برخی از سیستمهای امنیتی بیومتریک با استفاده از نرمافزارهای تشخیص چهره انسان و دوربینهای فیلمبرداری دیجیتال، هویت فرد را تایید میکنند. سیستمهای بیومتریک در دستگاه حضور و غیاب نیز برای محدود کردنن دسترسی به داخل ساختمانهای دارای امنیت بالا، یا اتاقها بکاربرده میشوند، و برای تشخیص قطعی فردد مظنون توسط مجریان قانوناستفاده شده است. امروزه با توجه به استفاده زیاد کاربران از تلفن های هوشمند و تبلت ها داشتن یک وب سایت Responsive یا واکنشگرا خیلی مهم و ضروری می باشد. این زبان میتواند با ارائه افکتهای بسیار جالب و کاربرپسند جلوه ای زیبا و عمیق را به وب سایت شما ببخشد. برای تشخیص چهره افراد به صورت بهتر و موثر بجای استفاده از کارت شناسایی میتوان از این دوربین در ورودی ها یا خروجی های معابر عمومی استفاده کرد. بهتر است در هنگام خرید دوربین مدار بسته به این نکته توجه کنید که دوربین شما این قابلیت را دارد یا خیر. اینجا

ویژگی که برای اکثر طرفداران این گجتها مورد اهمیت واقع است قابلیت نصب سیمکارت و کارت حافظه بوده که با کمک میکروفون و اسپیکر داخلی، مدل Modio را به یک تلفن همراه مچی تبدیل شده است. کامپیوترها مجهز به میکروفون و نرمافزار تشخیص صدا هستند، که قادر است هویت فرد را بر اساس صدای فرد تایید کند. نوع اول شبکیه چشم فرد را اسکن میکند و الگوهای عروق خونی در داخل شبکیه را آنالیز میکند. چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، خدماتی، بازرگانی و پیمانکاری در اختیار شما قرار میدهد. شبکه وسیع فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در سریع ترین زمان محصولات و خدمات خود را در اختیار مشتریان می گذارد. امروز مفتخریم که ویدیوهای آموزشی تهیه شده به دست اساتید مجرب و با سواد را در اختیار مشتریان میگذاریم تا در هر زمان و مکان به این محتوای آموزشی دسترسی داشته باشند. همچنین سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد.




     
  •  
  • کارت خوان های بدون تماس (دستگاههای RFID)



  •  
  •  
  • Comparing Ultrasound with Conventional Finger-Scan Technologies ۱ اوت ۲۰۰۲



  •  
  •  
  • عملیات فیلترینگ جهت حذف نویز



  •  
  •  
  • جلوگیری از ثبت تکراری چهره



  •  
  •  
  • امکان مدیریت کارکرد و قوانین



  •  
  •  

 

 

سنسور اثرانگشت دستگاه ضد تقلب و ضد خش و آنتی باکتریال میباشد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه حضور و غیاب PW1600 با واحد فروش به شماره 84288 تماس حاصل فرمائید. شماره پیامکی پشتیبانی سایت / لطفا قوانین پشتیبانی رو در صفحه تماس با ما مطالعه کنید.پشتیبانی به وسیله خط بالا فقط از طریق پیامک امکان پذیر می باشد. قدم بعدی پیدا کردن ipمشخص شده دستگاه است.شما می توانید از ۲ طریق این کار را انجام دهید . این دستگاه حضور و غیاب علاوه بر سنسور اثر انگشت جهت ثبت ورود و خروج پرسنل، دارای کارتخوان بدون تماس نیز می باشد که می توان برای افراد از هر کدام به دلخواه استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پروژه با ما در تماس باشید و بر روی دکمه مشاهده نمونه کار کلیک نمایید. در این وضعیت نیز تنها استفاده از یک سامانه کنترل تردد قابلیت برگزاری با شکوه واقعه ورزشی را فراهم میاورد.

مدل «MW01» در کنار کیفیت مطلوب و طراحی شیک، قابلیتهای ویژه و حایز اهمیت دیگری نیز دارد که به محبوبیت این مدل میافزاید. این زمینه از بیومتریک، در مطالعه ویژگیهای بیولوژی شخص، دخیل است. دستگاه های حضور و غیاب سری رادن مجهز به سنسور اثر انگشت -کارت هوشمند - کارت شبکه - WIFI و فلش مموری می باشد.این شرکت با بیش از ۳۰۰۰۰ شرکت همکاری دارد و دارای نمایندگی در سراسر کشور است. و این کنترل جز با سیستم های پیشرفته حضور و غیاب میسر نمی شود . اگر بخواهید وب سایت شما رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد باید از این زبان با بالاترین کیفیت استفاده شده باشد. موشن گرافیک (و اینفو موشن) معرفی نرم افزار حضور و غیاب تحت وب جهان گستر رادن برای نمایش در غرفه رادن در نمایشگاه الکامپ انیمیت شد. از سبک موشن گرافیک گرفته تا ایزومتریک ، فلت و رئال ! طراحی دوربین ها به نوعی بوده که پس از ثبت اثر انگشت تنها در صورتی که فرد در جلوی دوربین بوده و چهره او ثبت شود دستگاه مجوز ورود را به کاربر می دهد.

به دلیل اینکه حضور و غیاب نوعی شناسایی افراد محسوب میشود، از چاپ کارت حضور و غیاب جهت ثبت و چاپ اطلاعات فردی افراد، اعضا و پرسنل روی کارت حضور غیاب استفاده میشود. پس از آن که نرم افزار در کامپیوتر قرار گرفت، ویژگیهای مختلف صورت، مانند چشمها، بینی، و دهان و همچنین شکل چنین ویژگیهایی، تجزیه و تحلیل میشود. همچنین عملیات آن برای اشخاص ساده بوده و کاملاً پذیرفتنی است. نرم افزار تشخیص چهره نیز توسط برخی از دولتها که به دنبال تروریستهای مظنون هستند،، بکار گرفته شده است. برخی از لبتاپها دارای یک شکاف کوچکک بر روی بدنه، واقع در نزدیکی صفحه کلید هستند. برخی از کامپیوترها مجهز به دستگاهی هستند که نوک انگشت یک شخص را برای تعیین هویت فرد، اسکن میکند. نرمافزار تشخیص صدا، ویژگیهای صوتی فرد، مانند لحن یا فرکانس امواج صدای فرد را اندازهگیری میکند. سازمانها می توانند با نصب این دستگاه خود را از نیاز به کلمه عبور و یا کارتهای متعدد خلاص کنند .