قابل انجام است.

ساعت حضور غیاب

گروه طلای نرم ارائه دهنده نرم افزار مدیریت هوشمند مدارس توانا است که یکی از زیربخش های اصلی این سیستم ، ماژول حضور و غیاب هوشمند دانش آموزی و پرسنلی می باشد . محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. پرسنل می توانند از وضعیت ورود و خروج های ثبت شده خود در هنگام ارسال درخواست مرخصی و ماموریت و در همان فرم مطلع گردند . پرسنل می توانند از آخرین وضعیت مانده مرخصی خود تا آخر ماه ، دوره و سال در هنگام ارسال درخواست مرخصی مطلع گردند . انجام ژستهای مختلف و حتی چرخاندن سر میتواند تا حدی برای نرم افزارهایی که از دوربینهای IR استفاده میکنند قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هم مشکلساز باشد. انواع دستگاه های حضور و غیاب کارتی - انگشتی - تشخیص چهره با نرم افزار رایگان . از انواع دستگاه های کنترل تردد خروجی می توان به گیت کنترل تردد، اکسس کنترل درب و قفل های برقی اشاره کرد. پس از بررسی، تأیید یا عدم تأیید صلاحیت آن فرد از طریق نرم افزار کنترل دسترسی به دستگاه های اکسس کنترل خروجی مانند گیت کنترل تردد، اکسس کنترل درب، قفل های برقی و مواردی از این قبیل ارسال می شود. به طور کلی دستگاه های نرم افزار تشخیص عنبیه اکسس کنترل تردد دارای یک یا چند رله می باشند که دستگاه پس از تشخیص صلاحیت ورود افراد برای فرمان دادن به قفل برقی به منظور باز شدن درب از آن ها استفاده می کند.

  • جعبه امانات الکترونیکی
  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد
  • ثبت ورود و خروج افراد شرکت در سخت افزار نصب شده
  • امکان ثبت 50000 تردد
  • دکمه «ثبت» را کلیک نمایید

سیستم های تشخیص هویت به طور اساسی جرم خرده فروشی را کاهش می­ دهند. در واقع می توان گفت گروه نرم افزاری ویسمن با ارائه نرم افزارهای تخصصی خود در حوزه کنترل دسترسی درصدد است به مدیران کمک کند تا به مکان های مهم و مورد توجه خود نظم و انضباط دهند. توضیح : مشخصات دانش آموزان به صورت جدولی شامل نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، مقطع و پایه تحصیلی در سایت ارائه گردد . در این قسمت می بایست طرق مختلف ارتباط با مدرسه مانند پست الکترونیکی ، شماره تلفن ، شماره نمابر و نشانی پستی مدرسه ارائه گردد . با اپلیکیشن حضور و غیاب با استفاده از تلفن های هوشمند کارمندان را نام دستگاه حضور و غیاب زمان کار به آسانی رصد کنید. دستگاه Biostation A2 همچنین قابلیت استفاده به عنوان تلفن تصویری را دارد و از ویژگی های wifie ، poe بهره مند است واز طیف گسترده ای از کارت های RF را جهت انطباق پشتیبانی می کند.