گزارش های دسترسی را مرور کنید
اگر شما در حال تحقیق در مورد حادثه ای هستید که در اموال شما رخ داده است ، کشف اینکه کدام یک از کارمندان یا مشتریان شما حضور داشته اند می تواند به شما کمک کند یاد بگیرید که مسئول چیست. علاوه بر دوربین های نظارتی ، می توانید از یک دروازه اتوماتیک استفاده کنید که گزارش های دسترسی را ثبت می کند.

می توانید تعیین کنید چه کسی در ملک شما بوده بر اساس کد دسترسی برای باز کردن دروازه استفاده شده است. مدت زمانی که سوابق خود را نگه دارید به نیاز شما بستگی دارد ، اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند گزارش های دسترسی را قبل از حذف آنها از سیستم برای چندین ماه ذخیره کنند. وقتی مردم بدانند که شما آنها را تحت نظر دارید ، احتمال فعالیت غیرقانونی کمتری خواهد داشت.

افکار نهایی
ایمن نگه داشتن اموال شما مستلزم محدود کردن و کنترل جریان ترافیک است و استفاده از دروازه مانع خودکار به شما در رسیدن به هدف کمک می کند. دیگر نیازی به قرار دادن نگهبان در ورودی مرکز خود نخواهید داشت و کارکنان شما وقت بیشتری برای تمرکز بر مسئولیت های دیگر خواهند داشت و به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کنند.

به راحتی می توانید کدهای دسترسی را ایجاد و حذف کنید ، و هنگامی که می خواهید هزینه های اضافی خود را جبران کنید می توانید برای پارکینگ از گیت خود استفاده کنید. اگر فکر می کنید دروازه اتوماتیک برای شما مناسب است ، از شما دعوت می کنیم مجموعه ما را بررسی کنید.

دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

حضور و غیاب با اسکنر اثر انگشتی از دستگاه کارتزنی راحت‌تر است چرا که نیازی برای به همراه داشتم کارت برای ورد نیست و تنها کافیست که یکبار اثر انگشت خود را روی دستگاه ثبت کنید و از دفعات بعدی با هر بار انگشت زدن، ساعت دقیق ورود و خروجتان، به ثبت می‌رسد.

البته این دستگاه در دوران کرونا تا حد زیادی کارکرد  حقوق و دستمزد سال 99 وزارت کار خود را از دست داده است چرا که امکان  نرم افزار حقوق و دستمزد انتقال ویروش کرونا از این طریق ممکن است.

 

https://www.jahangostarpars.com/payroll-software/

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

این نوع دستگاه حضور و غیاب از انواع پیشرفته‌ی حقوق و دستمزد سال 99 جدول سیستم حضور و غیاب است که بیشتر برای سازمان‌های نظامی و امنیتی از این سیستم استفاده می‌شود.

چرا که این نوع از دستگاه حضور و غیاب به طور دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر کار احراز هویت را انجام می‌دهد و به قول معروف مو لای درزش نمی‌رود!

روش کار این دستگاه هم به این شکل است که اسکنر این دستگاه، چهره‌ی افراد را از چند جهت اسکن می‌کند و به همراه اطلاعات هر فرد، ذخیره می‌کند و از دفعات بعد دستگاه کار اسکن چهره‌ی افراد را به صورت خودکار انجام می‌دهد.

با این کار، هم احراز هویت کامل و درست انجام می‌شود و هم ساعت دقیق ورود و خروج افراد به ثبت می‌رسد. همه‌ی این روش‌ها و دستگاه‌ها کاربردی و مفید هستند ولی هرکدام، معایب و مشکلات خاص خودشان را دارند.

بیشتر مواقع پیش می‌آید که افراد به دلیل مشغله و مشکلاتی که در محل کار با آن مواجه هستند، گاها فراموش می‌کنند که در هنگام ورود و یا خروج از شرکت، حضور خود را به وسیله‌ی دستگاه کارتزنی، اسکنر اثر انگشتی و سایر روش‌ها، به ثبت برسانند. 

برای حل این مشکل، شرکت جهانگستر پارس بهترین راهکار را ارائه داده است. در ادامه با ما همراه باشید تا این راهکار را بررسی کنیم.