دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

هرچه تعداد پرسنل شرکت بیشتر باشد، تعداد ترددهایی که در حافظه در یک ورود یا خروج ثبت می شود،افزایش می یابد و بالطبع حافظه دستگاه زود پر خواهد شد . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. همچنین استفاده از گیت های کنترل تردد نیز در کنار این دستگاه ها از ورود افراد متفرقه جلوگیری نموده و کلیه ترددها ثبت می نماید . کارت هوشمند یکی از روش های مناسب برای ثبت زمان ورود و خروج افراد (حضور و غیاب) می باشد. دستگاه حضور و غیاب تحت شبکه دارای یک قلب سیستم است که متشکل از یک کامپیوتر مرکزی و نرم افزار هوشمند سیستم می باشد. سیستم شناسایی چهره، یک سیستم بیومتریک است که با استفاده از روشهای هوشمند اتوماتیک، هویت هر فرد نحوه‌ ی کار با دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را بر اساس ویژگیهای او تشخیص داده و تایید می کند. دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل «TA-100» محصولی با قابلیت تشخیص سریع اثر انگشت است. دستگاه های حضور و غیاب با وجود یکسان بودن نقش اصلیشان، اما امکانات و ساختارهای بسیار متفاوتی دارند. اما دسته سوم راکه کارشناسان امنیت تشکیل میدهند به این دلیل به دنباله کد ست گاه حضور و غیاب هستند که بتوانند آسیب پذیری هایس یست م را شناسایی کرده ودرنهایت جل و یا ین نقاط ضعف رابگیرند . سیستم حضور و غیاب یا ساعت حضور غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج کارمندان در یک محیط کاری به کار میرود تا با توجه به کارکرد هر یک از پرسنل مدیران بتوانند حقوق و دستمزد پرداخت کنند.

ساعت زن انگشتی

برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین کرج ارائه دهند. این دستگاه شامل ۱۲ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در مشهد با ما تماس بگیرید. همچنین ممکن است در برخی مراکز به دلایل مختلف استفاده از تجهیزات شبکه غیرممکن باشد که در آن صورت استفاده از حافظه های جانبی USB راهکاری کاربردی خواهد بود. و یا شاید با توجه به ساختار و مواد به کار رفته در ساختمان مورد نظر، امکان استفاده نرم افزار حضور غیاب چیه  از تجهیزات بی سیم نباشد. دستگاههای حضور و غیاب با توجه به تکنولوژی مورد استفاده در آن، دارای تنوع قیمتی می باشد. این مدل با توجه به طراحی و اندازه های کوچک آن گزینه ای بسیار مناسب جهت بکارگیری در محیط شرکت ها و کسب و کارهای کوچک می باشد. اگر تعداد پرسنل شما کم است و دارای محیط کاری اداری هستید و امکان مدیریت ورود و خروج کارکنان آسان است، کارتخوان و یا سنسور اثر انگشت گزینه به صرفه و مناسبی است و جوابگوی کارتان خواهد بود. اگر پرستار هستید و دستکش مانع از استفاده از تکنولوژی اثرانگشت می باشد ، قطعا تشخیص چهره یا پسورد گزینه های جایگزین خوبی می باشند .

دستگاه حضور و غیاب کارتی شرکت تیک تاک اغلب شاکل تشخیص چهره و اثرانگشت می باشند. خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج  لینک منبع خود را ثیت مینمایند. دستگاه کنترل دسترسی یا همان حضور و غیاب در انواع مختلف تولید می شود که جدید ترین مدل این تکنولوژی قابلیت شناسایی از طریق چهره را داراست. این قابلیت به سیستم کمک می­کند که حد متناسبی از امنیت و راحتی را در کاربردهای مختلف و برای کاربر نهایی فراهم آورد. به طور خاص، سیستم های بیومتریک به طور گسترده در مراکز اختصاصی امنیتی خارجی مورد استفاده فراوان قرار می گیرند تا سخت گیری های امنیتی که مدنظر مشتریان است را فراهم آورند. قابلیت تنظیم تغییر ساعت دستگاه کارت زن به صورت اتوماتیک در ابتدای سال و ابتدای پاییز - نرم افزارهای تحت ویندوز وتحت شبکه امکان کنترل حضور و غیاب وب سایت  را از هر مکان و زمانی فراهم می سازد.

  • محصولات سیستم آنلاین مدیریت کتابخانه
  • بسته هتل ها و تالار های پذیرایی
  • قابلیت تعریف آلارم در زمان های خاص (مثلا زمان ناهار)
  • سیستم باید مستقل از سخت افزار باشد
  • ثبت تاریخ روز جاری بصورت اتوماتیک
  • کنترل تردد با استفاده از تکنولوژی آیبیکن (iBeacon)
  • امکان پخش پیغام صوتی 

یکی از این موارد کنترل و نظارت بر ورود و خروج کارمندان و همچنین محاسبه حقوقشان بر اساس این اطلاعات است. تصور نمایید که برای کارکنان بخش حسابداری چقدر سخت خواهد بود که بخواهند ساعت های ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقیق و بدون هیچ گونه خطا در انتهای هر ماه قیمت دستگاه ثبت اثر انگشت محاسبه نمایند. با استفاده از دستگاه حضور غیاب پرسنل به محض ورود باید کارت یا اثر انگشت خود را بر روی دستگاه ثبت نمایند و یا از طریق چهره ورود خود را ثبت نمایند. کاربرد این دستگاه به قدری زیاد است که قیمت دستگاه حضور غیاب برای هر شرکت به صرفه است و می توانند یکی از انواع آن را خریداری نمایند. بزرگی و کوچکی مجموعه کاری و بستر سخت افزاری موجود در شرکت شما، عامل مهمی در انتخاب ابزار انتقال داده است. FUNCTION KEY، قابلیت ثبت ۱۲۰۰ الگوی چهره و۱۰۰۰۰ عدد کارت و۱۰۰۰۰۰ عدد رکورد دارای سیستم عامل لینوکس.

در مدل های قدیمی تر، معمولا از یک عدد کارت شناسایی استفاده می شد که نیاز بود تا در قسمتی از دستگاه کشیده شده و اطلاعات کاربر ثبت گردد. برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. از طرفی کارمندی که ببینید بایت چند دقیقه تاخیر و یا چند دقیقه زودتر رفتن قرار است مبلغی از حساب او کم شود در ساعت ورود خروج خود دقت بیشتری می کند. مثلا اگر ظرفیت ذخیره اثر انگشت در یکدستگاه 5.000 نمونه باشد و شما بخواهید  

از هر شخصی دو نرم افزار حضور و غیاب نمونه اثر انگشت تعریف و ذخیره کنید، حداکثر می توانید از 2.500 نفر در این دستگاه نمونه گیری کنید. 2- ظرفیت: میزان ظرفیت و یا حافظه دستگاه های حضور و غیاب را از دو جهت می توان مورد بررسی قرار داد. مثلا اگر شما دارای 500 نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت 20.000 تردد را دارد. که پرسنل هم می تواند  با اثر انگشت و هم با کد ( رمز) تردد خود را ثبت نماید.