5 بهترین نرم افزار مدیریت حضور و غیاب رایگان برای ویندوز

 

در اینجا لیستی از بهترین نرم افزارهای مدیریت حضور و غیاب رایگان برای ویندوز وجود دارد . این نرم افزار به شما کمک می کند تا حضور کارمندان را مدیریت و ردیابی کنید. با ثبت زمان ورود و خروج کارمندان می توانید حضور کارمندان را ردیابی کنید این نرم افزار می تواند برای سازمانهای کوچک و همچنین مدیریت سازمان کارمندان ، حضور و غیاب ، زمان ، حقوق و دستمزد و غیره مفید باشد. به غیر از مدیریت حضور و غیاب ، می توانید از این نرم افزار برای ذخیره اطلاعات شخصی کارمندان نیز استفاده کنید

همچنین می توانید برای پیگیری مرخصی کارمندان از این نرم افزار ردیابی حضور و غیاب استفاده کنید. توضیحات را می توان با برنامه مرخصی اضافه کرد تا دلیل مرخصی را مشخص کند.

برخی از نرم افزارهای ذکر شده همچنین می توانند حقوق و دستمزد کارکنان را محاسبه و مدیریت کنند. برای محاسبه و مدیریت حقوق و دستمزد ، این نرم افزار از تمام پارامترهای لازم مانند موارد زیر استفاده می کند: پرداخت پایه ، کسر مالیات ، اضافه کاری ، ساعات کار و غیره . این نرم افزار می تواند حقوق و دستمزد را دقیق محاسبه کند ، زیرا اطلاعات دقیق ساعت کار هر یک از کارمندان را در اختیار دارد.

بسیاری از نرم افزارهای ذکر شده در این لیست تحت وب هستند ، بنابراین برای اجرای آنها به نرم افزار پایگاه داده مانند: XAMPP ، WAMP و غیره نیاز دارند.

نرم افزار مدیریت حضور و غیاب مورد علاقه من برای ویندوز:

  یک نرم افزار بسیار مفید برای مدیریت حضور کارمندان است. یکی از گزینه های پیشرفته آن برای محاسبه حقوق و دستمزد طبق سلسله مراتب کارمندان واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داده است. همچنین دارای قابلیت ذخیره اطلاعات

http://cardtimeattendance.blog.ir/post/200

نرم افزار حضور غیاب 

مربوط به پروژه کارمندان ، بخش و غیره است.

همچنین می توانید بهترین نرم افزار رایگان  مدیریت مدرسه ،  مدیریت کارمندان و  مدیریت اسناد را برای ویندوز پرداخت کنید.