گیت کنترل تردد از انواع دستگاه‌های اکسس کنترل و کنترل ورود و خروج است که تا الان در بسیاری از مکان‌های عمومی نظیر مترو و بی آر تی با آن مواجه شده‌ایم. گیت‌های کنترل تردد، در دو نوع شیشه‌ای و دو اهرمی وجود دارند.

برای رد شدن از هر دوی این دستگاه‌ها، نیاز است که به روشی، فرمان باز شدن به آن‌ها داده شود. فرمان باز شدن به گیت‌های کنترل تردد عموما از طریق کلید سوئیچ کارت و … انجام  م‌یشود. و بعد از اینکه فرمان داده شود، بسته به نوع دستگاه، افراد اجازه‌ی تردد از گیت را دارند.

اگر از نظر کنترل ترافیک در حال اجرای موانع امنیتی هستید ، موانع اتوماتیک می توانند مزایای اضافی دیگری را فراهم کنند که موانع دستی نمی توانند. موانع خودکار را می توان با لوازم جانبی اختیاری مختلف مانند ANPR پیاده سازی کرد تا اطمینان حاصل شود که ترافیک به راحتی و بدون نیاز به پشتیبانی دستی در محل شما جریان می یابد.

این امر باعث می شود موانع اتوماتیک مخصوصاً برای مشاغل بزرگتر که روزانه تعداد زیادی کارمند و بازدید کننده از محل کار خود وارد و خارج می شوند ، مفید واقع شود و این باعث می شود مانع امنیتی دستی نامناسب باشد.

انعطاف پذیری
مزیت اصلی موانع امنیتی خودکار نسبت به همتایان دستی آنها انعطاف پذیری است که ارائه می دهند زیرا می توان آنها را به طرق مختلف برنامه ریزی و استفاده کرد.

از موانع امنیتی خودکار نه تنها می تواند برای پارکینگ ها و کنترل ترافیک استفاده شود بلکه برای ایمن سازی محل کار در خارج از ساعت و همچنین ایده آل برای مالکان خصوصی که ممکن است مسیرها یا جاده های طولانی تری به عنوان بخشی از دارایی خود داشته باشند ایده آل است. آرزوی امنیت

علاوه بر این ، موانع امنیتی اتوماتیک به راحتی و با سیستم های اضافی قابل اجرا هستند زیرا نیازی به ورودی دستی ندارند ، و آنها را برای اکثر مشاغل مدرن که شاید تعداد کارکنان کمتری دارند یا توانایی استخدام شخصی برای باز کردن ، بستن و ایمن سازی دستی را ندارند ، ایده آل است. در صورت لزوم مانع.

https://blog.ir/panel/cardtimeattendance/post_edit/205

قابلیت اطمینان
به دلیل ماهیت الکترونیکی موانع امنیتی خودکار ، معمولاً قابل اطمینان تر به نظر می رسد زیرا عبور از آن برای مجرمان دشوارتر است در حالی که موانع دستی اغلب توسط مجرمی که قصد ورود به محل یا اموال شما را دارند ، به راحتی قابل عبور هستند.

در حالیکه موانع اتوماتیک در مقایسه با نمونه های دستی خود مزایای اضافی زیادی را به همراه دارند ، مواردی وجود دارد که مانع دستی عمدتاً به دلیل اینکه نیازی به منبع تغذیه ندارد ، م effectiveثرتر است.

موانع دستی می توانند به ویژه در مناطق روستایی که برای مکانهایی که به یک راه حل ساده تر و شاید مقرون به صرفه تر نیاز دارند ، مفید باشند زیرا موانع امنیتی دستی معمولاً در کوتاه مدت ارزان تر هستند.

در نهایت ، این به نیازهای شخصی شما بستگی دارد و اگر مطمئن نیستید بهتر است از تامین کننده خود بپرسید.