جدیدترین اطلاعات “مهرپویان کهکشان رایانه:دستگاه حضور و غیاب دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی حضور و غیاب” را دریافت کنید: آدرس ایمیل. این ماتریس (که دیواری از لیزرهاست) به صورتتان برخورد میکند و سپس به سنسورهای گوشی باز میگردد و توسط دوربینهای IR دریافت میشود. سپس با استفاده از الگوریتمهایی نسبتا پیچیده تلاش میکند جهت صورت را تشخیص دهد و حتی ببیند که آیا دهان فرد باز است یا نه. اما جالب است بدانید که این تکنولوژی نسبتا جدید میتواند تا حدی عجیب و غریب باشد. اما سوال اصلی اینجاست که برای تشخیص چهرهی سه بعدی باید چه کار کرد؟ به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم با زبانی ساده در رابطه با چگونگی عملکرد تکنولوژی تشخیص چهره توضیح دهیم. دوربینهای فیلمبرداری قرار داده شده در مکانهای عمومی، جریان دادهها را به کامپیوتر برمیگرداند، که چهره هر شخص را آنالیز کرده و با چهرههای تروریستهای مظنون مقایسه میکند. با سلام برنامه را نصب کردم . برنامه حضور غیاب فراتکنو در قسمت تعریف الگوی کاری دارای آپشن های زیادی از جمله امکان تعریف تاخیر و تعجیل، نحوه ی محاسبه ی اضافه کار، شبکاری و … می باشد. بهره وری بیشتر: در پایان دوره برای پرداخت حقوق و دستمزد در فرآیند دستی ، نیازمند جمع آوری کارت های زمان است. چرا که در دستگاه های کارتی امکان جا به جایی کارت ها توسط پرسنل وجود دارد و نمی توان مطمئن بود که آیا خود شخص ورود زده است یا خیر.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان بدون نیاز به دستگاه

با توجه به پیشرفت علم، فناوری ها و تکنولوژی های جدیدی به دوربین های مدار بسته اضافه شده است و شما به راحتی می توانید از این دوربین های هوشمند در خانه و محیط کسب و کار خود استفاده کنید. دوربین گوشی شما به دنبال حجمی شبیه به صورت انسان میگردد؛ حجمی که دو چشم، یک بینی و یک دهان داشته باشد. دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل یک دستگاه مقرون به صرفه برای ادارات و شرکت های با تعداد کارمند کمتر است. ویژگی های اصلی نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ این نرم افزار بدون محدویت زمانی , بدون محدویت در ثبت تعداد پرسنل و تعریف تعداد شیفت می باشد. مدیریت کارکرد و قوانین: نرم افزار کنترل تردد کسرا کارکردهای ماهیانه، روزانه و یا سالیانه هر فرد را متناسب با نوع شیفت، زمان شیفت، ساعت شیفت و… تنظیم نموده و به مدیران تحویل میدهد. دقیقا مشخص کنید چه واحدهایی از طریق نرم افزار باید با هم مرتبط باشند و آنرا برای طراح و کارشناس نرم افزار توضیح دهید تا بتوانید بهترین استفاده را از ظرفیت نرم افزار ببرید. در ادبیات تشخیص چهره، مفهومی مرتبط وجود دارد که از آن به عنوان مکانیابی چهره3 یاد میکنیم. در مقابل خطای منفی مفهوم دیگری به نام خطای مثبت وجود دارد که وقتی قابی به عنوان چهره از طرف عامل هوش مصنوعی معرفی میشود اما عامل انسانی تایید نمیکند، رخ میدهد.

یکی از روشهای مرسوم در زمینه تشخیص اشیاء در نظر گرفتن قابی وچک روی تصویر اصلی و تشخیص این خواهد بود که آیا شیء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد یا نه؟ اشکال این نوع سنسورها اینست که در طول زمان با آسیب دیدن و یا از بین رفت المانهای خازنی سنسور عملکرد صحیح خود را از دست می دهد یا برای ثبت اثر باید بارها تلاش کرد. با توجه به مدت زمان رفت و آمد پالس صوتی میتوان عمق اشیاء زیر آب را تشخیص داد. کامپیوترها مجهز به میکروفون و نرمافزار تشخیص صدا هستند، که قادر است هویت فرد را بر اساس صدای فرد تایید کند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گونه نرم افزارها وظیفهی تشخیص چهره را بر عهده ندارند و تنها به دنبال صورت انسان میگردند. ا توجه به اینکه این سنسورها وظیفه اسکن اثر انگشت و تطبیق آن با اطلاعات اثرانگشتهای موجود را بر عهده دارند، از آنها می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. حافظه ذخیره سازی در دستگاه حضور و غیاب دوبین دار Suprema Bio station 2 بسیار بالاست و قابلیت ثبت یک میلیون الگوی اثر انگشت برای ۵۰۰ هزار کاربر و ثبت ۳ میلیون تردد را دارد. الگوی کاری مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب وبسایت نمایید.

  1. امکان تعریف تعطیلات رسمی و داخلی
  2. 7 - پشتیانی از نرم افزار Excell
  3. 0 Clock تحت شبکه
  4. درگاه های ارتباطی RS232, TCP/IP, USB

جهت حذف الگوی کاری تخصیص داده شده، الگوی مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه «حذف» را کلیک نمایید. بدین صورت که ابتدا با اعمال بعضی قوانین سادهتر بر روی تصویر با کیفیت پایینتر به راحتی تعداد زیادی از قابها را حذف کرده و در مراحل بعدی با اعمال قوانین سختگیرانهتر قابهای باقیمانده را فیلتر کرد. اگرچه هزینه­ استفاده از کارتها بسیار پایین بوده و کاهش شدید قیمتها در سالهای اخیر، حجم سرمایهگذاریهای لازم برای خرید کارت را کم کرده است، مزیت اصلی حذف آن­ها­ کاهش حجم کارهای مدیریتی می ­باشد. سری جدید دستگاه حضور و غیاب مدل UF100 نیز با قابلیت شناسایی چهره و اثر انگشت و کارت و رمز عبور با قابلیت تعریف ۱۵۰۰ چهر هنیز وارد بازار شد. این موضوع باعث میشود صورت هر فرد مثل اثر انگشت منحصر به فرد باشد. هدف از تشخیص چهره پاسخ به این سوال خواهد بود که آیا در یک عکس چهره -و یا چهرههایی- وجود دارد یا نه؟ تشخیص چهرهی یک غریبه عموما در شرکتهای بزرگ و امنیتی انجام میشود. در واقع یقینا تجربهی شما از تکنولوژی تشخیص چهره تا حدی به کمک تصویربرداری سه بعدی انجام شده است. از دیگر قابلیت های آن این است که هر کدام از کارمندان شما یک پروفایل جداگانه دارند که می توانید تمامی مشخصات آن ها اعم از تلفن، آدرس و …. مشهورترین تکنولوژی بیومتریک مورد استفاده در دستگاه های حضور و غیاب استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره و اثر انگشت می باشد.

در زمانهای گذشته اثر انگشت تنها در زمینه جرم کاربرد داشته، اما با پیشرفت تکنولوژی ، کاربردهای فراوانی پیدا کرده است. اما آیا کاربرد سیستمهای کنترلدسترسی تنها در حوزه امنیت و محدود کردن دسترسیها خلاصه میگردد؟ بنابراین میتوان گفت هیچ کاربرد قابل توجهی به جز مصارف نظامی نخواهد داشت. این دستگاه یک سیستم حضور غیاب قابل اتصال به سیستم کامپیوتر و سیستمهای تشخیص هویت یکپارچه است که میتواند به صورت مستقل نیز عمل کند. پایگاه داده: بدون یک پایگاه دادهی مناسب تشخیص چهره نمیتواند به خوبی انجام شود. انجام ژستهای مختلف و حتی چرخاندن سر میتواند تا حدی برای نرم افزارهایی که از دوربینهای IR استفاده میکنند هم مشکلساز باشد. در انتها چند اپلیکیشن معروف که در زمینهی تشخیص چهره فعالیت میکنند را نیز معرفی کردهایم. از این گذشته این روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار میگیرد و روزها استفاده از آن منطقی نیست. این فرآیند تا حد زیادی شبیه به Face ID اپل است اما در ابعادی گستردهتر انجام میگیرد.

برنامه حضور و غیاب

سامانه حضور و غیاب باعث می شود تا کنترل ورود و خروج پرسنل به طور دقیق طبق الگو یا شیفتی که در نرم افزار حضور و غیاب تعریف شده انجام شود. سیستم حضور و غیاب چه کارهایی را انجام می دهند ؟ در این دیدگاه تشخیص چهره را میتوان به صورت مسالهی دسته بندی نیز در نظر گرفت. نکتهی مهم در رابطه با خطای منفی یا خطای مثبت این است که هر چه قوانین پیادهسازی شده سختتر و به واسطهی آن رفتار عامل سختگیرانه تر باشد خطای منفی بالاتر و خطای مثبت پایینتر خواهد بود و بالعکس. المانهای مختلفی را میتوان در ارزیابی یک سیستم تشخیص چهره مؤثر دانست مانند زمان یادگیری، زمان اجرا، تعداد مثالهای مورد نیاز برای یادگیری و نسبت بین میزان تشخیص و خطای منفی. یک دستگاه حضور و غیاب با الگوریتم تشخیص اثر انگشت پیشرفته جهت تشخیص سریع اثر انگشت در کمترین زمان و کمترین خطای ممکن می باشد.