کارمندان شما سخت برای شما و برای مشتریان شما کار می کنند. این را بپذیریم: افراد شما تجارت شما را ادامه می دهند.

مطمئناً شما می خواهید دستمزد مستحق خود را به مردم خود پرداخت کنید و می خواهید به طور ثابت به آنها پرداخت کنید. اما مدیریت غرامت نیروی کار شما همیشه آسان نیست. در حقیقت ، گاهی اوقات می تواند کاملاً پیچیده باشد.

به همین دلیل بسیاری از شرکت ها به نرم افزار حقوق و دستمزد ، یک سیستم داخلی یا ابری که به اطمینان از پردازش و پرداخت صحیح حقوق و دستمزد شرکت بدون مشکل کمک می کنند ، اعتماد می کنند. اگر هنوز دستمزد خود را با دست و یا کاغذ تکمیل می کنید ، خود را در برابر اشتباهات پرهزینه باز نگه می دارید. سرمایه گذاری در نرم افزار حقوق و دستمزد می تواند باعث صرفه جویی در وقت ، استرس و بله حتی پول شما شود.

تعیین حقوق و دستمزد کارمندان

نرم افزار حقوق و دستمزد امروزه به عنوان یکی از نرم افزار های مهم سازمانی شناخته می شود.
محاسبه حقوق و دستمزد در هر سازمان، وابستگی بسیاری به زمان کارکرد پرسنل دارد؛ اینجاست که ارتباط بین حقوق دستمزد و حضور و غیاب اهمیت پیدا می کند!
در تمام نرم افزارهای حقوق و دستمزد، پارامترهای ثابتی وجود دارد مثل: حقوق پایه، حق سنوات، حق اولاد و …
و یکسری پارامترها هم فرمولی هستند، مثل: اضافه‌کار کسرکار تاخیر و تعجیل و …
از مزیت‌های نرم افزار حقوق و دستمزد جهان گستر این است که به دلیل وصل بودن نرم افزار به دستگاه حضور و غیاب، دست کاربر برای تعریف پارامترهای مختلف کاملا باز است.
به طور مثال، در همه‌ی نرم افزارهای حقوق و دستمزد ماهیتی به اسم اضافه کار وجود دارد، در نرم افزار شرکت جهان گسترپارس به دلیل اینکه مستقیما به سیستم حضور و غیاب وصل می‌باشد، می‌توان آن را به اضافه کار اول وقت، اضافه کار آخر وقت، اضافه کار خارج از وقت و اضافه کار در روزهای تعطیل تقسیم کرد.
یعنی همه‌ی دفعاتی که به طور مثال، با استفاده از دستگاه اسکنر اثر انگشتی، حضور خود را به ثبت رسانده‌اید، به نرم افزار حقوق و دستمزد وصل می‌شوند و در آنجا به صورت دقیق بررسی و محاسبه می‌شود.
و همچنین می‌توان رقم و شیوه‌ی محاسبات خاص خودش را در نظر گرفت.