انجام این کار سبب میشود که تمام تنظیمات شخصی که روی آیفون اعمال کردهاید حذف شده و به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده شوند. دقت داشته باشید که با فکتوری ریست کردن آیفون تمام اطلاعات آن از بین خواهند رفت و تنظیمات گوشی به حالت پیش فرض کارخانه باز میگردد. آیفون را در حالت و فاصله مناسب جلوی صورتتان بگیرید تا شناسایی چهره شما با موفقیت انجام شود و قابلیت فیس آیدی تایید گردد. آیفون را در فاصله مناسب و حالت های مختلف جلوی صورت خود بگیرید تا دایره اطراف تصویر نشان داده شده سبز رنگ و کامل شود. آیفون خود را با یک کابل مناسب به کامپیوتری متصل کنید که بکاپ آیتیونز در آن ذخیره شده و برنامه آیتیونز هم در آن نصب است. پیش از انجام هر کاری ابتدا سنسور های جلوی آیفون و محل نصب این سنسور ها را با یک پنبه یا دستمال مناسب به خوبی تمیز کنید. اگر این شرایط رو ندارید یا نمی تونید پیاده کنید، لطفا ادامه متن رو نخونید که وقتتون گرفته نشه. مقاله

در ادامه تصویر به سلولهای 8 در 8 تقسیم میشود تا یک بازنمایی فشرده ایجاد شود و HOG در برابر نویز مقاومت بیشتری بیابد. حالا میتوانید عملکرد Face ID را در گوشی بررسی کنید. گزینه Face ID & Passcode را انتخاب کنید. بنابراین، یک برنامه را انتخاب کنید که دوست دارید، و محافظت از رایانه خود را از بیگانه ها. برنامه آیتیونز را اجرا کنید و کمی منتظر باشید تا آیفونتان توسط برنامه شناسایی شود. کمی منتظر بمانید تا ریستور اطلاعات انجام شود و آیفونتان ریستارت گردد. از این رو برای خرید می توانید از شرکت و سایت قسطی کلاب کمک بگیرید و در اسرع وقت بدون پس انداز خرید خود را انجام دهید. اگر عینک یا کلاه دارید، پیشنهاد می کنیم که چهره را بدون این وسایل اسکن نمایید. احتمالا با قابلیت فیس آیدی یا تشخیص چهره آشنا هستید. مجددا قابلیت Face ID را تست نمایید. ریست Face ID تقریبا در 80 درصد مواقع منجر به رفع مشکلات و باگ هایی میشود که در عملکرد آن به وجود آمدهاند. ما بخش ویدئوهای آموزشی را برای رفع مشکلات نرم افزاری شما راه اندازی کردیم که در تمامی ساعات شبانه روز می توانید آنها را دانلود و مشاهده نمایید و به آسانی مشکلات نرم افزاری خود را حل کنید. بروز این مشکل میتواند واقعا آزاردهنده باشد، اما خوشبختانه راه حل هایی برای رفع مشکلات مربوط به Face ID آیفون وجود دارد. سنسور Ultrasonic نسبت به سنسور خازنی دارای دقت بالاتری است، فاصله دست و اسکنر میتواند بیشتر باشد، و بر روی فلز و شیشه نیز دارای عملکرد دقیقی است.

  • 300000 ظرفیت ثبت تردد
  • 3دستگاه حضور غیاب فراافزار مدلFara Af 490w
  • 10-3-2 ساعت خاتمه ماموریت
  • اسلایدر کنار گزینه های موجود را مجددا فعال نمایید
  • ایجاد صفحات داینامیک
  • 1- امکان گرفتن انواع گزارش برای مدیریت وجود دارد

سامسونگ در گلکسی S10 و Note10 با سرعت و به خصوص دقت سنسورهای اولتراسونیک دست و پنجه نرم می کند. سنسور اثرانگشت به کار رفته در این دستگاه، سنسور نوری ضدخش با سرعت بسیار بالا می باشد که ثبت تردد را در مراکز پرتردد و پر جمعیت بسیار ساده می کند. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 8 راه حلی پرداختیم که با استفاده از آن ها قادر به رفع مشکل فیس آیدی یا تشخیص چهره آیفون خواهید بود. در صورت نیاز دوباره فیس ایدی یا تشخیص چهره گوشی را راه اندازی نمایید. اگر مشکل همچنان وجود داشت یک مرتبه دیگر تنظیمات فیس ایدی را ریست نمایید. با رونمایی از فیس آیدی شاهد حذف کامل تاچ ایدی بودیم و بدین ترتیب آیفون X، آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون 11، آیفون 11 Pro و آیفون 11 Pro Max به جای تاچ آیدی از فیس آیدی بهرهمند هستند.

 

فیس آیدی یا همان FACE ID قابلیت تشخیص چهره اختصاصی و پیشرفتهای است که شرکت اپل آن را ارائه کرده و از زمان معرفی آیفون ایکس (iPhone X) آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی (Touch ID) تبدیل کرده است. تاچ آیدی در واقع همان دکمه هوم آیفون های قدیمی تر بود که قابلت اسکن انگشت و آنلاک نمایشگر را فراهم میکرد. ST-PRO ساعت حضور غیاب با تشخیص اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب با تکنولوِژی اثرانگشت و با توانایی تشخیص اثرانگشت را در کمتر از یک ثانیه دارد. نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن با محیطی ساده، زیبا و کاربرپسند دسترسی سریع به قابلیت های نرم افزار را برای شما فراهم می کند. سیستم فرمر دارای قابلیت باز شدن و شستشو دارد. اگر هیچ کدام از روش های فوق منجر به برطرف شدن مشکل Face ID آیفون شما نشدند مطمئنا مشکل از بخش سخت افزاری گوشی شماست و باید برای انجام تعمیرات آیفون وارد عمل شوید. پس از ریستور شدن آیفون میتوانید اتصال آن را از کامپیوتر قطع کنید. دستگاههای حضور و غیاب هوشمند، خودمحاسب بوده و حقوق پرسنل را خود بدون نیاز به کامپیوتر محاسبه می نمایند.

 

قیمت دستگاه های تشخیص بیومتریک نسبت به نوع کارتی بالاتر است.دستگاه حضور و غیاب توسط درگاه RS-232 و RJ-45 و پورت USB به کامپیوتر متصل می گردند. دستگاههای حضور و غیاب کارتی، برای سازمانهایی که دارای چندین هزار نفر کارمند هستند و تمایل دارند در کمترین زمان، تردد این حجم از کارمندان خود را ثبت کنند؛ بهترین گزینه به شمار میآیند. در این نرم افزار به ازای هر دانش آموز باید جزئیات و سابقه ی اطلاعات حضور و غیاب او بر حسب انتخاب تاریخ برای معلم در دسترس باشد، معلم بتواند آن را تصحیح کند و برای آن یادداشت بگذارد. در حال حاضر سازگارترین دستگاه های موجود در بازار با این نسخه از نرم افزار، دستگاه های حضور و غیاب با برندهای virdi و zkteco و سوپریما و … می باشد. در این مطلب موضوعات مختلفی در رابطه با نقاط ضعف تشخیص چهره گفته شد که با استفاده از روشهای جدید تا حدی برطرف میشوند. هفت مورد از راه حل هایی که معرفی کردیم مربوط به روش های نرم افزاری میشوند و روش آخر مربوط به روش سخت افزاری خواهد بود. یکی از مشکلاتی که در برخی مواقع کاربران آیفون های جدیدتر اپل با آن رو به رو میشوند مربوط به درست عمل نکردن فیس آیدی (Face ID) یا تشخیص چهره میشود. یکی از فایل های بکاپی که میخواهید ریستور شود را از لیست دراپ داون (Drop Down) انتخاب نمایید. گزینه Reset را انتخاب نمایید.