وارد لیست کالاها شده و آنها را انتخاب کنیم . بعضی از مشاغل مانند فروشندگان موبایل هستند که کالای سریالی دارند و میخواهند کالاها به صورت سریالی در سیستم ثبت گردد تا بدانند چه سریالی از کالاها فروش رفته و چه سریالهایی در انبار موجود میباشد . یک شرکت خوشنام و معتبر به شما حس اعتماد استفاده از کالای تولید داخلی را القا کرده و شما را در روال­های اداری کسب و کارتان کمک می­کند. دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک با استفاده از عناصر بیومتریک منحصر به فرد به شما کمک می کنند تا بالاترین بازده برای کسب و کارتان را در هر زمان با استفاده از سیستم حضور و غیاب بدست آورید. یکی از تجهیزات کنترلی و ارائه خدمات سیستم پارکینگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پیشرفته و تمام اتوماتیک پارتیک است که قابلیت های فراوانی را عرضه می نماید. نرم افزار حضور و غیاب اینجا کلیک کن رایگان محصولات --گیت کنترل تردد --دستگاه حضور و غیاب --گیت ضد انتحاری --گیت فلزیاب --دستگاه کنترل دسترسی --دستگاه گشت و نگهبانی --دستگیره الکترونیکی --کنترل تردد سازمانی -- قفل الکترونیکی (باشگاهی ، استخری) --قفل برقی ( شفتی ، مگنتی ، مقابل ) --آنتن برد بلند (UHF Reader) --شاسی خروجی (Push Button) --کارت ، تگ ، دستبند RFID --سنسور اثر انگشتی --راهبند نرم افزارها --اتوماسیون شهر بازی --اتوماسیون حضور و غیاب --اتوماسیون تغذیه --اتوماسیون مجموعه ورزشی --اتوماسیون خوابگاه دانشجویی --اتوماسیون پارکینگ --اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع --اتوماسیون مدارس هوشمند --اتوماسیون حقوق و دستمزد --اتوماسیون میز خدمت --سیستم مدیریت صندوق امانات --اتوماسیون جامع کنترل تردد ورزشی راهکارها --سیستم جامع کنترل دسترسی --راهکارهای کنترل دسترسی --راهکار های شهربازی --راهکارهای RFID --راهکار های بیومتریک --کارت هوشمند بیومتریک پشتیبانی --ارسال درخواست پشتیبانی --ثبت نام در کلاس های آموزشی --نرم افزار حضور و غیاب رایگان --دانلود نرم افزار ریموت فرادسک راهنما --خرید دستگاه حضور و غیاب --قیمت دستگاه حضور و غیاب --دستگاه حضور وغیاب چیست ؟

ساعت های حضور و غیاب مبتنی بر وب، برای مدیریت پرسنل در تعداد بالا بسیار ایده آل هستند. سنسورهای خازنی که در بعضی گوشی ها در جلوی آن ها قرار دارد یک مزیت بیشتری نسبت به سنسورهای خازنی بر قاب پشتی دارد . همچنین اینکه EB-142 با حافظه بالای خودقابلیت ثبت ۱۰۰۰۰۰ تردد را در روز دارد. سیستم حضور و غیاب، تردد پرسنل در سازمان را ثبت نموده و پس از پردازش داده های ورودی، آنها را تبدیل به پارامترهای مورد نیاز برای استفاده در سیستم حقوق و دستمزد مینماید. اما اگر از هر دو مقدار بزرگتر بود تصویر ورودی چهره نیست! اما انجام این کار و ساخت یک مدل سه عدی از چهره مالک گوشی و تطبیق آن با چهره اصلی در ضمن در اختیار داشتن گوشی فرد مورد نظر امری پیچیده است و به سادگی قابل انجام نیست. در کنار تمام مواردی که بیان شد، به رزومه یک شرکت قبل از خرید حتما دقت بفرمایید. محدوده ی قیمت دستگاه حضور و غیاب گسترده است و در این مورد حتما باید نیاز سازمان و میزان بزرگی آن در نظر گرفته شود. حال اگر موضوع امنیت سازمان اهمیت بالایی داشته باشد، حتما باید از دستگاه های بیومتریک مانند تشخیص اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده شود.

پوشیدن دستکش به هنگام کار: در بعضی مشاغل که افراد به هنگام کار مجبور به دست کردن دستکش های صنعتی هستند استفاده از دستگاه های تشخیص چهره می تواند در وقت کارمندان به هنگام ثبت تردد صرفه جویی نماید. اثر انگشت شما می شود می توانید از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کنید. دستگاه های حضور و غیاب تحت وب به طور معمول چند روش برای تایید هویت ارائه می دهند، که عبارتند از: رمزعبور، کارت، تشخیص اثرانگشت بیومتریک، تشخیص چهره بیومتریک، تشخیص عنبیه بیومتریک. تشخیص چهره چگونه کار میکند؟ دستگاه هایی که در زیر ۱ ثانیه تشخیص انجام می ­دهند، بهترین گزینه برای این سازمان ها هستند. سازمان های بزرگی که میزان تردد در آن ها بالاست، نیاز به دستگاه هایی دارند که سرعت تشخیص بالایی داشته باشند. این نرم افزار نیازی به دستگاه حضور و غیاب ندارد و تنها با خرید نرم افزار تمام امور کنترل تردد را می ­توان انجام داد. در قدم بعدی باید هر خریدی که می خواهید انجام بدهید بی واسطه باشد. پس خریدی انجام دهید که تا حد امکان هیچ واسطه ای در میان آن نباشد.




     
  •  
  • کاملا فارسی و منطبق با تقویم خورشیدی و یا میلادی



  •  
  •  
  • ایجاد تصویر یکپارچه



  •  
  •  
  • بزرگی گرادیان



  •  
  •  
  • 1- استفاده از ip های پیش فرض دستگاه



  •  
  •  
  • (شناسایی از طریق صدا)



  •  
  •  
  • 2-نرم افزار حضور و غیاب



  •  
  •  
  • پشتیبانی از تعداد شیف های متعدد



  •  
  •  

 

 

کنترل تردد افراد به خصوص در شرکت ها و سازمان های بزرگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است که دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی یکی از راه حل های ارائه شده برای آن می باشد. از مشخصات فنی و امکانات این دستگاه کنترل تردد و حضور و غیاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد. برخی از مجموعه ها تردد پرسنل خود را بصورت دستی ثبت می نمایند در صورتی که اگر بیاندیشند چقدر زمان صرف محاسبات دستی و چه میزان خطایی در ثبت دقیق آنها امکان دارد بوجود بیاید . دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نویسان در صنف دستگاه حضور وغیاب تبریز است . این سیستم ها نیاز به پر کردن تایم شیت های دستی (جداول و فرم های حضور و غیاب) که می تواند وقت گیر و ناخوشایند باشد را از بین می برد. دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک یک گزینه بسیار موثر و محبوب برای جلوگیری از تقلب کارمندان هستند.

آنها با نرم افزار حضور و غیاب و دیگر ساعت های حضور و غیاب موجود در شبکه برای ارائه قابلیت های پیشرفته و حفاظت در برابر تقلب کردن کارمندان به طور یکپارچه برنامه ریزی شده اند. آیا شما با تقلب کردن کارمندان به هنگام ثبت تردد مشکل دارید؟ دستگاه حضور و غیاب وظیفه کنترل تردد در سازمان را دارد. که باز همین مورد نیز بستگی به نوع کار شما دارد. در حال حاضر کارمندان شما چطور حضور خود را ثبت می کنند؟ بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. گزینه مناسب دیگری که برای سازمان های کوچک موجود است، انتخاب روش موبایلی تردد است. اما اگر دستگاه برای شرکتی کوچک تا حد متوسط مورد نیاز بوده و بحث امنیت خیلی مهم نیست، می­ توان از دستگاه های کارتی هم استفاده کرد تا هزینه کمتری صرف شود.

» را کلیک نموده و این بار در فرم «محدوده کاری»، روزکاری دوم از نوع بازه کاری موظفی را انتخاب می کنیم (شکل 14- پایین). امکاناتی کامل در اختیار شما . شما باید این مرحله را در دستگاه های اندروید نوقا اجرا کنید. بسیار خوب است بدانید که شما چه تعداد دستگاه حضور و غیاب نیاز دارید و جایی که برای آن در نظر گرفته اید دارای چه امکاناتی می باشد. آیا شما از همه قوانین ساعت ورود و خروج پرسنل در شرکت اطلاع دارید؟ همه دستگاه های حضور و غیاب در برخی ویژگی­ها مشترک و در برخی دیگر تفاوت دارند. آیا شما نیاز به پیگیری همه کارکنان خود را دارید یا فقط کارگران ساعتی را؟ با استفاده از این سیستم، از آنجا که کارکنان به راحتی قابل شناسایی هستند، کارکنان مجبور به پاسخگویی به اقداماتی هستند که انجام می دهند. با این حساب باید گفت طبق عقیده بسیاری از کارشناسان امنیت، بهترین روش احراز هویت که با آن می توان به سطح قابل قبولی از امنیت رسید، احراز هویت چندمرحله ای یا به اختصار MFA می باشد.