این اپ مناسب کسانی است که به نرم افزاری ساده برای کنترل ساعات کاری پرسنل خود نیاز دارند. دریافت هشدار این اپ برای مدیریت منابع انسانی بسیار مناسب است. راحتی کاربران در استفاده از نرم افزارها بسیار مهم است. یکی از مسائل مهم در مدیریت منابع انسانی ثبت مرخصی و مأموریت و اضافه کاری های پرسنل می باشد. کارکنان نیز می توانند به حساب کاربری خود وارد شده و اقدام به ثبت درخواست مرخصی و مأموریت و یا درخواست ثبت تردد کنند و پیام ها را نیز مشاهده کنند. وقتی هر کدام از کارکنان وارد شرکت شوند و در دستگاه ساعت بزنند، بلافاصله بر روی گوشی مدیر و همان کارمند پیام اطلاع رسانی ارسال می شود. بنابراین هرگونه اختلال در شبکه تاثیری بر کارکرد آن نخواهد داشت. سیستم اتوماسیون حضور غیاب اثر انگشتی جهت ثبت تردد و محاسبه کارکرد شرکت دنا … بهین تردد یک سیستم حضور و غیاب با قیمت ارزان با کارایی بالا میباشد. در نرم افزار حضور و غیاب رایگان ویسمن کلیه ترددهای روزانه و کارکرد پرسنل با دقت کامل انجام می شود. اما دوربین های با قابلیت شناسایی چهره علاوه بر انجام عملیات تشخیص چهره ، افراد را بر اساس مشخصات ظاهری شناسایی کرده و قابلیت جستجوی هوشمند در بین تصاویر ذخیره شده توسط نرم افزار را برای کاربر فراهم می کند.

همچنین امکان حذف کاربر میهمان از روی دستگاه توسط نرم افزار در این بخش امکان پذیر می باشد. قابل ذکر است که نسخه اندروید نرم افزار با کلیه دستگاه های حضور و غیاب موجود در بازار سازگار است. محصولات موجود در بازار از حدود ۱ تا ۱۵ میلیون تومان قیمت دارند. نسخه موبایل تایم کمپ به کاربر کمک میکند تا پروژههای خاص جدید و پروژههای در حال اجرا را به صورت خودکار کنترل کرده و تایمها را به صورت دستی تغییر دهد. سربرگ مدیریت کاربران شامل تب های لیست کاربران، انتقال کاربر روی دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال یا غیر فعال کردن کاربر روی دستگاه و اختصاص کمد به کاربر می باشد. این سربرگ از نرم افزار اکسس کنترل ویسمن شامل تب های لیست میهمانان، انتقال میهمان روی دستگاه، گزارش ترددها، حذف و فعال یا غیر فعال کردن کاربر روی دستگاه می باشد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. بر همین اساس گروه نرم افزار ویسمن تصمیم به طراحی و تولید اپلیکیشن حضور و غیاب کارمندان بر پایه سیستم عامل اندروید نمود. سپس بر روی Set up در زیر قسمت Face کلیک کنید . در قسمت دسترسی کاربر امکان اختصاص محدوده زمانی به کاربر و همچنین امکان اختصاص گروه به کاربر مورد نظر وجود دارد. کاربر به راحتی میتواند پروژهها و دادههای ورودی را وارد کرده و از زمان مورد نیاز برای به انجام رساندن آنها مطلع شود.



     
  • تهیهی مغایرت بانکی خودکار برای هر حساب


  •  
  • تعیین نوع فروش برای خدمات متفاوت؛ مدیریت فروش خدمات


  •  
  • شناسایی از طریق کف دست


  •  
  • نرم افزار حضور و غیاب چیست؟


  •  
  • 3 ویژگی نرم افزار حضور و غیاب مدرسه


  •  

 

 

توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. یک فرد فقط باید به دوربین نگاه کند، و برنامه تعیین خواهد کرد که چه کسی در مقابل آن قرار دارد. علاوه بر قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره باید اشاره کرد که وجود دو دوربین در دستگاه امری ضروری است. این برنامه در دو نسخه طراحی و ارائه شده است که بسته به نوع شرکت می توانید از یکی از این دو نسخه استفاده نمایید. نوعی از دستگاه اثر انگشتی دو فینگیره است به این معنی که می توان از فینگر اول برای ثبت ورود و خروج و از فینگر دوم جهت انتخاب غذا یا مواردی دیگر استفاده نمود.

قابلیت ثبت سرویس های مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس . توصیه ما این است که تمامی شرکت ها و ادارات مختلف که نسبت به حضورغیاب افراد خود اقدام می نمایند، از این دستگاه استفاده کنند. دستگاه های حضورغیاب در شرکت ها و ادارات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید با توجه به نیازی که از این دستگاه دارید، نمونه های مختلف آن را انتخاب کنید. سپس کافیست خودتان یا منشی تان در هنگام ورود کارمندان نام آنها را انتخاب کرده و دکمه IN را بزنید. از این قسمت همان طور که از نام آن مشخص است دستگاه مورد نظر را می توان انتخاب نمود و ترددهای ثبت شده کاربران روی آن دستگاه را به طور کامل و یا به صورت انتخابی حذف نمود. از قسمت تنظیمات عمومی می توان سناریوی قفل ها اعم از فعال و غیر فعال و همچنین مدت زمان باز ماندن کمد را تنظیم و اعمال نمود.

درمورد نحوه خرید دستگاه حضور و غیاب نیز مقالات زیادی در مجله کسرا منتشر کرده ایم که در آن ها انواع دستگاه ها را با یک-دیگر مقایسه کرده و از معایب و مزایای آن ها گفته ایم. از این قسمت می توان کاربران ثبت شده روی دستگاه را از طریق نرم افزار اکسس کنترل مدیریت کرده و آنها را فعال یا غیر فعال نمود. در این قسمت از تب کنترل سطح دسترسی می توان اطلاعات کلی دستگاه را مشاهده نمود. تب کنترل سطح دسترسی شامل زیرمجموعه های کنترل سطح دسترسی، دسترسی کاربر، تنظیمات کنترل دسترسی، مشاهده اطلاعات دستگاه و تنظیمات دستگاه می باشد. امروزه با پیشرفت دانش و تکنولوژی و نیاز به بالا بردن سطح امنیت در همه سازمان ها و شرکت ها، به کارگیری دستگاه های کنترل دسترسی و حضور و غیاب، رواج زیادی پیدا کرده است. ❇ کارمند می تواند در هر کجا و در هر لحظه درخواست مرخصی و یا ماموریت بدهد و ببیند مدیر آن را تایید کرده و یا رد کرده است.

با این نرم افزار حقوق و دستمزد کارکنان بسادگی محاسبه میشود و شما کاملا از ساعات کار کارکنان ، مرخصی ها ،تاخیر ها،و غیبت های آنها آگاه خواهید بود. در نرم افزار حضور غیاب ویسمن تحت وب مدیران می توانند با ورود به حساب کاربری خود تردد و ورود و خروج کارکنان، درخواست های مرخصی و مأموریت های پرسنل و همچنین پیام ها را مشاهده کنند. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب دینگ برای مدیرانی که تمایل به داشتن سیستم حضور و غیاب با موبایل برای کارمندان خود هستند، می تواند مفید باشد زیرا این نرم افزار برای تمامی کاربران طراحی شده است. این نرم افزار هم می تواند به صورت اپلیکیشن روی گوشی همراه نصب شود و هم به صورت یک نرم افزار روی سیستم کامپیوتری رومیزی نصب گردد. نحوه ثبت تردد پرسنل با گوشی های همراه بر اساس اسکن Qr کد است و امکان تقلب در این روش بسیار بالاست.