این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. الگوریتم پیشنهادی یک تصویر ناشناخته را با تصاویر آموزشی شناخته شدهای مقایسه میکند که این تصاویر آموزشی در پایگاهداده ذخیره شدهاند و اطلاعاتی را در رابطه با فرد تشخیص داده شده ارائه میدهد. شما می توانید اطلاعات ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاه را از طریق فلش به نرم افزار حضور وغیاب تردد انتقال داده و گزارش کارکرد کلی پرسنل را پرینت بگیرید . با استفاده از این منو می توانید اطلاعات کد کار کاربران را از دستگاه به حافظه Usb انتقال دهید . همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد. همچنین معاونت منابع انسانی نیازی به محاسبه جداگانهی مرخصیها، ساعات اضافه کاری و استعلاجیها را ندارد. چرا که کیفیت و درآمد کار یک شرکت، در کوتاه مدت و یا بلند مدت، تاثیر کاملا مستقیمی از میزان کار کارمندان و همچنین کیفیت کاری کارمندان دارد. هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب تعداد پرسنل شرکت و نیز گنجایش حافظه دستگاه و همچنین نحوه تخلیه (خواندن) ترددها را بررسی کنید.

امکان دارد که پرسنل بعضی از مشاغل اثر انگشت شان هنگام ورود به راحتی ثبت شود، ولی هنگام خروج اثر انگشت آن ها با مشکل مواجه شود. اگر شما عینک زده اید و یا کلاه بر سر دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بدون آن ها به اسکن چهره بپردازید . بطورکلی اگر بخواهیم نقاط آسیب پذیر و مستعد ه کشد ندر سیستمهای اثر انگشتر ابا زگ و کنیم اولین نقطه را میتوان خودکار بردان ست که اثر ان گشت او ه ک شود . مدت زمان این کار زیاد طول نمی کشد . این مشکلات به این علت به وجود می آید که این افراد در طول روز مثلاً با آب سروکار داشته اند یا پوستشان متورم شده است. در بین همه دستگاههای بیومتریک ، فناوری اثر انگشت بیشترین رشد تکنولوژی و با صرفه ترین قیمت را دارد که می توان با توجه به نیازهای هر مجموعه سازگار کرد. در کل، با وجود همه ی مطالبی که گفته شد، هم اکنون درصد بسیار زیادی از کارمندان هستند که از این فناوری استفاده می کنند.

 

در دنیای دیجیتالی امروز با پیشرفت دانش و تکنولوژی و افزایش نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. با به کار بردن این سنسورها در دستگاه، دور زدن دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی عملا غیر ممکن است! کسب و کارها همواره در تلاش هستند تا مهمترین محصول ممکن را برای مخاطبان خود ارائه دهند و این محصول چیزی نیست جز «شادی». این ریدر ممکن است یک دستگاه کارت خوان یا یک سنسور تشخیص اثر انگشت و یا حتی یک صفحه ورود پسورد باشد. سنسور اثر انگشت خازنی معمولا از تعداد زیادی سلول تشکیل شده اند که هر یک از آنها شامل دو صفحه رسانا هستند که از با لایه ایی از مواد عایق الکریسیته پوشانده شده اند. شما میتوانید وارد صفحه حساب کاربری خود شوید و از طریق منوی سفارشات، مراحل سفارشتان را پیگیری کنید. منبع اصلی